Dat ken ik (of niet permanent houdt bij mij niet langer dan 1 dag) en is ook mooier dan dat minikrulletjes gedoe.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:50 schreef Harajuku. het volgende:Nee dus. Ik heb ook één keer permanent gehad, gewoon de meest grove. Dat gaat meer richting hevige slag zeg maar.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:48 schreef Maes het volgende:
Dan wil ik jullie deze ook niet onthouden.
Bink en Bob, hartsvriendinnen![]()
[ afbeelding ]
Bil wordt 12 januari alweer 3 en Chico 24 januari 12quote:
Ja, dat vind ik ook niets. Maar dat was ooit echt helemaal inquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat ken ik (of niet permanent houdt bij mij niet langer dan 1 dag) en is ook mooier dan dat minikrulletjes gedoe.
Hier moet je gezicht ook de juiste vorm voor hebben, anders ziet het uit als een ontplofte ragebolquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:54 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets vind ik zelf wel leuk. Maar bij mij werkt het ook niet omdat mijn haar gewoon te zwaar is, dus dat blijft ook niet lang mooi zitten,.
Oh ook al een oudjequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bil wordt 12 januari alweer 3 en Chico 24 januari 12
Die poedelversie van 20 jaar geleden bleef dan jammer genoeg weer wel zittenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:56 schreef Greys het volgende:
Bij mij is het na 2 dagen ook al een soort vage zigzaglijn in mijn haar ipv een krul.
Permanent houdt echt niet.
Maar misschien de permanenten van nu wel?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb van mezelf echt van die pijpekrullen
Ja Chico is de oudste hier maar hij kwam na Frits en Karel, hij was al 4 toen ik m nam.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh ook al een oudjeen dat scheelt idd veel.
Ja ik zei pijpquote:
Ook met een grovere krul?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:58 schreef Maes het volgende:
Ik zie er met permanent heel oud uit. Truttig
ik ookquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb van mezelf echt van die pijpekrullen
Dirty mind, ik bedoelde ik wil ook die krullenquote:
Wat ik ook wel eens doe is een carmenset er in gooien en daarna opsteken. Dan blijft het beter zitten en dan ziet het er leuker uit dan steil haar opsteken. Let niet op de foto zelf, maar alleen op het haar. Het is net of ik enorme spierballen heb daar maar dat is omdat mijn arm gewoon tegen hem aangedrukt zitquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die poedelversie van 20 jaar geleden bleef dan jammer genoeg weer wel zitten
Maar als je veel/zwaar haar hebt ben je gewoon de lul denk ik. Ik ken ook wel mensen waar t wel langer bleef zitten, maar die hadden dan ook de helft van mijn bos aan haar
Dat weet ik dus niet, ik durf het niet meer.quote:
Heb ws nog minder dan de helft maar bandhaar zoals ze dat dan zo mooi zeggen en dat houdt niet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die poedelversie van 20 jaar geleden bleef dan jammer genoeg weer wel zitten
Maar als je veel/zwaar haar hebt ben je gewoon de lul denk ik. Ik ken ook wel mensen waar t wel langer bleef zitten, maar die hadden dan ook de helft van mijn bos aan haar
Dit was echt super. Terwijl je helemaal niet zoveel tijd had zat je haar toch superquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat ik ook wel eens doe is een carmenset er in gooien en daarna opsteken. Dan blijft het beter zitten en dan ziet het er leuker uit dan steil haar opsteken. Let niet op de foto zelf, maar alleen op het haar. Het is net of ik enorme spierballen heb daar maar dat is omdat mijn arm gewoon tegen hem aangedrukt zit
[ afbeelding ]
Mooi haarquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat ik ook wel eens doe is een carmenset er in gooien en daarna opsteken. Dan blijft het beter zitten en dan ziet het er leuker uit dan steil haar opsteken. Let niet op de foto zelf, maar alleen op het haar. Het is net of ik enorme spierballen heb daar maar dat is omdat mijn arm gewoon tegen hem aangedrukt zit
[ afbeelding ]
Ja ik zag die fotoquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ooken achter op me hoofd nog 3 soorten haar, daar groeit stijl, krul, en slag gewoon door elkaar
![]()
pfft, mensen die kleine krulletjes dissenik word ook vaak geaaid door wildvreemde mensen als ik in de kroeg kom
![]()
Jij staat hier heel goed op, so for the sake of you ga ik even voor lul staanquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:04 schreef Maes het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet, ik durf het niet meer.![]()
Alhoewel, op de SaTC-party hadden meiden mijn haar ook gekruld, toch Greys weet jij dat nog? Toen zat het wel leuk.
Toedeloequote:
Ik ziet em nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij staat hier heel goed op, so for the sake of you ga ik even voor lul staan![]()
DISCLAIMER: mijn haar zat zo truttig met dat bandje omdat ik Charlotte van SaTC moest voorstellen![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |