quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
*ieks*...ik vind hel een niet zo mooie hond
Oh... geen idee... we waren maar 11 jaar samenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
sadist, wat deed ze als jij iets niet snapte?
Zeus is vast heul liefquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niet?
Ik stond echt met open mond verliefd te kwijlen toen ik m voor het eerst zag![]()
Tis dr zo een uit zo een dodingsstation in Spanje ook nog, en hij is zoooooo lief en zoooo groot en zoooo grappig.
Als we gaan wandelen en mijn honden zien hem dan gaan ze helemaal piepen en hyperen, zo leuk vinden ze hem, en Zues , die echt heuphoog is, begint dat bokkesprongen te maken
ach gos kan me voorstellen dat ie lief is en alleen om het verhaal zou ik hem adopteren maar vind hem echt lelijkquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niet?
Ik stond echt met open mond verliefd te kwijlen toen ik m voor het eerst zag![]()
Tis dr zo een uit zo een dodingsstation in Spanje ook nog, en hij is zoooooo lief en zoooo groot en zoooo grappig.
Als we gaan wandelen en mijn honden zien hem dan gaan ze helemaal piepen en hyperen, zo leuk vinden ze hem, en Zues , die echt heuphoog is, begint dat bokkesprongen te maken
Nee hoor, kom maarquote:
Pfff ik zou dat mooi onthouden en dan de wereld eens omdraaienquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:45 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh... geen idee... we waren maar 11 jaar samen
ik vind zo n kleintje wel leuk. en zo n heule foute...Zo een grote met lange haren tot zn tenenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb echt een zwak voor windhonden, die zijn allemaal zo lief ook![]()
En ik vind ze ook echt machtig mooi.
Ooit wil ik een galgo, of een podenco, of een greyhound of een whippet uit Spanje![]()
Of een mooie showsaluki
Mijn opa en oma hadden er vroeger een. Het was zooooo'n schatjequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb echt een zwak voor windhonden, die zijn allemaal zo lief ook![]()
En ik vind ze ook echt machtig mooi.
Een Afghaan?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:48 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik vind zo n kleintje wel leuk. en zo n heule foute...Zo een grote met lange haren tot zn tenen
* naar auto rentquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:47 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee hoor, kom maarhet was heerlijk maar er is zat over!
Dat zit ik ook te kijken! Guus Meeuwis nuquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:49 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhh leuk, dat liedje van Bassie & Adriaan (Ned. 1 ) kon ik zo nog meezingen!
Eén twee drie is un dos tres
Een botilla dat is een fles
Een kelner is een camarero
en een hoed dat noemen ze sombrero
En de Middellandse Zee heet de Mediterranee
viva españa, olé!![]()
![]()
waahahahaquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:49 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhh leuk, dat liedje van Bassie & Adriaan (Ned. 1 ) kon ik zo nog meezingen!
Eén twee drie is un dos tres
Een botilla dat is een fles
Een kelner is een camarero
en een hoed dat noemen ze sombrero
En de Middellandse Zee heet de Mediterranee
viva españa, olé!![]()
![]()
Windhonden zijn ook echt lief, tis alleen zo jammer dat je ze vaak niet los kan laten ( ze mogen ook nergens los officieel, vanwege het jachtinstinct).quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:48 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Mijn opa en oma hadden er vroeger een. Het was zooooo'n schatje![]()
(en hij trok mij altijd om toen ik nog een heel klein MrSubtletje was
)
Waar woon je eigenljik (ongeveer dan)?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
* naar auto rent
* terugrent in duster buiten lopen is te koud en richting Eindhoven te ver helaas
Greep net dus mis
jamaar ze zijn mooi, met die meisjes lange harenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Een Afghaan?
Die zijn mooi maar veel werk en dat zijn echte rotzakken.
Oh dat wist ik niet... hij verdedigde mij en opa altijd super lief als we gingen wandelen samen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Windhonden zijn ook echt lief, tis alleen zo jammer dat je ze vaak niet los kan laten ( ze mogen ook nergens los officieel, vanwege het jachtinstinct).
De buren hier hebben er ook een echt heeel mooi en lief beest. En super met kinderen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Windhonden zijn ook echt lief, tis alleen zo jammer dat je ze vaak niet los kan laten ( ze mogen ook nergens los officieel, vanwege het jachtinstinct).
15 km v R'dam (in de polder meer richting Willemstad/Fijnaart enz)quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:50 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Waar woon je eigenljik (ongeveer dan)?
Vriendinnetje van me heeft een hele mooie lieve podenco , en die luistert best wel goed, die laat ze wel altijd los lopen, maar als het mis gaat moet ze dus mooi 3 uur wachten tot Quapa weer eens zin heeft om terug te komen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet... hij verdedigde mij en opa altijd super lief als we gingen wandelen samen.ik zit hier nu plots helemaal te herinneren dat ik vroeger als klein menneke iedere week met mijn opa en de hond ging wandelen
... hebben we het over 25 jaar geleden of zo
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:52 schreef oh-oh het volgende:
Kijk nou toch, alleen daarom zou ik wel een afghaan willen![]()
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |