Psies, ze mogen wel lekker ruiken, en elke week in bad moeten ze toch.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hahahahaha, wat een luxe leven hebben ze bij jou!
En niet te vergeten dat het wel prettig zal zijn voor jou, lekker ruikende hondjes
Vandaar heb het al 100x gevraagd dus dacht net die mutsen daar zeggen ook niks.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:07 schreef nieslief het volgende:
[..]
Doen hoor is echt fijn spul en die shampoo ruikt toch lekker....... Net nieuw mijn kapster kwam er zelf mee.
Ik moest lachenquote:
Hihi dat blonde meisje met al die krulletjes wat een dametjequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Psies, ze mogen wel lekker ruiken, en elke week in bad moeten ze toch.
Hondenshampoo is niet geschikt want het gaat om hun huid, en met Lush blijven ze heel lekker altijd.
Vaak scrubben eerst, dan wassen, en ik smeer ze ook in met Lush.
Adje heeft de slappe lachDie wordt gewoon totaal in de zeik gezet door een stel kids
Ik ben voor het eerst in jaren jeukvrij op m´n hoofdje...... Heerlijk.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vandaar heb het al 100x gevraagd dus dacht net die mutsen daar zeggen ook niks.
Maar het is net nieuw.
Ben benieuwd
Het hangt ook een beetje van je kapper af natuurlijk! Bij mijn kapper hebben ze de gehele lijn van één merk in gebruik en ze verkopen ook alleen producten van die lijn. Kan maar net zo zijn dat dat bij jouw kapper ook zo isquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vandaar heb het al 100x gevraagd dus dacht net die mutsen daar zeggen ook niks.
Maar het is net nieuw.
Ben benieuwd
scrubben moet dat met die naakthonden??quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Psies, ze mogen wel lekker ruiken, en elke week in bad moeten ze toch.
Hondenshampoo is niet geschikt want het gaat om hun huid, en met Lush blijven ze heel lekker altijd.
Vaak scrubben eerst, dan wassen, en ik smeer ze ook in met Lush.
Adje heeft de slappe lachDie wordt gewoon totaal in de zeik gezet door een stel kids
En wat vind je van de TT?quote:
Tis niet echt luxe, ze hebben geen vacht die het vuil tegenhoudt hequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi dat blonde meisje met al die krulletjes wat een dametje
Scrubben! wat n luxe!
Afkloppen gaat..heb laatst naar een collega zitten kijken met megaveel roos en dacht hmm even checken en zag nietsquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:12 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik ben voor het eerst in jaren jeukvrij op m´n hoofdje...... Heerlijk.
Chico scrub ik nooit, maar die heeft een zijdezacht babyhuidje.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:13 schreef nieslief het volgende:
[..]
scrubben moet dat met die naakthonden??
Ja daar ben ik wat minder kapot vanquote:
Wanneer is die volgende meet?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:12 schreef Greys het volgende:
Oh ik kijk zelf net even in het fobo van MB maar in het echt lijkt ze nog meer op Neve Campbell dan op die foto's!
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis niet echt luxe, ze hebben geen vacht die het vuil tegenhoudt he![]()
Als Karel of Kees smerig zijn dan borstel ik ze wel schoon.
Naja Kees is hier al vaker gewassen dan Karel in bijna 10 jaar, maar die smeerkees rolt zo graag door ranzige zooi
In het gehucht hier zit een kapperswinkelquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het hangt ook een beetje van je kapper af natuurlijk! Bij mijn kapper hebben ze de gehele lijn van één merk in gebruik en ze verkopen ook alleen producten van die lijn. Kan maar net zo zijn dat dat bij jouw kapper ook zo is
Hoi muisje!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:13 schreef muisje-eliza het volgende:
waar kan ik me aanmelden voor een nek en schoudermassage
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Had je het gedeelte over Re ook gelezen?
Wij zijn al snel leuker natuurlijkquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:20 schreef MrSubtle het volgende:
En The Craft staat weer uit... waardeloos
Lief van je mister hoor!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:21 schreef nieslief het volgende:
*doordraaf modus*
Oeh die cd is echt geniaal
quote:
Ach die begrijpt dat wel ... als hij echt van haar houdt begrijpt hij dat haar geluk het belangrijkst isquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Had je het gedeelte over Re ook gelezen?
Ooooh die is cutequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:22 schreef muisje-eliza het volgende:
ik ga volgende week dit gruwelijke monster ophalen
[ afbeelding ]
gedumpt met zn mammie in een kartonnen doosje op straat![]()
De opvang heeft m Reus genoemd...daar moet nog even wat anders voor worden verzonnen heh
*nieslief noteerd dat er iemand moet zijn met een verbanddoos op de volgende meet*quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:22 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ach die begrijpt dat wel ... als hij echt van haar houdt begrijpt hij dat haar geluk het belangrijkst is
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:17 schreef Maes het volgende:
We zijn best wel enthousiast over het hondje en kunnen bijna niet wachten tot morgen als er meer bekend is. Er worden hier al namen bedacht
Je hebt de film duidelijk niet gezienquote:
Oh lief!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:22 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
De opvang heeft m Reus genoemd...daar moet nog even wat anders voor worden verzonnen heh
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:22 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
kruisje![]()
[ afbeelding ]
Bank afroltquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:23 schreef nieslief het volgende:
[..]
*nieslief noteerd dat er iemand moet zijn met een verbanddoos op de volgende meet*
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:23 schreef nieslief het volgende:
[..]
*nieslief noteerd dat er iemand moet zijn met een verbanddoos op de volgende meet*
Zelfs Neve kon het niet goedmaken?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:23 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je hebt de film duidelijk niet gezien
Neequote:
zn mammie moet nog 2 weken blijven omdat ze misschien zwanger isquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh lief!
En zijn mammie dan? Wat is daarmee gebeurd? Of heeft iemand anders die al?
Niet stiekem aan je vleesetende planten voeren he?
Ist een internetdate? Die zijn spannend!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:24 schreef MrSubtle het volgende:
[..]![]()
Nah, ik zet in op mijn eigen dateook niet geheel verkeerd
Nou is het mij ook niet helemaal duidelijk meer. Wordt morgen vast duidelijker toch??quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Ik weet t niet zeker, maar mss komt het hondje morgen wel mee.
Het was me ietwat onduidelijk of ze vandaag alleen maar kennis gingen maken of dat ze m tijdelijk op gingen vangen. Ze waren daar zelf een beetje ongemakkelijk onder omdat ze zelf net Kees hebben weggedaan natuurlijk.
Maes, kun je me anders alvast even iets pben over jullie thuissituatie? Hoe vaak dr iemand thuis is en zo?
Niet echt de moeite he, we zitten al op post 42quote:
Ik mag het hopen jaquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:27 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nou is het mij ook niet helemaal duidelijk meer. Wordt morgen vast duidelijker toch??
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:27 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Niet echt de moeite he, we zitten al op post 42
Nou dat lijkt op Reus en dat is zo een stoere naamquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:27 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
manlief vraagt meteen "waarom?"
ik:"euh..."
Hihi de Micheal Buble is best leukquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:27 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind die hond van Paul de leeuw zo lief
Ja tis nu bijna afgelopen, en dan ga ik Billy in bad mikken.quote:
Tis een collega van een collega waar ik mee samen werk. Mijn collega kwam mij laatst iets vragen, en "toevallig" liep een vrouwelijke collega van hem met 'm mee... later bleek dat allemaal opgezet, zij had mij gezien en wilde gekoppeld worden... en ik had niets doorquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:27 schreef Greys het volgende:
Ist een internetdate? Die zijn spannend!![]()
Of is het iemand die je al kent?
Ja voor ie ging zingen was ie wel te doenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi de Micheal Buble is best leuk
t is zeker n stoere naamquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dat lijkt op Reus en dat is zo een stoere naam
Dat isquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:29 schreef Ynske het volgende:ik haat opgeschoten jeugd die steeds maar weer vuurwerk afsteken hier tussen de flats
Spannend......quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:29 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Tis een collega van een collega waar ik mee samen werk. Mijn collega kwam mij laatst iets vragen, en "toevallig" liep een vrouwelijke collega van hem met 'm mee... later bleek dat allemaal opgezet, zij had mij gezien en wilde gekoppeld worden... en ik had niets door![]()
't Is een mooie dame, maar verder weet ik niet zo heel veel van d'r
Hihi vond hem wel zo'n leuke buurjongen meer niet overigens.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja voor ie ging zingen was ie wel te doen
Daar zijn dates toch voor?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:29 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Tis een collega van een collega waar ik mee samen werk. Mijn collega kwam mij laatst iets vragen, en "toevallig" liep een vrouwelijke collega van hem met 'm mee... later bleek dat allemaal opgezet, zij had mij gezien en wilde gekoppeld worden... en ik had niets door![]()
Morgen denk ik?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:30 schreef Greys het volgende:
En krijgen we nou Karin Bloemen met haar eigen haar te zien?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:29 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Vleesetendeplanten de nieuwste rage, het konijnendagboek met nadruk op Emmah....quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
whoei! dat is toch leuk! Vertel dr op de eerste date over je plantencollectie
Ja zekerquote:
Kan je allemaal te weten komen voor het moeilijk wordt iemand af te kappenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:34 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja zeker
Hoewel ik graag vooraf weet of ze rookt, van kinderen houdt en van dieren houdt... (maar dat weet je meestal niet) dus daar komen we tijdens daten inderdaad allemaal wel achter
Ja, eitjequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Kan je allemaal te weten komen voor het moeilijk wordt iemand af te kappen
Die heb je al ?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
t is zeker n stoere naam![]()
ik heb nu:
Cuba Libre
Quantanamera
Hiawata
Bomb Voyage
Hazzelhoff (the hoff)
the Fonz
en Peppie & Kokkie
Dat hoort nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:34 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja zeker
Hoewel ik graag vooraf weet of ze rookt, van kinderen houdt en van dieren houdt... (maar dat weet je meestal niet) dus daar komen we tijdens daten inderdaad allemaal wel achter
Gek genoeg denk ik dat ik geen van beide onderwerpen ter sprake laat komenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:33 schreef nieslief het volgende:
[..]
Vleesetendeplanten de nieuwste rage, het konijnendagboek met nadruk op Emmah....
Oef ik haak even afquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die heb je al ?
Boel ratten!
Ik had dr ooit twee, Kees en Koos, was helemaal vergeten dat ik al es een Kees had tot nu![]()
Ik wsa gisteren bij de dierenambulance hier, en daar hadden ze net 70 ratten binnen gekregen, dr was ook een naaktrat bij, gelukkig hadden ze daar al iemand voor anders had ik m vast meegenomen
Ik ken een supermooie hond die Zues heet, een hele mooie lieve galgo uit Spanje![]()
ohjah naaktrattenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die heb je al ?
Boel ratten!
Ik had dr ooit twee, Kees en Koos, was helemaal vergeten dat ik al es een Kees had tot nu![]()
Ik wsa gisteren bij de dierenambulance hier, en daar hadden ze net 70 ratten binnen gekregen, dr was ook een naaktrat bij, gelukkig hadden ze daar al iemand voor anders had ik m vast meegenomen
Ik ken een supermooie hond die Zues heet, een hele mooie lieve galgo uit Spanje![]()
Wat hoort niet? Dat willen weten? Maar dat zijn toch echt de 2 voorwaarden (dieren is nog wel bespreekbaar) waar ik echt op selecteer, de rest is allemaal bijzaak wmbquote:
Lekker rolbevestigend voelt dat dan he?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:38 schreef Greys het volgende:
Gut wat een beschamend moment hier net.
Heer G, mijn koptelefoon doet het niet meer!Of dat gaatje in mijn netbook waar die koptelefoon in moet doet het niet meer!
In elk geval, er komt geen geluid meer uit, maar wel gewoon uit de computer!
![]()
Heer G: Misschien moet je hem dan in dat gaatje er naast stoppen.
Dammit. Ik haat dit soort 'vrouwen zijn a-technisch' ongelukjes
Ahhhhhh, dus jij moet wel belangrijke dingen van haar weten (roken, kids, etc) maar zij mag jouw twee belangrijkste zaken niet weten?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:37 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Gek genoeg denk ik dat ik geen van beide onderwerpen ter sprake laat komen
Ja van een fokker, in beslag genomen waren die, ook nog wat chinchilla's, een prairyhondje en wat degoes...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ohjah naaktrattenik vergeet Tjibbe de blinde naaktrat nog
Peppie & Kokkie zijn ook naakt, maar nog beebie, daarom hebben ze heule zachte vachtjes nu
![]()
maareh 70 ratten binnen? wat veel joh![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:38 schreef Greys het volgende:
Heer G, mijn koptelefoon doet het niet meer!Of dat gaatje in mijn netbook waar die koptelefoon in moet doet het niet meer!
![]()
Jaquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:40 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Lekker rolbevestigend voelt dat dan he?![]()
De belangrijkste zaken van mijquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ahhhhhh, dus jij moet wel belangrijke dingen van haar weten (roken, kids, etc) maar zij mag jouw twee belangrijkste zaken niet weten?
Vooraf hoef je dat toch niet te weten?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:38 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Wat hoort niet? Dat willen weten? Maar dat zijn toch echt de 2 voorwaarden (dieren is nog wel bespreekbaar) waar ik echt op selecteer, de rest is allemaal bijzaak wmb
*ieks*...ik vind hel een niet zo mooie hondquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja van een fokker, in beslag genomen waren die, ook nog wat chinchilla's, een prairyhondje en wat degoes...
Kijk, dit is onze overbuurhond Zues![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:38 schreef Greys het volgende:
![]()
Geef je t poesje een kusje namens mij?quote:
Mhihihihi. Zo kon ik eens geen verbinding maken met internet, dus ik al helemaal in paniek naar mijn mister toe. Had ik het schuifje de verkeerde kant opstaanquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:38 schreef Greys het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Vooral omdat ik het al minstens 14 keer geprobeerd had in de tijd dat hij er niet was.
Hmpf.
Als dit mijn ex overkwam ging ik ook heel graag naderhand dan uitleggen wat ze fout had gedaan en waarom... dan zat ze echt zo op de kastquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:38 schreef Greys het volgende:
![]()
sadist, wat deed ze als jij iets niet snapte?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:43 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Als dit mijn ex overkwam ging ik ook heel graag naderhand dan uitleggen wat ze fout had gedaan en waarom... dan zat ze echt zo op de kast
oh wat gemeenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:43 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Als dit mijn ex overkwam ging ik ook heel graag naderhand dan uitleggen wat ze fout had gedaan en waarom... dan zat ze echt zo op de kast
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
*ieks*...ik vind hel een niet zo mooie hond
Oh... geen idee... we waren maar 11 jaar samenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
sadist, wat deed ze als jij iets niet snapte?
Zeus is vast heul liefquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niet?
Ik stond echt met open mond verliefd te kwijlen toen ik m voor het eerst zag![]()
Tis dr zo een uit zo een dodingsstation in Spanje ook nog, en hij is zoooooo lief en zoooo groot en zoooo grappig.
Als we gaan wandelen en mijn honden zien hem dan gaan ze helemaal piepen en hyperen, zo leuk vinden ze hem, en Zues , die echt heuphoog is, begint dat bokkesprongen te maken
ach gos kan me voorstellen dat ie lief is en alleen om het verhaal zou ik hem adopteren maar vind hem echt lelijkquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niet?
Ik stond echt met open mond verliefd te kwijlen toen ik m voor het eerst zag![]()
Tis dr zo een uit zo een dodingsstation in Spanje ook nog, en hij is zoooooo lief en zoooo groot en zoooo grappig.
Als we gaan wandelen en mijn honden zien hem dan gaan ze helemaal piepen en hyperen, zo leuk vinden ze hem, en Zues , die echt heuphoog is, begint dat bokkesprongen te maken
Nee hoor, kom maarquote:
Pfff ik zou dat mooi onthouden en dan de wereld eens omdraaienquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:45 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh... geen idee... we waren maar 11 jaar samen
ik vind zo n kleintje wel leuk. en zo n heule foute...Zo een grote met lange haren tot zn tenenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb echt een zwak voor windhonden, die zijn allemaal zo lief ook![]()
En ik vind ze ook echt machtig mooi.
Ooit wil ik een galgo, of een podenco, of een greyhound of een whippet uit Spanje![]()
Of een mooie showsaluki
Mijn opa en oma hadden er vroeger een. Het was zooooo'n schatjequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb echt een zwak voor windhonden, die zijn allemaal zo lief ook![]()
En ik vind ze ook echt machtig mooi.
Een Afghaan?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:48 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik vind zo n kleintje wel leuk. en zo n heule foute...Zo een grote met lange haren tot zn tenen
* naar auto rentquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:47 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee hoor, kom maarhet was heerlijk maar er is zat over!
Dat zit ik ook te kijken! Guus Meeuwis nuquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:49 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhh leuk, dat liedje van Bassie & Adriaan (Ned. 1 ) kon ik zo nog meezingen!
Eén twee drie is un dos tres
Een botilla dat is een fles
Een kelner is een camarero
en een hoed dat noemen ze sombrero
En de Middellandse Zee heet de Mediterranee
viva españa, olé!![]()
![]()
waahahahaquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:49 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhh leuk, dat liedje van Bassie & Adriaan (Ned. 1 ) kon ik zo nog meezingen!
Eén twee drie is un dos tres
Een botilla dat is een fles
Een kelner is een camarero
en een hoed dat noemen ze sombrero
En de Middellandse Zee heet de Mediterranee
viva españa, olé!![]()
![]()
Windhonden zijn ook echt lief, tis alleen zo jammer dat je ze vaak niet los kan laten ( ze mogen ook nergens los officieel, vanwege het jachtinstinct).quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:48 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Mijn opa en oma hadden er vroeger een. Het was zooooo'n schatje![]()
(en hij trok mij altijd om toen ik nog een heel klein MrSubtletje was
)
Waar woon je eigenljik (ongeveer dan)?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
* naar auto rent
* terugrent in duster buiten lopen is te koud en richting Eindhoven te ver helaas
Greep net dus mis
jamaar ze zijn mooi, met die meisjes lange harenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Een Afghaan?
Die zijn mooi maar veel werk en dat zijn echte rotzakken.
Oh dat wist ik niet... hij verdedigde mij en opa altijd super lief als we gingen wandelen samen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Windhonden zijn ook echt lief, tis alleen zo jammer dat je ze vaak niet los kan laten ( ze mogen ook nergens los officieel, vanwege het jachtinstinct).
De buren hier hebben er ook een echt heeel mooi en lief beest. En super met kinderen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Windhonden zijn ook echt lief, tis alleen zo jammer dat je ze vaak niet los kan laten ( ze mogen ook nergens los officieel, vanwege het jachtinstinct).
15 km v R'dam (in de polder meer richting Willemstad/Fijnaart enz)quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:50 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Waar woon je eigenljik (ongeveer dan)?
Vriendinnetje van me heeft een hele mooie lieve podenco , en die luistert best wel goed, die laat ze wel altijd los lopen, maar als het mis gaat moet ze dus mooi 3 uur wachten tot Quapa weer eens zin heeft om terug te komen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet... hij verdedigde mij en opa altijd super lief als we gingen wandelen samen.ik zit hier nu plots helemaal te herinneren dat ik vroeger als klein menneke iedere week met mijn opa en de hond ging wandelen
... hebben we het over 25 jaar geleden of zo
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:52 schreef oh-oh het volgende:
Kijk nou toch, alleen daarom zou ik wel een afghaan willen![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:52 schreef oh-oh het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Wat is dat glitterding in godsnaam?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:52 schreef oh-oh het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Oei 3 uur wachten..dan durft ze welquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vriendinnetje van me heeft een hele mooie lieve podenco , en die luistert best wel goed, die laat ze wel altijd los lopen, maar als het mis gaat moet ze dus mooi 3 uur wachten tot Quapa weer eens zin heeft om terug te komen.
Quapa is Chico's liefje, en Billy is daar geboren en was als pup ook al meteen flieft op Quapa
Ik val echt op van die elegante honden die mooi bewegen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:52 schreef Greys het volgende:
Ik vind al die 'te dunne' honden niet zo mooi.
Of in elk geval, het is mijn smaak niet
Zou je niet verliefd worden op iemand met Quapa als naam?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vriendinnetje van me heeft een hele mooie lieve podenco , en die luistert best wel goed, die laat ze wel altijd los lopen, maar als het mis gaat moet ze dus mooi 3 uur wachten tot Quapa weer eens zin heeft om terug te komen.
Quapa is Chico's liefje, en Billy is daar geboren en was als pup ook al meteen flieft op Quapa
das om de haren te beschermen als je op show gaat met je hond en je hebt m de dag van te voren gewassen en zo, dat ze dr niet mee in hun voer gaan hangen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is dat glitterding in godsnaam?
kvin t wel stoer staan zo n haarbandquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
das om de haren te beschermen als je op show gaat met je hond en je hebt m de dag van te voren gewassen en zo, dat ze dr niet mee in hun voer gaan hangen.
Bij poedels zie je die ook vaak
jah ik lig hier ook in n deukquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:57 schreef Goodbye het volgende:
Dat mooiste meisje van de klas![]()
Ik heb dat programma één keer echt gezien, met de vrouw van dr. Schumacher
Was even leuk maar ben weer afgehaakt, ehm de baas met de zappert danquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:57 schreef Goodbye het volgende:
Dat mooiste meisje van de klas![]()
Ik heb dat programma één keer echt gezien, met de vrouw van dr. Schumacher
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:58 schreef nieslief het volgende:
Ik kruip op de bank naast mr.Lief.
![]()
Tot morgen ofzow.
Ah oke, logisch wel ja!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
das om de haren te beschermen als je op show gaat met je hond en je hebt m de dag van te voren gewassen en zo, dat ze dr niet mee in hun voer gaan hangen.
Bij poedels zie je die ook vaak
* MrSubtle ging daar stiekem al een beetje van uitquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:59 schreef Greys het volgende:
Quapa, had dat stiekem niet Guapa moeten zijn, die naam?
Guapa heeft toch een veel mooiere betekenis.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:43 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:02 schreef oh-oh het volgende:
Chico en zijn Quapa![]()
foto's
Ze kennen elkaar nu al een jaar of 4 en zien elkaar een paar keer per jaar en tis echt dikke liefde
Nee ze heet echt Quapa, en dr broer heet Quapo, zo heetten ze al toen ze naar NL kwamenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:02 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
* MrSubtle ging daar stiekem al een beetje van uit
Welkom ben ik als nep-mannetje ook niet alleen haha.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ik ben in dat soort opzichten blijkbaar een soort mannetje. Ik snap het meestal juist wel of kan herleiden waar of hoe iets zou moeten en ga dat dan ook uitgebreid uitleggen of doe het gewoon met grof geweld.
Je zou je date je Fok!nick moeten doorgeven en zeggen: als je me wilt leren kennen heb je hier wat voorwerk: bekijk mijn userhistory maarquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet... hij verdedigde mij en opa altijd super lief als we gingen wandelen samen.ik zit hier nu plots helemaal te herinneren dat ik vroeger als klein menneke iedere week met mijn opa en de hond ging wandelen
... hebben we het over 25 jaar geleden of zo
Guapa betekent mooi meisje, en Guapo betekent mooie jongen, dus vandaar dat me dat logisch leek. Quapa kan ook hoor, dat is slang voor iemand die 3/4de een bepaalde etnische afkomst heeft en 1/4 een andere.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee ze heet echt Quapa, en dr broer heet Quapo, zo heetten ze al toen ze naar NL kwamen
Jij wil hem voor jezelf houdenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je zou je date je Fok!nick moeten doorgeven en zeggen: als je me wilt leren kennen heb je hier wat voorwerk: bekijk mijn userhistory maar
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:08 schreef DeZwabber het volgende:
zo, had vanavond even geen zin in koken, en had een pizza calzone met döner besteld![]()
'tis vast een steek in het hart van de italianen, maar het is gewoon zo lekker
Oh ja, "met extra neushoorn"quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:10 schreef muisje-eliza het volgende:
OH Pizza Calzonekijk dit filmpje even
![]()
![]()
ik loop een kwartiertje achterquote:
kheb n tshirt besteld voor mn lief met Kabouter Wesley eropquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:13 schreef DeZwabber het volgende:
jaaaaaaaa kabouter wesley![]()
GODMILJAAR!
Dat gaat mijn dan weer te verquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:15 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kheb n tshirt besteld voor mn lief met Kabouter Wesley erop
Sorry als ik iets geks zeg maar jullie hebben toch al een hondje?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:24 schreef Maes het volgende:
Hier is net een kind helemaal hyper en met rode wangen naar boven gegaanZe kwam nog even naar beneden om te vragen of ze nog met het hondje naar cursus moest want dat leek haar zo leuk
![]()
Morgen heb ik een heerlijk meneer en kind Maes-vrij dagje. Wat zal ik toch eens doen met al die vrije tijd
We willen er eentje bij. Gezellig hè?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Sorry als ik iets geks zeg maar jullie hebben toch al een hondje?
Ik luisterde maar niet goed dit hierboven heb ik niet meegekregenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:30 schreef Greys het volgende:
HAHAHAHAAAAAAAAAAA
Kijkt er iemand 'Wat kiest Nederland'?
Vraag was:
Willen Nederlanders dat het nieuws gewoon serieus wordt gepresenteerd, of door een dame in ondergoed of naakt?
Een meneer in het publiek koos voor 'wat luchtigers'.
En zijn vrouw zat er naast. Jack vroeg 'Als je vrouw nou gewoon naakt naast de tv gaat huppelen tijdens het nieuws'. Antwoord 'Nee, dat werkt niet'.
Die heeft heel wat goed te praten
Niet gezien maar wel gelachen nuquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:30 schreef Greys het volgende:
HAHAHAHAAAAAAAAAAA
Vraag was:
Willen Nederlanders dat het nieuws gewoon serieus wordt gepresenteerd, of door een dame in ondergoed of naakt?
En zijn vrouw zat er naast. Jack vroeg 'Als je vrouw nou gewoon naakt naast de tv gaat huppelen tijdens het nieuws'. Antwoord 'Nee, dat werkt niet'.
Nageltjes lakkenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:26 schreef Greys het volgende:
Maes! Lekker lang in bad met een boekje! En al je make-up party spul uittesten!
Vadersquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:31 schreef Harajuku. het volgende:
Vruugah had mijn moeder wel eens permanent, dat was toen in. Vanavond kreeg ik haar zo ver om mijn krul proefpersoon te zijn en ze is er helemaal blij mee,.
Mijn vader: 't Is net mie.
Jij bent goed bezigquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:31 schreef Harajuku. het volgende:
Vruugah had mijn moeder wel eens permanent, dat was toen in. Vanavond kreeg ik haar zo ver om mijn krul proefpersoon te zijn en ze is er helemaal blij mee,.
Mijn vader: 't Is net mie.
Ik zocht je antwquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:30 schreef Maes het volgende:
[..]
We willen er eentje bij. Gezellig hè?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:30 schreef Greys het volgende:
HAHAHAHAAAAAAAAAAA
Vraag was:
Wat een cutie zeg oh-oh maar wat heeft ie in zijn oortjes?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:32 schreef oh-oh het volgende:
Owwww sorry, kan t niet laten.
Met zn lieve mama:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zucht
Die mamaquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:32 schreef oh-oh het volgende:
Owwww sorry, kan t niet laten.
Met zn lieve mama:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zucht
Mijnquote:
Die zou toch niet moeten klagen als jij naakt langs de tv huppeltquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mijnis ook goed in dat soort antwoorden..
Die van mij is ook te bot om los te lopenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mijnis ook goed in dat soort antwoorden..
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:35 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Die zou toch niet moeten klagen als jij naakt langs de tv huppelt![]()
Tape, om ze te laten staan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat een cutie zeg oh-oh maar wat heeft ie in zijn oortjes?
Hij heeft daar zo'n schattig puppenbuikje
Boer'nquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Die van mij is ook te bot om los te lopen
Jaaaaaaaaa doenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:35 schreef Greys het volgende:
Ik heb wel foto's van babyBink, maar die moet ik dan morgen even foto-van-foto doen.
Oh daarom klaagt ie dusquote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tape, om ze te laten staan.
Ik heb Bil echt uitgezocht op zn ouders, zn papa en zn mama zijn alletwee echt vreselijk lief en mooi![]()
En de mama is een dochter van de halfbroer van Chico, en de papa is een kleinzoon van Chico
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:37 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh daarom klaagt ie dusvind je 't gek?
Ow met haartjesquote:
Dee niks geen zeer hoor.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
tape? nu ja het is geen afbinddingetje iig
Ik kan me niet voorstellen dat die daarover klagenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
heb geen gordijnen maar wel achterburen (vitrage dus).
Daarom laat ik het
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:40 schreef Maes het volgende:
Mijn meest favo puppy foto van Bob
[ afbeelding ]
Ja. Bil heeft twee puff broertjes ook en 1 naakte.quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:40 schreef Maes het volgende:
Mijn meest favo puppy foto van Bob
[ afbeelding ]
quote:![]()
Aaah
Op zaterdag 31 oktober 2009 22:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dee niks geen zeer hoor.
Ik moet de bovenkanten nu nog scheren anders kieperen ze om met al dat haar
quote:![]()
Nee dat snap ikoch ja tis een echt chineesje
Op zaterdag 31 oktober 2009 22:40 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat die daarover klagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Vind mams mooier, fierder. Das wel een werk zeg dat kammen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja. Bil heeft twee puff broertjes ook en 1 naakte.
Een van de puffjes is psies zn mama:
[ afbeelding ]
Dit is de eerste foto die ik zelf van Bil maakte, hij was 12 dagen en Chico werd die dag 9 jaar, ze maakten kennis en Chico was meteen verkochtquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:42 schreef Maes het volgende:
En dit is mijn allereerste foto van Bob
[ afbeelding ]
quote:
Ja, hij moet altijd zeiken en dan stiekem vindt ie t wel mooiquote:
Ik heb een draadloze stijltang en krultang set.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:35 schreef Greys het volgende:
Haar, had je al een stijltang of heb je er speciaal eentje voor gekocht?
Ik heb vanmorgen mijn haar helemaal steil gemaakt er mee en dat was ook tof!
Hoe oud zijn ze nu dan?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dit is de eerste foto die ik zelf van Bil maakte, hij was 12 dagen en Chico werd die dag 9 jaar, ze maakten kennis en Chico was meteen verkocht![]()
[ afbeelding ]
Superfotoquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dit is de eerste foto die ik zelf van Bil maakte, hij was 12 dagen en Chico werd die dag 9 jaar, ze maakten kennis en Chico was meteen verkocht![]()
[ afbeelding ]
Met permanent krijg je echt nooit zulke krullenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[..]
Ja, hij moet altijd zeiken en dan stiekem vindt ie t wel mooi't Is zooooooooo mooi dat mijn moeder na 15 jaar permanentloos er nu over denkt om t weer te nemen
![]()
[..]
Ik heb een draadloze stijltang en krultang set.
Draadloos nogalliefstquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:46 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb een draadloze stijltang en krultang set.
Neuh, maar t is meer van wow hey, krullen staan me best. Toen dat vruugah in was had je dus de poedelkrul hèquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Met permanent krijg je echt nooit zulke krullen
Anders had ik het ook wel gedaan
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Draadloos nogalliefstsjiek!Maar permanent? Dan iets anders dan het schapengedoe dat je vaak ziet?
![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:48 schreef Maes het volgende:
Dan wil ik jullie deze ook niet onthouden.
Bink en Bob, hartsvriendinnen![]()
[ afbeelding ]
Ja dat kammen, ik vind puffjes prachtig maar ik begin dr nooit aan!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vind mams mooier, fierder. Das wel een werk zeg dat kammen.
Dat ken ik (of niet permanent houdt bij mij niet langer dan 1 dag) en is ook mooier dan dat minikrulletjes gedoe.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:50 schreef Harajuku. het volgende:Nee dus. Ik heb ook één keer permanent gehad, gewoon de meest grove. Dat gaat meer richting hevige slag zeg maar.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:48 schreef Maes het volgende:
Dan wil ik jullie deze ook niet onthouden.
Bink en Bob, hartsvriendinnen![]()
[ afbeelding ]
Bil wordt 12 januari alweer 3 en Chico 24 januari 12quote:
Ja, dat vind ik ook niets. Maar dat was ooit echt helemaal inquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat ken ik (of niet permanent houdt bij mij niet langer dan 1 dag) en is ook mooier dan dat minikrulletjes gedoe.
Hier moet je gezicht ook de juiste vorm voor hebben, anders ziet het uit als een ontplofte ragebolquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:54 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets vind ik zelf wel leuk. Maar bij mij werkt het ook niet omdat mijn haar gewoon te zwaar is, dus dat blijft ook niet lang mooi zitten,.
Oh ook al een oudjequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bil wordt 12 januari alweer 3 en Chico 24 januari 12
Die poedelversie van 20 jaar geleden bleef dan jammer genoeg weer wel zittenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:56 schreef Greys het volgende:
Bij mij is het na 2 dagen ook al een soort vage zigzaglijn in mijn haar ipv een krul.
Permanent houdt echt niet.
Maar misschien de permanenten van nu wel?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb van mezelf echt van die pijpekrullen
Ja Chico is de oudste hier maar hij kwam na Frits en Karel, hij was al 4 toen ik m nam.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh ook al een oudjeen dat scheelt idd veel.
Ja ik zei pijpquote:
Ook met een grovere krul?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:58 schreef Maes het volgende:
Ik zie er met permanent heel oud uit. Truttig
ik ookquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb van mezelf echt van die pijpekrullen
Dirty mind, ik bedoelde ik wil ook die krullenquote:
Wat ik ook wel eens doe is een carmenset er in gooien en daarna opsteken. Dan blijft het beter zitten en dan ziet het er leuker uit dan steil haar opsteken. Let niet op de foto zelf, maar alleen op het haar. Het is net of ik enorme spierballen heb daar maar dat is omdat mijn arm gewoon tegen hem aangedrukt zitquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die poedelversie van 20 jaar geleden bleef dan jammer genoeg weer wel zitten
Maar als je veel/zwaar haar hebt ben je gewoon de lul denk ik. Ik ken ook wel mensen waar t wel langer bleef zitten, maar die hadden dan ook de helft van mijn bos aan haar
Dat weet ik dus niet, ik durf het niet meer.quote:
Heb ws nog minder dan de helft maar bandhaar zoals ze dat dan zo mooi zeggen en dat houdt niet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die poedelversie van 20 jaar geleden bleef dan jammer genoeg weer wel zitten
Maar als je veel/zwaar haar hebt ben je gewoon de lul denk ik. Ik ken ook wel mensen waar t wel langer bleef zitten, maar die hadden dan ook de helft van mijn bos aan haar
Dit was echt super. Terwijl je helemaal niet zoveel tijd had zat je haar toch superquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat ik ook wel eens doe is een carmenset er in gooien en daarna opsteken. Dan blijft het beter zitten en dan ziet het er leuker uit dan steil haar opsteken. Let niet op de foto zelf, maar alleen op het haar. Het is net of ik enorme spierballen heb daar maar dat is omdat mijn arm gewoon tegen hem aangedrukt zit
[ afbeelding ]
Mooi haarquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat ik ook wel eens doe is een carmenset er in gooien en daarna opsteken. Dan blijft het beter zitten en dan ziet het er leuker uit dan steil haar opsteken. Let niet op de foto zelf, maar alleen op het haar. Het is net of ik enorme spierballen heb daar maar dat is omdat mijn arm gewoon tegen hem aangedrukt zit
[ afbeelding ]
Ja ik zag die fotoquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ooken achter op me hoofd nog 3 soorten haar, daar groeit stijl, krul, en slag gewoon door elkaar
![]()
pfft, mensen die kleine krulletjes dissenik word ook vaak geaaid door wildvreemde mensen als ik in de kroeg kom
![]()
Jij staat hier heel goed op, so for the sake of you ga ik even voor lul staanquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:04 schreef Maes het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet, ik durf het niet meer.![]()
Alhoewel, op de SaTC-party hadden meiden mijn haar ook gekruld, toch Greys weet jij dat nog? Toen zat het wel leuk.
Toedeloequote:
Ik ziet em nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij staat hier heel goed op, so for the sake of you ga ik even voor lul staan![]()
DISCLAIMER: mijn haar zat zo truttig met dat bandje omdat ik Charlotte van SaTC moest voorstellen![]()
[ afbeelding ]
De foto niet?quote:
Hihi krulletjes is dus Maes?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij staat hier heel goed op, so for the sake of you ga ik even voor lul staan![]()
DISCLAIMER: mijn haar zat zo truttig met dat bandje omdat ik Charlotte van SaTC moest voorstellen![]()
[ afbeelding ]
Nee Maes is links onder, de blondie!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi krulletjes is dus Maes?
Enne wanneer was dat (pas nog zo'n party geweest nl).
Nee ik ben die andere. Krul valt wel mee bij mij, haar zit wel goedquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi krulletjes is dus Maes?
Enne wanneer was dat (pas nog zo'n party geweest nl).
Ik kom daar nog allemaal idiote foto's van tegen, van ons gedoe thuis voordat we weggingenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:16 schreef Maes het volgende:
[..]
Nee ik ben die andere. Krul valt wel mee bij mij, haar zit wel goed
Thanks beeb
Wat is een carmenset?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan doet ie wel, vreemdquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
De foto niet?
Klik eens op het linkje in je quote dan? Het is gewoon een Photobucket foto.
Maar dat had ik laatst ook al met Hara d'r foto's.
Ow leuk ik vond Maes op de één of andere manier ook niet de krulletjesdamequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee Maes is links onder, de blondie!
En het was in 2004 zag ik net aan de tekst op de foto
Die andere foto met opgestoken haar was gewoon dit jaar trouwens.
Op een bruiloft waar je lange jurken aan moestIk hou zo van dat soort feestjes, waar je helemaal opgedoft moet!
Een carmetset is een soort bakje met rollers, die steek je in het stopcontact, dan worden de rollers warm. Die draai je dan warm in je haar, wat dikkere plukken, zet je vast met een klem. En als ze koud zijn haal je ze er uit en heb je grove krullen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat is een carmenset?Ziet er wel leuk uit, maar die kende ik al van je Hyves
Ik vond de SaTC party in 2004 ook erg leuk!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ow leuk ik vond Maes op de één of andere manier ook niet de krulletjesdame![]()
Hoi Maes![]()
Ja altijd leuk zo'n gelegenheidik mag aanstaande vrijdag weer
Maar er was twee weken terug ook een SATC promo party in R'dam eff mailbox bekijken..
-edit- http://satc.hyves.net/blo(...)e_in_Rotterdam/f5Cu/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Ik ga ook verkassen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:19 schreef Maes het volgende:
Ik ga in mijn bed liggen, tot gauw allemaal
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:22 schreef MrSubtle het volgende:
Tijd voor bedje
Morgen vroeg op, ik ga plinten schilderen!
.
.
.
.
.Je bent welkom hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Hmm we hadden gratis kaarten, maar was echt moe en ziek die week dus ja niet gegaan helaas.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond de SaTC party in 2004 ook erg leuk!
Dat was de Farewell Party, toen was het net afgelopen.
Was net zoals het beschreven wordt in jouw link, ook met modeshows en veel martini's!
ik voel me 20% minder man, puur en alleen omdat ik het wel wistquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Een carmetset is een soort bakje met rollers, die steek je in het stopcontact, dan worden de rollers warm. Die draai je dan warm in je haar, wat dikkere plukken, zet je vast met een klem. En als ze koud zijn haal je ze er uit en heb je grove krullen.
Ik ken rollers eigenlijk alleen van mijn oma. Dat moet je ook elke dag weer opnieuw doen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Een carmetset is een soort bakje met rollers, die steek je in het stopcontact, dan worden de rollers warm. Die draai je dan warm in je haar, wat dikkere plukken, zet je vast met een klem. En als ze koud zijn haal je ze er uit en heb je grove krullen.
Ja je hebt tegenwoordig moderne versies maar het moet wel steeds opnieuw.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ken rollers eigenlijk alleen van mijn oma. Dat moet je ook elke dag weer opnieuw doen?
Woei mooi!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:39 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft haar haar plat gedrukt tussen haar rug en de stoel.
Ik ook niet, maar ik zeg Yay Requote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:40 schreef Re het volgende:
helemaal vergeten naar de kapper te gaan... MB geloofde me niet
Ja... ik ben hondsmoe! En een beetje stekeligquote:Op zondag 1 november 2009 02:18 schreef DeZwabber het volgende:
iemand nog iets dierigs of plantigs te vertellen?
Volgens mij is er ergens een > 23:30 meet en zijn wij niet uitgenodigdquote:Op zondag 1 november 2009 02:12 schreef Barbaaf het volgende:
't Is toch niet zo dat iedereen opeens een leven heeft, zo zonder het me te vertellen? 't Is hier zo rustig..
Antitietenmeet.quote:Op zondag 1 november 2009 02:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Volgens mij is er ergens een > 23:30 meet en zijn wij niet uitgenodigd
quote:Op zondag 1 november 2009 02:27 schreef Morretje het volgende:Nah! Dan maken we toch hier nog een feestje?
Had ik toch niet bij willen zijnquote:
quote:
Nee hoor, de echt toffe mensen zijn al opnog wakkerquote:
Dat blijkt.quote:Op zondag 1 november 2009 07:13 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee hoor, de echt toffe mensen zijn al opnog wakker
quote:Op zondag 1 november 2009 07:13 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee hoor, de echt toffe mensen zijn al opnog wakker
Diepe nacht zul je bedoelen?quote:
Straks he, straks... alles op z'n tijdquote:
ik heb dat een paar keer geprobeerd, na een kwartier zaten de meeste krullen er alweer inquote:Op zondag 1 november 2009 07:36 schreef MrSubtle het volgende:
Oh, voor alle krul-haar-dames (en heer):
http://www.ibood.com/nl/nl interessante iBood vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |