Dat was ook echt 1 van de grootste schwalbe's die ik ooit heb gezienquote:Op maandag 2 november 2009 19:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Gelukkig accepteerden jullie de penalty's die Mols kreeg wel zonder morren.
Ga anders even de reacties van je mede feyenoorders bekijken, zelfs jij gaat je schamenquote:
Mijn merken ABN AMRO???quote:
Bovendien leest ze een boek (?) van rasamsterdammer Andre Hazes.quote:Op maandag 2 november 2009 20:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn merken ABN AMRO???
Is de Abn niet een "jode" bank
Ja maar die was dan weer getrouwd met een kakkerlakquote:Op maandag 2 november 2009 20:35 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Bovendien leest ze een boek (?) van rasamsterdammer Andre Hazes.
What's hannenin' pimpin'?quote:Op maandag 2 november 2009 18:19 schreef casual010 het volgende:
Allemaal een grote mond omdat er voor de zoveelste keer gewonnen wordt van ons. Ik moet zeggen dat ik ergens jaloers ben op het feit dat jullie jaar in jaar uit van ons winnen. Daartegenover zou ik voor geen goud willen ruilen met dat smerige stinkvolk uit die grafstad. Ben er afgelopen zondag weer geweest, maar het is armoe troef hoor wat er bij jullie op de tribunes zit. Geen moment had ik ook maar enigszins het idee bij een klassiekerT te zitten. Vaders met kinderen die totaal geen besef hebben wat het inhoudt om bij de klassiekerT aanwezig te zijn. Nee doe mij dan maar ergens in januari die thuiswedstrijd, 50.000 bloedfanatieke supporters die er een heerlijke sfeer van maken, om vervolgens om half 3 zwaar ontgoocheld weer naar huis te keren omdat we weer eens op onze klote hebben gekregen.
Die spaarzaame keren dat wij winnen zijn dan extra mooi. Feyenoorder zijn betekend meer diepte- dan hoogtepunten en dat weet je. Love it!
wtf waar komt die muziek vandaanquote:
uit een gezwel genaamd kankerquote:Op maandag 2 november 2009 23:55 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
wtf waar komt die muziek vandaan
Dit is trouwens weer zon voorbeeld van die tokkie supporters van feyenrdquote:
Ja en bij mijn merken ABN-AMRO neerzettenquote:Op dinsdag 3 november 2009 00:48 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dit is trouwens weer zon voorbeeld van die tokkie supporters van feyenrd
En machlas tegen zoetebierquote:Op maandag 2 november 2009 20:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dat was ook echt 1 van de grootste schwalbe's die ik ooit heb gezien![]()
![]()
Net als die van farfan een xtje tegen urby
quote:
Het is altijd leuk om de kakkerlakken te vernederenquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:09 schreef venomsnake het volgende:
Ajax - Feyenoord is toch al jaren geen zak meer aan. Ajax wint met dikke cijfers in een doodsaaie wedstrijd.
Echt iets om naar uit te kijken hoor.![]()
De afgelopen wedstrijd was niet doodsaai wel?quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:09 schreef venomsnake het volgende:
Ajax - Feyenoord is toch al jaren geen zak meer aan. Ajax wint met dikke cijfers in een doodsaaie wedstrijd.
quote:Op maandag 2 november 2009 19:15 schreef PabloLopez het volgende:
Babovic --> 4 wedstrijden, de 020 commissie is weer op dreef.
HELAAS dit jaar weer geen kampioen ondanks hulp van KJNB uit Zeist.
Paupers.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]![]()
Die was zo legend
![]()
![]()
Wat een baas![]()
![]()
Die van michael mols was echt gewoon een schoolvoorbeeld van schwalbe.. hoe je daar als scheids nou in kan trappen.. met 2 benen gelijk naar de grond
Net alsof Ajax nooit gedist wordt door die scheidsrechtersquote:
quote:
Voor de neutrale fan niet neequote:Op dinsdag 3 november 2009 12:09 schreef venomsnake het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |