De foto niet?quote:
Hihi krulletjes is dus Maes?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij staat hier heel goed op, so for the sake of you ga ik even voor lul staan![]()
DISCLAIMER: mijn haar zat zo truttig met dat bandje omdat ik Charlotte van SaTC moest voorstellen![]()
[ afbeelding ]
Nee Maes is links onder, de blondie!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi krulletjes is dus Maes?
Enne wanneer was dat (pas nog zo'n party geweest nl).
Nee ik ben die andere. Krul valt wel mee bij mij, haar zit wel goedquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi krulletjes is dus Maes?
Enne wanneer was dat (pas nog zo'n party geweest nl).
Ik kom daar nog allemaal idiote foto's van tegen, van ons gedoe thuis voordat we weggingenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:16 schreef Maes het volgende:
[..]
Nee ik ben die andere. Krul valt wel mee bij mij, haar zit wel goed
Thanks beeb
Wat is een carmenset?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat ik ook wel eens doe is een carmenset er in gooien en daarna opsteken. Dan blijft het beter zitten en dan ziet het er leuker uit dan steil haar opsteken. Let niet op de foto zelf, maar alleen op het haar. Het is net of ik enorme spierballen heb daar maar dat is omdat mijn arm gewoon tegen hem aangedrukt zit
[ afbeelding ]
Dan doet ie wel, vreemdquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
De foto niet?
Klik eens op het linkje in je quote dan? Het is gewoon een Photobucket foto.
Maar dat had ik laatst ook al met Hara d'r foto's.
Ow leuk ik vond Maes op de één of andere manier ook niet de krulletjesdamequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee Maes is links onder, de blondie!
En het was in 2004 zag ik net aan de tekst op de foto
Die andere foto met opgestoken haar was gewoon dit jaar trouwens.
Op een bruiloft waar je lange jurken aan moestIk hou zo van dat soort feestjes, waar je helemaal opgedoft moet!
Een carmetset is een soort bakje met rollers, die steek je in het stopcontact, dan worden de rollers warm. Die draai je dan warm in je haar, wat dikkere plukken, zet je vast met een klem. En als ze koud zijn haal je ze er uit en heb je grove krullen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat is een carmenset?Ziet er wel leuk uit, maar die kende ik al van je Hyves
Ik vond de SaTC party in 2004 ook erg leuk!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ow leuk ik vond Maes op de één of andere manier ook niet de krulletjesdame![]()
Hoi Maes![]()
Ja altijd leuk zo'n gelegenheidik mag aanstaande vrijdag weer
Maar er was twee weken terug ook een SATC promo party in R'dam eff mailbox bekijken..
-edit- http://satc.hyves.net/blo(...)e_in_Rotterdam/f5Cu/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Ik ga ook verkassen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:19 schreef Maes het volgende:
Ik ga in mijn bed liggen, tot gauw allemaal
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:22 schreef MrSubtle het volgende:
Tijd voor bedje
Morgen vroeg op, ik ga plinten schilderen!
.
.
.
.
.Je bent welkom hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Hmm we hadden gratis kaarten, maar was echt moe en ziek die week dus ja niet gegaan helaas.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond de SaTC party in 2004 ook erg leuk!
Dat was de Farewell Party, toen was het net afgelopen.
Was net zoals het beschreven wordt in jouw link, ook met modeshows en veel martini's!
ik voel me 20% minder man, puur en alleen omdat ik het wel wistquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Een carmetset is een soort bakje met rollers, die steek je in het stopcontact, dan worden de rollers warm. Die draai je dan warm in je haar, wat dikkere plukken, zet je vast met een klem. En als ze koud zijn haal je ze er uit en heb je grove krullen.
Ik ken rollers eigenlijk alleen van mijn oma. Dat moet je ook elke dag weer opnieuw doen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Een carmetset is een soort bakje met rollers, die steek je in het stopcontact, dan worden de rollers warm. Die draai je dan warm in je haar, wat dikkere plukken, zet je vast met een klem. En als ze koud zijn haal je ze er uit en heb je grove krullen.
Ja je hebt tegenwoordig moderne versies maar het moet wel steeds opnieuw.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ken rollers eigenlijk alleen van mijn oma. Dat moet je ook elke dag weer opnieuw doen?
Woei mooi!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:39 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft haar haar plat gedrukt tussen haar rug en de stoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |