Psies, ze mogen wel lekker ruiken, en elke week in bad moeten ze toch.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hahahahaha, wat een luxe leven hebben ze bij jou!
En niet te vergeten dat het wel prettig zal zijn voor jou, lekker ruikende hondjes
Vandaar heb het al 100x gevraagd dus dacht net die mutsen daar zeggen ook niks.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:07 schreef nieslief het volgende:
[..]
Doen hoor is echt fijn spul en die shampoo ruikt toch lekker....... Net nieuw mijn kapster kwam er zelf mee.
Ik moest lachenquote:
Hihi dat blonde meisje met al die krulletjes wat een dametjequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Psies, ze mogen wel lekker ruiken, en elke week in bad moeten ze toch.
Hondenshampoo is niet geschikt want het gaat om hun huid, en met Lush blijven ze heel lekker altijd.
Vaak scrubben eerst, dan wassen, en ik smeer ze ook in met Lush.
Adje heeft de slappe lachDie wordt gewoon totaal in de zeik gezet door een stel kids
Ik ben voor het eerst in jaren jeukvrij op m´n hoofdje...... Heerlijk.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vandaar heb het al 100x gevraagd dus dacht net die mutsen daar zeggen ook niks.
Maar het is net nieuw.
Ben benieuwd
Het hangt ook een beetje van je kapper af natuurlijk! Bij mijn kapper hebben ze de gehele lijn van één merk in gebruik en ze verkopen ook alleen producten van die lijn. Kan maar net zo zijn dat dat bij jouw kapper ook zo isquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vandaar heb het al 100x gevraagd dus dacht net die mutsen daar zeggen ook niks.
Maar het is net nieuw.
Ben benieuwd
scrubben moet dat met die naakthonden??quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Psies, ze mogen wel lekker ruiken, en elke week in bad moeten ze toch.
Hondenshampoo is niet geschikt want het gaat om hun huid, en met Lush blijven ze heel lekker altijd.
Vaak scrubben eerst, dan wassen, en ik smeer ze ook in met Lush.
Adje heeft de slappe lachDie wordt gewoon totaal in de zeik gezet door een stel kids
En wat vind je van de TT?quote:
Tis niet echt luxe, ze hebben geen vacht die het vuil tegenhoudt hequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi dat blonde meisje met al die krulletjes wat een dametje
Scrubben! wat n luxe!
Afkloppen gaat..heb laatst naar een collega zitten kijken met megaveel roos en dacht hmm even checken en zag nietsquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:12 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik ben voor het eerst in jaren jeukvrij op m´n hoofdje...... Heerlijk.
Chico scrub ik nooit, maar die heeft een zijdezacht babyhuidje.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:13 schreef nieslief het volgende:
[..]
scrubben moet dat met die naakthonden??
Ja daar ben ik wat minder kapot vanquote:
Wanneer is die volgende meet?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:12 schreef Greys het volgende:
Oh ik kijk zelf net even in het fobo van MB maar in het echt lijkt ze nog meer op Neve Campbell dan op die foto's!
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis niet echt luxe, ze hebben geen vacht die het vuil tegenhoudt he![]()
Als Karel of Kees smerig zijn dan borstel ik ze wel schoon.
Naja Kees is hier al vaker gewassen dan Karel in bijna 10 jaar, maar die smeerkees rolt zo graag door ranzige zooi
In het gehucht hier zit een kapperswinkelquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het hangt ook een beetje van je kapper af natuurlijk! Bij mijn kapper hebben ze de gehele lijn van één merk in gebruik en ze verkopen ook alleen producten van die lijn. Kan maar net zo zijn dat dat bij jouw kapper ook zo is
Hoi muisje!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:13 schreef muisje-eliza het volgende:
waar kan ik me aanmelden voor een nek en schoudermassage
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Had je het gedeelte over Re ook gelezen?
Wij zijn al snel leuker natuurlijkquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:20 schreef MrSubtle het volgende:
En The Craft staat weer uit... waardeloos
Lief van je mister hoor!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:21 schreef nieslief het volgende:
*doordraaf modus*
Oeh die cd is echt geniaal
quote:
Ach die begrijpt dat wel ... als hij echt van haar houdt begrijpt hij dat haar geluk het belangrijkst isquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Had je het gedeelte over Re ook gelezen?
Ooooh die is cutequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:22 schreef muisje-eliza het volgende:
ik ga volgende week dit gruwelijke monster ophalen
[ afbeelding ]
gedumpt met zn mammie in een kartonnen doosje op straat![]()
De opvang heeft m Reus genoemd...daar moet nog even wat anders voor worden verzonnen heh
*nieslief noteerd dat er iemand moet zijn met een verbanddoos op de volgende meet*quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:22 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ach die begrijpt dat wel ... als hij echt van haar houdt begrijpt hij dat haar geluk het belangrijkst is
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:17 schreef Maes het volgende:
We zijn best wel enthousiast over het hondje en kunnen bijna niet wachten tot morgen als er meer bekend is. Er worden hier al namen bedacht
Je hebt de film duidelijk niet gezienquote:
Oh lief!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:22 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
De opvang heeft m Reus genoemd...daar moet nog even wat anders voor worden verzonnen heh
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:22 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
kruisje![]()
[ afbeelding ]
Bank afroltquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:23 schreef nieslief het volgende:
[..]
*nieslief noteerd dat er iemand moet zijn met een verbanddoos op de volgende meet*
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:23 schreef nieslief het volgende:
[..]
*nieslief noteerd dat er iemand moet zijn met een verbanddoos op de volgende meet*
Zelfs Neve kon het niet goedmaken?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:23 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je hebt de film duidelijk niet gezien
Neequote:
zn mammie moet nog 2 weken blijven omdat ze misschien zwanger isquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh lief!
En zijn mammie dan? Wat is daarmee gebeurd? Of heeft iemand anders die al?
Niet stiekem aan je vleesetende planten voeren he?
Ist een internetdate? Die zijn spannend!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:24 schreef MrSubtle het volgende:
[..]![]()
Nah, ik zet in op mijn eigen dateook niet geheel verkeerd
Nou is het mij ook niet helemaal duidelijk meer. Wordt morgen vast duidelijker toch??quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Ik weet t niet zeker, maar mss komt het hondje morgen wel mee.
Het was me ietwat onduidelijk of ze vandaag alleen maar kennis gingen maken of dat ze m tijdelijk op gingen vangen. Ze waren daar zelf een beetje ongemakkelijk onder omdat ze zelf net Kees hebben weggedaan natuurlijk.
Maes, kun je me anders alvast even iets pben over jullie thuissituatie? Hoe vaak dr iemand thuis is en zo?
Niet echt de moeite he, we zitten al op post 42quote:
Ik mag het hopen jaquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:27 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nou is het mij ook niet helemaal duidelijk meer. Wordt morgen vast duidelijker toch??
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:27 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Niet echt de moeite he, we zitten al op post 42
Nou dat lijkt op Reus en dat is zo een stoere naamquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:27 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
manlief vraagt meteen "waarom?"
ik:"euh..."
Hihi de Micheal Buble is best leukquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:27 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind die hond van Paul de leeuw zo lief
Ja tis nu bijna afgelopen, en dan ga ik Billy in bad mikken.quote:
Tis een collega van een collega waar ik mee samen werk. Mijn collega kwam mij laatst iets vragen, en "toevallig" liep een vrouwelijke collega van hem met 'm mee... later bleek dat allemaal opgezet, zij had mij gezien en wilde gekoppeld worden... en ik had niets doorquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:27 schreef Greys het volgende:
Ist een internetdate? Die zijn spannend!![]()
Of is het iemand die je al kent?
Ja voor ie ging zingen was ie wel te doenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi de Micheal Buble is best leuk
t is zeker n stoere naamquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dat lijkt op Reus en dat is zo een stoere naam
Dat isquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:29 schreef Ynske het volgende:ik haat opgeschoten jeugd die steeds maar weer vuurwerk afsteken hier tussen de flats
Spannend......quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:29 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Tis een collega van een collega waar ik mee samen werk. Mijn collega kwam mij laatst iets vragen, en "toevallig" liep een vrouwelijke collega van hem met 'm mee... later bleek dat allemaal opgezet, zij had mij gezien en wilde gekoppeld worden... en ik had niets door![]()
't Is een mooie dame, maar verder weet ik niet zo heel veel van d'r
Hihi vond hem wel zo'n leuke buurjongen meer niet overigens.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja voor ie ging zingen was ie wel te doen
Daar zijn dates toch voor?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:29 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Tis een collega van een collega waar ik mee samen werk. Mijn collega kwam mij laatst iets vragen, en "toevallig" liep een vrouwelijke collega van hem met 'm mee... later bleek dat allemaal opgezet, zij had mij gezien en wilde gekoppeld worden... en ik had niets door![]()
Morgen denk ik?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:30 schreef Greys het volgende:
En krijgen we nou Karin Bloemen met haar eigen haar te zien?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:29 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Vleesetendeplanten de nieuwste rage, het konijnendagboek met nadruk op Emmah....quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
whoei! dat is toch leuk! Vertel dr op de eerste date over je plantencollectie
Ja zekerquote:
Kan je allemaal te weten komen voor het moeilijk wordt iemand af te kappenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:34 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja zeker
Hoewel ik graag vooraf weet of ze rookt, van kinderen houdt en van dieren houdt... (maar dat weet je meestal niet) dus daar komen we tijdens daten inderdaad allemaal wel achter
Ja, eitjequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Kan je allemaal te weten komen voor het moeilijk wordt iemand af te kappen
Die heb je al ?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
t is zeker n stoere naam![]()
ik heb nu:
Cuba Libre
Quantanamera
Hiawata
Bomb Voyage
Hazzelhoff (the hoff)
the Fonz
en Peppie & Kokkie
Dat hoort nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:34 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja zeker
Hoewel ik graag vooraf weet of ze rookt, van kinderen houdt en van dieren houdt... (maar dat weet je meestal niet) dus daar komen we tijdens daten inderdaad allemaal wel achter
Gek genoeg denk ik dat ik geen van beide onderwerpen ter sprake laat komenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:33 schreef nieslief het volgende:
[..]
Vleesetendeplanten de nieuwste rage, het konijnendagboek met nadruk op Emmah....
Oef ik haak even afquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die heb je al ?
Boel ratten!
Ik had dr ooit twee, Kees en Koos, was helemaal vergeten dat ik al es een Kees had tot nu![]()
Ik wsa gisteren bij de dierenambulance hier, en daar hadden ze net 70 ratten binnen gekregen, dr was ook een naaktrat bij, gelukkig hadden ze daar al iemand voor anders had ik m vast meegenomen
Ik ken een supermooie hond die Zues heet, een hele mooie lieve galgo uit Spanje![]()
ohjah naaktrattenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die heb je al ?
Boel ratten!
Ik had dr ooit twee, Kees en Koos, was helemaal vergeten dat ik al es een Kees had tot nu![]()
Ik wsa gisteren bij de dierenambulance hier, en daar hadden ze net 70 ratten binnen gekregen, dr was ook een naaktrat bij, gelukkig hadden ze daar al iemand voor anders had ik m vast meegenomen
Ik ken een supermooie hond die Zues heet, een hele mooie lieve galgo uit Spanje![]()
Wat hoort niet? Dat willen weten? Maar dat zijn toch echt de 2 voorwaarden (dieren is nog wel bespreekbaar) waar ik echt op selecteer, de rest is allemaal bijzaak wmbquote:
Lekker rolbevestigend voelt dat dan he?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:38 schreef Greys het volgende:
Gut wat een beschamend moment hier net.
Heer G, mijn koptelefoon doet het niet meer!Of dat gaatje in mijn netbook waar die koptelefoon in moet doet het niet meer!
In elk geval, er komt geen geluid meer uit, maar wel gewoon uit de computer!
![]()
Heer G: Misschien moet je hem dan in dat gaatje er naast stoppen.
Dammit. Ik haat dit soort 'vrouwen zijn a-technisch' ongelukjes
Ahhhhhh, dus jij moet wel belangrijke dingen van haar weten (roken, kids, etc) maar zij mag jouw twee belangrijkste zaken niet weten?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:37 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Gek genoeg denk ik dat ik geen van beide onderwerpen ter sprake laat komen
Ja van een fokker, in beslag genomen waren die, ook nog wat chinchilla's, een prairyhondje en wat degoes...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ohjah naaktrattenik vergeet Tjibbe de blinde naaktrat nog
Peppie & Kokkie zijn ook naakt, maar nog beebie, daarom hebben ze heule zachte vachtjes nu
![]()
maareh 70 ratten binnen? wat veel joh![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:38 schreef Greys het volgende:
Heer G, mijn koptelefoon doet het niet meer!Of dat gaatje in mijn netbook waar die koptelefoon in moet doet het niet meer!
![]()
Jaquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:40 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Lekker rolbevestigend voelt dat dan he?![]()
De belangrijkste zaken van mijquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ahhhhhh, dus jij moet wel belangrijke dingen van haar weten (roken, kids, etc) maar zij mag jouw twee belangrijkste zaken niet weten?
Vooraf hoef je dat toch niet te weten?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:38 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Wat hoort niet? Dat willen weten? Maar dat zijn toch echt de 2 voorwaarden (dieren is nog wel bespreekbaar) waar ik echt op selecteer, de rest is allemaal bijzaak wmb
*ieks*...ik vind hel een niet zo mooie hondquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja van een fokker, in beslag genomen waren die, ook nog wat chinchilla's, een prairyhondje en wat degoes...
Kijk, dit is onze overbuurhond Zues![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:38 schreef Greys het volgende:
![]()
Geef je t poesje een kusje namens mij?quote:
Mhihihihi. Zo kon ik eens geen verbinding maken met internet, dus ik al helemaal in paniek naar mijn mister toe. Had ik het schuifje de verkeerde kant opstaanquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:38 schreef Greys het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Vooral omdat ik het al minstens 14 keer geprobeerd had in de tijd dat hij er niet was.
Hmpf.
Als dit mijn ex overkwam ging ik ook heel graag naderhand dan uitleggen wat ze fout had gedaan en waarom... dan zat ze echt zo op de kastquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:38 schreef Greys het volgende:
![]()
sadist, wat deed ze als jij iets niet snapte?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:43 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Als dit mijn ex overkwam ging ik ook heel graag naderhand dan uitleggen wat ze fout had gedaan en waarom... dan zat ze echt zo op de kast
oh wat gemeenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:43 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Als dit mijn ex overkwam ging ik ook heel graag naderhand dan uitleggen wat ze fout had gedaan en waarom... dan zat ze echt zo op de kast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |