quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
*ieks*...ik vind hel een niet zo mooie hond
Oh... geen idee... we waren maar 11 jaar samenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
sadist, wat deed ze als jij iets niet snapte?
Zeus is vast heul liefquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niet?
Ik stond echt met open mond verliefd te kwijlen toen ik m voor het eerst zag![]()
Tis dr zo een uit zo een dodingsstation in Spanje ook nog, en hij is zoooooo lief en zoooo groot en zoooo grappig.
Als we gaan wandelen en mijn honden zien hem dan gaan ze helemaal piepen en hyperen, zo leuk vinden ze hem, en Zues , die echt heuphoog is, begint dat bokkesprongen te maken
ach gos kan me voorstellen dat ie lief is en alleen om het verhaal zou ik hem adopteren maar vind hem echt lelijkquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niet?
Ik stond echt met open mond verliefd te kwijlen toen ik m voor het eerst zag![]()
Tis dr zo een uit zo een dodingsstation in Spanje ook nog, en hij is zoooooo lief en zoooo groot en zoooo grappig.
Als we gaan wandelen en mijn honden zien hem dan gaan ze helemaal piepen en hyperen, zo leuk vinden ze hem, en Zues , die echt heuphoog is, begint dat bokkesprongen te maken
Nee hoor, kom maarquote:
Pfff ik zou dat mooi onthouden en dan de wereld eens omdraaienquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:45 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh... geen idee... we waren maar 11 jaar samen
ik vind zo n kleintje wel leuk. en zo n heule foute...Zo een grote met lange haren tot zn tenenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb echt een zwak voor windhonden, die zijn allemaal zo lief ook![]()
En ik vind ze ook echt machtig mooi.
Ooit wil ik een galgo, of een podenco, of een greyhound of een whippet uit Spanje![]()
Of een mooie showsaluki
Mijn opa en oma hadden er vroeger een. Het was zooooo'n schatjequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb echt een zwak voor windhonden, die zijn allemaal zo lief ook![]()
En ik vind ze ook echt machtig mooi.
Een Afghaan?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:48 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik vind zo n kleintje wel leuk. en zo n heule foute...Zo een grote met lange haren tot zn tenen
* naar auto rentquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:47 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee hoor, kom maarhet was heerlijk maar er is zat over!
Dat zit ik ook te kijken! Guus Meeuwis nuquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:49 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhh leuk, dat liedje van Bassie & Adriaan (Ned. 1 ) kon ik zo nog meezingen!
Eén twee drie is un dos tres
Een botilla dat is een fles
Een kelner is een camarero
en een hoed dat noemen ze sombrero
En de Middellandse Zee heet de Mediterranee
viva españa, olé!![]()
![]()
waahahahaquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:49 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhh leuk, dat liedje van Bassie & Adriaan (Ned. 1 ) kon ik zo nog meezingen!
Eén twee drie is un dos tres
Een botilla dat is een fles
Een kelner is een camarero
en een hoed dat noemen ze sombrero
En de Middellandse Zee heet de Mediterranee
viva españa, olé!![]()
![]()
Windhonden zijn ook echt lief, tis alleen zo jammer dat je ze vaak niet los kan laten ( ze mogen ook nergens los officieel, vanwege het jachtinstinct).quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:48 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Mijn opa en oma hadden er vroeger een. Het was zooooo'n schatje![]()
(en hij trok mij altijd om toen ik nog een heel klein MrSubtletje was
)
Waar woon je eigenljik (ongeveer dan)?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
* naar auto rent
* terugrent in duster buiten lopen is te koud en richting Eindhoven te ver helaas
Greep net dus mis
jamaar ze zijn mooi, met die meisjes lange harenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Een Afghaan?
Die zijn mooi maar veel werk en dat zijn echte rotzakken.
Oh dat wist ik niet... hij verdedigde mij en opa altijd super lief als we gingen wandelen samen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Windhonden zijn ook echt lief, tis alleen zo jammer dat je ze vaak niet los kan laten ( ze mogen ook nergens los officieel, vanwege het jachtinstinct).
De buren hier hebben er ook een echt heeel mooi en lief beest. En super met kinderen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Windhonden zijn ook echt lief, tis alleen zo jammer dat je ze vaak niet los kan laten ( ze mogen ook nergens los officieel, vanwege het jachtinstinct).
15 km v R'dam (in de polder meer richting Willemstad/Fijnaart enz)quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:50 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Waar woon je eigenljik (ongeveer dan)?
Vriendinnetje van me heeft een hele mooie lieve podenco , en die luistert best wel goed, die laat ze wel altijd los lopen, maar als het mis gaat moet ze dus mooi 3 uur wachten tot Quapa weer eens zin heeft om terug te komen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet... hij verdedigde mij en opa altijd super lief als we gingen wandelen samen.ik zit hier nu plots helemaal te herinneren dat ik vroeger als klein menneke iedere week met mijn opa en de hond ging wandelen
... hebben we het over 25 jaar geleden of zo
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:52 schreef oh-oh het volgende:
Kijk nou toch, alleen daarom zou ik wel een afghaan willen![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:52 schreef oh-oh het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Wat is dat glitterding in godsnaam?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:52 schreef oh-oh het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Oei 3 uur wachten..dan durft ze welquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vriendinnetje van me heeft een hele mooie lieve podenco , en die luistert best wel goed, die laat ze wel altijd los lopen, maar als het mis gaat moet ze dus mooi 3 uur wachten tot Quapa weer eens zin heeft om terug te komen.
Quapa is Chico's liefje, en Billy is daar geboren en was als pup ook al meteen flieft op Quapa
Ik val echt op van die elegante honden die mooi bewegen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:52 schreef Greys het volgende:
Ik vind al die 'te dunne' honden niet zo mooi.
Of in elk geval, het is mijn smaak niet
Zou je niet verliefd worden op iemand met Quapa als naam?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vriendinnetje van me heeft een hele mooie lieve podenco , en die luistert best wel goed, die laat ze wel altijd los lopen, maar als het mis gaat moet ze dus mooi 3 uur wachten tot Quapa weer eens zin heeft om terug te komen.
Quapa is Chico's liefje, en Billy is daar geboren en was als pup ook al meteen flieft op Quapa
das om de haren te beschermen als je op show gaat met je hond en je hebt m de dag van te voren gewassen en zo, dat ze dr niet mee in hun voer gaan hangen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is dat glitterding in godsnaam?
kvin t wel stoer staan zo n haarbandquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
das om de haren te beschermen als je op show gaat met je hond en je hebt m de dag van te voren gewassen en zo, dat ze dr niet mee in hun voer gaan hangen.
Bij poedels zie je die ook vaak
jah ik lig hier ook in n deukquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:57 schreef Goodbye het volgende:
Dat mooiste meisje van de klas![]()
Ik heb dat programma één keer echt gezien, met de vrouw van dr. Schumacher
Was even leuk maar ben weer afgehaakt, ehm de baas met de zappert danquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:57 schreef Goodbye het volgende:
Dat mooiste meisje van de klas![]()
Ik heb dat programma één keer echt gezien, met de vrouw van dr. Schumacher
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:58 schreef nieslief het volgende:
Ik kruip op de bank naast mr.Lief.
![]()
Tot morgen ofzow.
Ah oke, logisch wel ja!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
das om de haren te beschermen als je op show gaat met je hond en je hebt m de dag van te voren gewassen en zo, dat ze dr niet mee in hun voer gaan hangen.
Bij poedels zie je die ook vaak
* MrSubtle ging daar stiekem al een beetje van uitquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:59 schreef Greys het volgende:
Quapa, had dat stiekem niet Guapa moeten zijn, die naam?
Guapa heeft toch een veel mooiere betekenis.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:43 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Als dit mijn ex overkwam ging ik ook heel graag naderhand dan uitleggen wat ze fout had gedaan en waarom... dan zat ze echt zo op de kast
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:02 schreef oh-oh het volgende:
Chico en zijn Quapa![]()
foto's
Ze kennen elkaar nu al een jaar of 4 en zien elkaar een paar keer per jaar en tis echt dikke liefde
Nee ze heet echt Quapa, en dr broer heet Quapo, zo heetten ze al toen ze naar NL kwamenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:02 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
* MrSubtle ging daar stiekem al een beetje van uit
Welkom ben ik als nep-mannetje ook niet alleen haha.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ik ben in dat soort opzichten blijkbaar een soort mannetje. Ik snap het meestal juist wel of kan herleiden waar of hoe iets zou moeten en ga dat dan ook uitgebreid uitleggen of doe het gewoon met grof geweld.
Je zou je date je Fok!nick moeten doorgeven en zeggen: als je me wilt leren kennen heb je hier wat voorwerk: bekijk mijn userhistory maarquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet... hij verdedigde mij en opa altijd super lief als we gingen wandelen samen.ik zit hier nu plots helemaal te herinneren dat ik vroeger als klein menneke iedere week met mijn opa en de hond ging wandelen
... hebben we het over 25 jaar geleden of zo
Guapa betekent mooi meisje, en Guapo betekent mooie jongen, dus vandaar dat me dat logisch leek. Quapa kan ook hoor, dat is slang voor iemand die 3/4de een bepaalde etnische afkomst heeft en 1/4 een andere.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee ze heet echt Quapa, en dr broer heet Quapo, zo heetten ze al toen ze naar NL kwamen
Jij wil hem voor jezelf houdenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je zou je date je Fok!nick moeten doorgeven en zeggen: als je me wilt leren kennen heb je hier wat voorwerk: bekijk mijn userhistory maar
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:08 schreef DeZwabber het volgende:
zo, had vanavond even geen zin in koken, en had een pizza calzone met döner besteld![]()
'tis vast een steek in het hart van de italianen, maar het is gewoon zo lekker
Oh ja, "met extra neushoorn"quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:10 schreef muisje-eliza het volgende:
OH Pizza Calzonekijk dit filmpje even
![]()
![]()
ik loop een kwartiertje achterquote:
kheb n tshirt besteld voor mn lief met Kabouter Wesley eropquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:13 schreef DeZwabber het volgende:
jaaaaaaaa kabouter wesley![]()
GODMILJAAR!
Dat gaat mijn dan weer te verquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:15 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kheb n tshirt besteld voor mn lief met Kabouter Wesley erop
Sorry als ik iets geks zeg maar jullie hebben toch al een hondje?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:24 schreef Maes het volgende:
Hier is net een kind helemaal hyper en met rode wangen naar boven gegaanZe kwam nog even naar beneden om te vragen of ze nog met het hondje naar cursus moest want dat leek haar zo leuk
![]()
Morgen heb ik een heerlijk meneer en kind Maes-vrij dagje. Wat zal ik toch eens doen met al die vrije tijd
We willen er eentje bij. Gezellig hè?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Sorry als ik iets geks zeg maar jullie hebben toch al een hondje?
Ik luisterde maar niet goed dit hierboven heb ik niet meegekregenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:30 schreef Greys het volgende:
HAHAHAHAAAAAAAAAAA
Kijkt er iemand 'Wat kiest Nederland'?
Vraag was:
Willen Nederlanders dat het nieuws gewoon serieus wordt gepresenteerd, of door een dame in ondergoed of naakt?
Een meneer in het publiek koos voor 'wat luchtigers'.
En zijn vrouw zat er naast. Jack vroeg 'Als je vrouw nou gewoon naakt naast de tv gaat huppelen tijdens het nieuws'. Antwoord 'Nee, dat werkt niet'.
Die heeft heel wat goed te praten
Niet gezien maar wel gelachen nuquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:30 schreef Greys het volgende:
HAHAHAHAAAAAAAAAAA
Vraag was:
Willen Nederlanders dat het nieuws gewoon serieus wordt gepresenteerd, of door een dame in ondergoed of naakt?
En zijn vrouw zat er naast. Jack vroeg 'Als je vrouw nou gewoon naakt naast de tv gaat huppelen tijdens het nieuws'. Antwoord 'Nee, dat werkt niet'.
Nageltjes lakkenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:26 schreef Greys het volgende:
Maes! Lekker lang in bad met een boekje! En al je make-up party spul uittesten!
Vadersquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:31 schreef Harajuku. het volgende:
Vruugah had mijn moeder wel eens permanent, dat was toen in. Vanavond kreeg ik haar zo ver om mijn krul proefpersoon te zijn en ze is er helemaal blij mee,.
Mijn vader: 't Is net mie.
Jij bent goed bezigquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:31 schreef Harajuku. het volgende:
Vruugah had mijn moeder wel eens permanent, dat was toen in. Vanavond kreeg ik haar zo ver om mijn krul proefpersoon te zijn en ze is er helemaal blij mee,.
Mijn vader: 't Is net mie.
Ik zocht je antwquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:30 schreef Maes het volgende:
[..]
We willen er eentje bij. Gezellig hè?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:30 schreef Greys het volgende:
HAHAHAHAAAAAAAAAAA
Vraag was:
Wat een cutie zeg oh-oh maar wat heeft ie in zijn oortjes?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:32 schreef oh-oh het volgende:
Owwww sorry, kan t niet laten.
Met zn lieve mama:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zucht
Die mamaquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:32 schreef oh-oh het volgende:
Owwww sorry, kan t niet laten.
Met zn lieve mama:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zucht
Mijnquote:
Die zou toch niet moeten klagen als jij naakt langs de tv huppeltquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mijnis ook goed in dat soort antwoorden..
Die van mij is ook te bot om los te lopenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mijnis ook goed in dat soort antwoorden..
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:35 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Die zou toch niet moeten klagen als jij naakt langs de tv huppelt![]()
Tape, om ze te laten staan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat een cutie zeg oh-oh maar wat heeft ie in zijn oortjes?
Hij heeft daar zo'n schattig puppenbuikje
Boer'nquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Die van mij is ook te bot om los te lopen
Jaaaaaaaaa doenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:35 schreef Greys het volgende:
Ik heb wel foto's van babyBink, maar die moet ik dan morgen even foto-van-foto doen.
Oh daarom klaagt ie dusquote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tape, om ze te laten staan.
Ik heb Bil echt uitgezocht op zn ouders, zn papa en zn mama zijn alletwee echt vreselijk lief en mooi![]()
En de mama is een dochter van de halfbroer van Chico, en de papa is een kleinzoon van Chico
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |