Ik zeg voor deze keer dat het 2-4 wordtquote:Op zondag 1 november 2009 00:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Morgen uurtje of 10 lekker richting Amsterdam met een biertje en heerlijke voetbalmiddag hebben met je vrienden en de kakkerlakke uitlachen na de 5-1.
Heb er nu al zin in
Om nog even inhoudelijk te reageren:quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:29 schreef jampot het volgende:
Dat het Ziggo proefabonnement dus vandaag afloopt, de dag voor de Klassieker.
Klacht: Dat ik Ajax - Feyenoord niet live op tv kan zien.
1x de Baab en 1x de Tomquote:
Niet, want je had ook nog 50 gezet op 1-3 bij twente-ajax en dat was na ajax-Feyenoord, dus de vorige keer had je het foutquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:36 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik had het de vorige keer ook goed dus deze keer weer
ja maar dat was geen ajax-feyenoord of feyenoord-ajaxquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Niet, want je had ook nog 50 gezet op 1-3 bij twente-ajax en dat was na ajax-Feyenoord, dus de vorige keer had je het fout
Precies en ook deze x ga je weer gelijk krijgenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja maar dat was geen ajax-feyenoord of feyenoord-ajax
Ik heb nog nooit ongelijk gehad met wedstrijden tussen die 2
Joden zijn altijd de baas in rotterdam!quote:
Net alsof feyenoord serieus een kans maaktquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:48 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Precies en ook deze x ga je weer gelijk krijgen![]()
Ja. Ajax is namelijk ook bagger. Maar goed 0-1 moet kunnen, als onze miljonairs van het meest verdienende elftal er zin in hebbenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Net alsof feyenoord serieus een kans maakt
2-4 pannekoekquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:58 schreef WAARHEID het volgende:
[..]
Ja. Ajax is namelijk ook bagger. Maar goed 0-1 moet kunnen, als onze miljonairs van het meest verdienende elftal er zin in hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |