Ik niet.quote:
2-0, 2-1 of 3-0quote:
Nee, jullie gaan keihard falenquote:
Vannacht voor 15 euro aan sportweddenschappen, dus ik ging even pokeren. Ga ik van $4 naar $27quote:
webtoto.nl of sopcast via http://www.rojadirecta.orgquote:Op zondag 1 november 2009 13:15 schreef gers het volgende:
is ajax al begonne en heeft iemand een streampje
Je hebt niks gemist, wat speelden ze weer slecht. Pas na 30 minuten kwam er een beetje vaart in.quote:Op zondag 1 november 2009 13:14 schreef Siniti het volgende:
godverdomme wat begon ajax vroeg ik was nog aant slapen
Ik heb wel het doelpunt gezienquote:Op zondag 1 november 2009 13:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je hebt niks gemist, wat speelden ze weer slecht. Pas na 30 minuten kwam er een beetje vaart in.
Feyenoord heeft een paar mooie kansen gehad.
Dat.quote:Op zondag 1 november 2009 11:04 schreef Otis2.0 het volgende:
ik heb hoofdpijn.
Wedstrijd live bijwonen.quote:Op zondag 1 november 2009 13:25 schreef Hoogstaande het volgende:
Wie weet er nog een leuk cadeautje voor een vader?
Ik wou m eredivisielive geven, maar wij hebben nog geen digitale tv en dan is t best wel kenkerduur
biertje, ferrari huren ,vlieglesquote:Op zondag 1 november 2009 13:25 schreef Hoogstaande het volgende:
Wie weet er nog een leuk cadeautje voor een vader?
Ik wou m eredivisielive geven, maar wij hebben nog geen digitale tv en dan is t best wel kenkerduur
Beter dan NAC e.d.quote:Op zondag 1 november 2009 13:21 schreef LudoSanders het volgende:
De laatste keer dat ik een wedstrijd van Ajax zag die op voetbal leek stamt uit het jaar 1995. Ajax.
quote:
Ja, als je het zo stelt... dan niet neequote:Op zondag 1 november 2009 13:29 schreef Siniti het volgende:
[..]
Als hij dat kleinkind maakt en aan zijn vader geeft kost het niet veel
En ondertussen trekt HS zelf wel de kinderbijslagquote:Op zondag 1 november 2009 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, als je het zo stelt... dan niet nee
Ja, dacht ik ook al aan en dat ga ik inderdaad doen!quote:
Hoor ik daar een kassa rinkelen?quote:Op zondag 1 november 2009 13:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En ondertussen trekt HS zelf wel de kinderbijslag
Ghehehequote:
Ik kijk ook die met het Spaanse commentaarquote:Op zondag 1 november 2009 13:35 schreef Siniti het volgende:
Spaans commentaar is echt geweldig
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
Ik ookquote:Op zondag 1 november 2009 13:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik kijk ook die met het Spaanse commentaar![]()
Doen wij ook 2 jaar nu, gewoon dagje van maken. Met de 'mannen' er een dagje van maken, wat eten, wat drinken en wedstrijdje bijwonen.quote:Op zondag 1 november 2009 13:33 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja, dacht ik ook al aan en dat ga ik inderdaad doen!
Zo, even snel A4tje tikken met WordArt en ik heb mn cadeautje voor morgen binnen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |