quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Had je het gedeelte over Re ook gelezen?
Wij zijn al snel leuker natuurlijkquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:20 schreef MrSubtle het volgende:
En The Craft staat weer uit... waardeloos
Lief van je mister hoor!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:21 schreef nieslief het volgende:
*doordraaf modus*
Oeh die cd is echt geniaal
quote:
Ach die begrijpt dat wel ... als hij echt van haar houdt begrijpt hij dat haar geluk het belangrijkst isquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Had je het gedeelte over Re ook gelezen?
Ooooh die is cutequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:22 schreef muisje-eliza het volgende:
ik ga volgende week dit gruwelijke monster ophalen
[ afbeelding ]
gedumpt met zn mammie in een kartonnen doosje op straat![]()
De opvang heeft m Reus genoemd...daar moet nog even wat anders voor worden verzonnen heh
*nieslief noteerd dat er iemand moet zijn met een verbanddoos op de volgende meet*quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:22 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ach die begrijpt dat wel ... als hij echt van haar houdt begrijpt hij dat haar geluk het belangrijkst is
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:17 schreef Maes het volgende:
We zijn best wel enthousiast over het hondje en kunnen bijna niet wachten tot morgen als er meer bekend is. Er worden hier al namen bedacht
Je hebt de film duidelijk niet gezienquote:
Oh lief!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:22 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
De opvang heeft m Reus genoemd...daar moet nog even wat anders voor worden verzonnen heh
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:22 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
kruisje![]()
[ afbeelding ]
Bank afroltquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:23 schreef nieslief het volgende:
[..]
*nieslief noteerd dat er iemand moet zijn met een verbanddoos op de volgende meet*
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:23 schreef nieslief het volgende:
[..]
*nieslief noteerd dat er iemand moet zijn met een verbanddoos op de volgende meet*
Zelfs Neve kon het niet goedmaken?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:23 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je hebt de film duidelijk niet gezien
Neequote:
zn mammie moet nog 2 weken blijven omdat ze misschien zwanger isquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh lief!
En zijn mammie dan? Wat is daarmee gebeurd? Of heeft iemand anders die al?
Niet stiekem aan je vleesetende planten voeren he?
Ist een internetdate? Die zijn spannend!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:24 schreef MrSubtle het volgende:
[..]![]()
Nah, ik zet in op mijn eigen dateook niet geheel verkeerd
Nou is het mij ook niet helemaal duidelijk meer. Wordt morgen vast duidelijker toch??quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Ik weet t niet zeker, maar mss komt het hondje morgen wel mee.
Het was me ietwat onduidelijk of ze vandaag alleen maar kennis gingen maken of dat ze m tijdelijk op gingen vangen. Ze waren daar zelf een beetje ongemakkelijk onder omdat ze zelf net Kees hebben weggedaan natuurlijk.
Maes, kun je me anders alvast even iets pben over jullie thuissituatie? Hoe vaak dr iemand thuis is en zo?
Niet echt de moeite he, we zitten al op post 42quote:
Ik mag het hopen jaquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:27 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nou is het mij ook niet helemaal duidelijk meer. Wordt morgen vast duidelijker toch??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |