Jij wil hem voor jezelf houdenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je zou je date je Fok!nick moeten doorgeven en zeggen: als je me wilt leren kennen heb je hier wat voorwerk: bekijk mijn userhistory maar
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:08 schreef DeZwabber het volgende:
zo, had vanavond even geen zin in koken, en had een pizza calzone met döner besteld![]()
'tis vast een steek in het hart van de italianen, maar het is gewoon zo lekker
Oh ja, "met extra neushoorn"quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:10 schreef muisje-eliza het volgende:
OH Pizza Calzonekijk dit filmpje even
![]()
![]()
ik loop een kwartiertje achterquote:
kheb n tshirt besteld voor mn lief met Kabouter Wesley eropquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:13 schreef DeZwabber het volgende:
jaaaaaaaa kabouter wesley![]()
GODMILJAAR!
Dat gaat mijn dan weer te verquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:15 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kheb n tshirt besteld voor mn lief met Kabouter Wesley erop
Sorry als ik iets geks zeg maar jullie hebben toch al een hondje?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:24 schreef Maes het volgende:
Hier is net een kind helemaal hyper en met rode wangen naar boven gegaanZe kwam nog even naar beneden om te vragen of ze nog met het hondje naar cursus moest want dat leek haar zo leuk
![]()
Morgen heb ik een heerlijk meneer en kind Maes-vrij dagje. Wat zal ik toch eens doen met al die vrije tijd
We willen er eentje bij. Gezellig hč?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Sorry als ik iets geks zeg maar jullie hebben toch al een hondje?
Ik luisterde maar niet goed dit hierboven heb ik niet meegekregenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:30 schreef Greys het volgende:
HAHAHAHAAAAAAAAAAA
Kijkt er iemand 'Wat kiest Nederland'?
Vraag was:
Willen Nederlanders dat het nieuws gewoon serieus wordt gepresenteerd, of door een dame in ondergoed of naakt?
Een meneer in het publiek koos voor 'wat luchtigers'.
En zijn vrouw zat er naast. Jack vroeg 'Als je vrouw nou gewoon naakt naast de tv gaat huppelen tijdens het nieuws'. Antwoord 'Nee, dat werkt niet'.
Die heeft heel wat goed te praten
Niet gezien maar wel gelachen nuquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:30 schreef Greys het volgende:
HAHAHAHAAAAAAAAAAA
Vraag was:
Willen Nederlanders dat het nieuws gewoon serieus wordt gepresenteerd, of door een dame in ondergoed of naakt?
En zijn vrouw zat er naast. Jack vroeg 'Als je vrouw nou gewoon naakt naast de tv gaat huppelen tijdens het nieuws'. Antwoord 'Nee, dat werkt niet'.
Nageltjes lakkenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:26 schreef Greys het volgende:
Maes! Lekker lang in bad met een boekje! En al je make-up party spul uittesten!
Vadersquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:31 schreef Harajuku. het volgende:
Vruugah had mijn moeder wel eens permanent, dat was toen in. Vanavond kreeg ik haar zo ver om mijn krul proefpersoon te zijn en ze is er helemaal blij mee,.
Mijn vader: 't Is net mie.
Jij bent goed bezigquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:31 schreef Harajuku. het volgende:
Vruugah had mijn moeder wel eens permanent, dat was toen in. Vanavond kreeg ik haar zo ver om mijn krul proefpersoon te zijn en ze is er helemaal blij mee,.
Mijn vader: 't Is net mie.
Ik zocht je antwquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:30 schreef Maes het volgende:
[..]
We willen er eentje bij. Gezellig hč?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:30 schreef Greys het volgende:
HAHAHAHAAAAAAAAAAA
Vraag was:
Wat een cutie zeg oh-oh maar wat heeft ie in zijn oortjes?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:32 schreef oh-oh het volgende:
Owwww sorry, kan t niet laten.
Met zn lieve mama:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zucht
Die mamaquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:32 schreef oh-oh het volgende:
Owwww sorry, kan t niet laten.
Met zn lieve mama:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zucht
Mijnquote:
Die zou toch niet moeten klagen als jij naakt langs de tv huppeltquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mijnis ook goed in dat soort antwoorden..
Die van mij is ook te bot om los te lopenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mijnis ook goed in dat soort antwoorden..
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:35 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Die zou toch niet moeten klagen als jij naakt langs de tv huppelt![]()
Tape, om ze te laten staan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat een cutie zeg oh-oh maar wat heeft ie in zijn oortjes?
Hij heeft daar zo'n schattig puppenbuikje
Boer'nquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Die van mij is ook te bot om los te lopen
Jaaaaaaaaa doenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:35 schreef Greys het volgende:
Ik heb wel foto's van babyBink, maar die moet ik dan morgen even foto-van-foto doen.
Oh daarom klaagt ie dusquote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tape, om ze te laten staan.
Ik heb Bil echt uitgezocht op zn ouders, zn papa en zn mama zijn alletwee echt vreselijk lief en mooi![]()
En de mama is een dochter van de halfbroer van Chico, en de papa is een kleinzoon van Chico
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |