Uhmm okee,quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:45 schreef Dibble het volgende:
Volg de pre-release livestream gameplaybeelden hier
http://nl.justin.tv/sirus7hevirus
Jaquote:
Uhm nee. en anders wil ik je bron wel eens zienquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:56 schreef SteelDogg het volgende:
MW2 is gelekt..
Op torrents en al verschenen, maar het schijnt zelf gereleased te zijn door iemand van Microsoft, en daarom staat er expres geen beveiliging op de game, zodat als er mensen de game spelen gelijk gebanned kunnen worden..
Ja daar heb je je gelijk ik, snap de hype ook niet echtquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:00 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja
Het is gewoon weer een beetje zelfde als COD 4. Ergens weer een soort sniper missie en dan weer van naar a naar b gaan. Graphics ook zo ongeveer het zelfde. Maar natuurlijk is het slecht opgenomen.
Mja aan de andere kant valt er ook niet zo veel te veranderen. COD 12 zal waarschijnlijk ook nog steeds het zelfde zijn.
Schijnt hetzelfde zijn geweest met Borderlands en Forza 3. Dat ze bezig zijn met een banwave, en dat ze dus mensen die MW2 spelen gelijk pakken..quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uhm nee. en anders wil ik je bron wel eens zien
Hij was al sinds donderdag op internet te vinden, en de reden dat er geen beveiling in zat was omdat de kindertjes die hem geupload hadden, niet wisten hoe het moest
Nja Forza 3 NTSC was idd fout en ook in de dvd2 van PAL zat een fout!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:23 schreef SteelDogg het volgende:
[..]
Schijnt hetzelfde zijn geweest met Borderlands en Forza 3. Dat ze bezig zijn met een banwave, en dat ze dus mensen die MW2 spelen gelijk pakken..
Stond ook op FTD.
Sickquote:Er is op 28 oktober 2009 een video uitgelekt waarin je als CIA-agent moet meedoen met de terroristen om op een vliegveld zoveel mogelijk onschuldige voorbijgangers neer te schieten, waarbij je, als ze het uitschreeuwen, ze in koelen bloede kan ombrengen.
Ik zelf heb er geen problemen mee maar andere kant vind ik het best wel dom van Infinity Ward op zoiets er in te maken. Ze weten gewoon dat ze daar door gezeur gaan krijgenquote:
Ja maar dat mag je niet zeggen,quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:04 schreef Dibble het volgende:
typisch CoD wel, komen zo'n 15 mannetjes in een perfect gesynchroniseerd lijn achter een heg vandaan aanrennen, allemaal binnen 5 sec dood
Alleen daar of in heel NL?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:39 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik kan echt niet wachten, gister bestelling gedaan bij Mediamarkt Ehv, voor de liefhebbers om 00:00 is daar een nacht opening
Dat weet ik niet, in Eindhoven is hij open van 00:00 -02:00 speciaal voor de game.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.25 kills
*Hosselcopter*
Wat stom.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:34 schreef Dibble het volgende:
Bang om ge owned te worden?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:18 schreef SoldMayor het volgende:
Er wordt allemaal minder denk ik:
Weer korte single player ( JAHAA ik weet, online is belangrijkste maar toch!! )
Third persoon vieuw?![]()
Zelfde setting als COD 4
Na bijna elke kill een soort kill streak
Snipers met DEMPERS??![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:40 schreef Failbeer het volgende:
Ben hem nu aan het downloaden!! kan niet wachten om dalijk alvast de single player te spelen en op de release met de multiplayer te beginnnen.
Dan zou ik maar voor de zekerheid je interkabel eruit halen want zodra live je MW2 herkend krijg je genadeloos een ban.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:40 schreef Failbeer het volgende:
Ben hem nu aan het downloaden!! kan niet wachten om dalijk alvast de single player te spelen en op de release met de multiplayer te beginnnen.
100% mee eensquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:53 schreef CantFazeMe het volgende:
Je moet Battlefield: Bad Company 2 eens zien...daar ga ik tenminste voor. Dice is soms ook niet echt super geweest, maar luistert tenminste naar de community
Graphics is zwaar goed.
Ook helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:53 schreef CantFazeMe het volgende:
Je moet Battlefield: Bad Company 2 eens zien...daar ga ik tenminste voor. Dice is soms ook niet echt super geweest, maar luistert tenminste naar de community
Graphics is zwaar goed.
Komt CoD Classic ook uit via xboxlive of is 'ie alleen te krijgen bij de prestige editie?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:46 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
Nog 1,5 week woehaaaa..
(3 dagen vrij genomen voor dit spel)
Nog niet bekend volgens mij. Maar t zou dom zijn als ze m niet ook online plompen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:33 schreef kwaitnait het volgende:
[..]
Komt CoD Classic ook uit via xboxlive of is 'ie alleen te krijgen bij de prestige editie?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:35 schreef Heretic het volgende:
Ik haal 'm voor de PS3en niet voor de XboX! Mooiste graphics op die console
Ik heb er even op de GamesCom mee kunnen spelen en het ziet er inderdaad echt dik oke uit!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:53 schreef CantFazeMe het volgende:
Graphics is zwaar goed.
HDR, is dat niet die irritante belichtings techniek in in zowat alle hedendaagse games overmatig wordt gebruikt? Schakel ik meestal uit op de pc.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:10 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Er is geen echte HDR op de PS3 (fake HDR zou ik het noemen)
Dat ja. Zodat objecten er veel realistischer uitzien.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:19 schreef Dibble het volgende:
[..]
HDR, is dat niet die irritante belichtings techniek in in zowat alle hedendaagse games overmatig wordt gebruikt? Schakel ik meestal uit op de pc.
Links zonder HDRquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:28 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat ja. Zodat objecten er veel realistischer uitzien.
Vliegen is niet zo eng hoorquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:50 schreef NatteBever het volgende:
Hij is echt heel leuk!!!Ben nu bij dat vliegveld..spannund
Goedkope kutpauper.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:50 schreef NatteBever het volgende:
Omgebouwde Xbox360-gebruikers op Xbox Live geweigerdquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:50 schreef NatteBever het volgende:
Paupertjequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:53 schreef NatteBever het volgende:
Ik speel niet op xbox live, dus lekker boeiendWel de lusten, niet de lasten..precies zoals het hoort
Ja ben echt heeel jaloers dat je NIET online kan spelen, das namelijk precies waar ik dit spel NIET voor wil spelen nou goedquote:Op zondag 1 november 2009 00:18 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Je ben gewoon jaloers dat je niet al kan spelen pik, niet zo janken
Nee hoor jongen. Ik lach er juist om dat ik het spel straks legaal online speel, terwijl jij in de hoek uitjankt omdat je console en je account een ban krijgen (hoop tenminste dat iemand auto-inloggen met account inschakeltquote:Op zondag 1 november 2009 00:18 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Je ben gewoon jaloers dat je niet al kan spelen pik, niet zo janken
console word alleen geband niet je account.quote:Op zondag 1 november 2009 00:51 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nee hoor jongen. Ik lach er juist om dat ik het spel straks legaal online speel, terwijl jij in de hoek uitjankt omdat je console en je account een ban krijgen (hoop tenminste dat iemand auto-inloggen met account inschakelt)
Jammerquote:Op zondag 1 november 2009 01:06 schreef Niko_Bellic84 het volgende:
[..]
console word alleen geband niet je account.
er zijn geen "n00b"-wapensquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:34 schreef DemonRage het volgende:
Ik merk dat sommige wapens (zoals de M16) die je in CoD4 helemaal aan het begin hebt een heel stuk naar achteren zijn geschoven qua level. Op zich wel goed, want in CoD4 zijn ze best overpowered voor "n00b"-wapens.
MP3 downloaden is nog steeds legaal (als je weet wat je doet) games niet.quote:Op zondag 1 november 2009 10:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mensen gaan hier weer flink tekeer om copy!
Als mensen dat doen is het hun eigen keuze! De gevolgen zijn toch ook voor hun!
Stel moraalridders, nooit een mp3tje gedownload ofzo!?
games ook! Alleen uploaden nietquote:Op zondag 1 november 2009 12:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
MP3 downloaden is nog steeds legaal (als je weet wat je doet) games niet.
quote:
Goed beargumenteerdquote:Op zondag 1 november 2009 13:19 schreef CantFazeMe het volgende:
Deze Call of Duty wordt gewoon een faal.
Haha nee ik weet idd niks van een xbox afquote:Op zondag 1 november 2009 13:02 schreef SteelDogg het volgende:
Inderdaad zielig.. Maar goed, laat de mensen die hun 360 omgebouwd hebben maar met rust. 9 van de 10 weten er niet mee om te gaan, gaan toch perongeluk op Live en worden dan banned... EIgen schuld dikke bult <3
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:37 schreef Dibble het volgende:
[..]
Links zonder HDR
[ afbeelding ]
ben ik het dus niet eens met jou. HDR geeft teveel zo'n gloed om objecten heen en de kleuren raken uit balans. Ziet er meer plastic en nep uit.
quote:Op zondag 1 november 2009 15:10 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Haha nee ik weet idd niks van een xbox afHoe moeilijk is het nou dude? Gewoon geen netwerkkabel erin doen..appeltje eitje
Als je nou even leest zie je dat k helemaal niet op live speelquote:Op zondag 1 november 2009 16:28 schreef Niko_Bellic84 het volgende:
als je daarna weer online gaat en MS ziet je archievements ben je alsnog de lul,niemand kan die namelijk 2 weken eerder halen als de releasedate
pak een andere user.quote:Op zondag 1 november 2009 18:41 schreef Failbeer het volgende:
Laat dat spelen nog maar even zitten, het schijnt dat de NAND-Chip in de xbox ook alle achievement datums etc opslaat en verzend naar live zodra je weer op live gaat. Het maakt dus niet uit of je je HD aangesloten hebt als je de game speelt. bovendien schijnt de gelekte release een slechte rip te zijn en als je daarmee online gaat meteen gebanned wordt.
MS wint dus tijdelijk
dat is het punt nou juist, het maakt niet uit of je nou met HD of zonder HD speelt, met internet of zonder internet. die chip slaat alle gegevens op dus als je hem nu download en speelt, wat je ook doet je zult gebanned worden.quote:
Lul nietquote:Op zondag 1 november 2009 20:09 schreef Failbeer het volgende:
[..]
dat is het punt nou juist, het maakt niet uit of je nou met HD of zonder HD speelt, met internet of zonder internet. die chip slaat alle gegevens op dus als je hem nu download en speelt, wat je ook doet je zult gebanned worden.
niet online spelenquote:
Ik bedoelde eigenlijk, mensen die nu al online spelen, dat is hetzelfde als wildplassen tegen een politieagentquote:Op zondag 1 november 2009 23:56 schreef Agiath het volgende:
[..]
niet online spelen
Al kon ik deze game zonder SP met korting kopen had ik dat gelijk gedaan
Oh ja.quote:Op zondag 1 november 2009 23:58 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk, mensen die nu al online spelen, dat is hetzelfde als wildplassen tegen een politieagent
Laat ik nu net tentamen hebben op die dag.quote:
Leuk voor je.quote:Op zondag 1 november 2009 17:20 schreef Merkie het volgende:
Waarom ageert iedereen zo overdreven tegen mensen met een omgebouwde Xbox? Deze moraalridders downloaden zelf naar alle waarschijnlijkheid ook de nieuwste films en nieuwste muziek gratis en voor niets. Maar dat mag natuurlijk, want die grote film- en platenmaatschappijen verdienen al zoveel, sniksnikhuilhuil.
Iedereen mag gerust weten dat ik al mijn games voor de Xbox download en dat je daar niet geband voor wordt zolang je geen gelekte releases gaat spelen.
Zag ik niet laatst dat jij een opmerking maakte dat je ook voor de warez versie ging, van ik geloof Episodes from LC omdat een radiostation niet beschikbaar was voor de mensen die TLaD hadden gedownload ipv dat ze hadden gewacht op de dvd die nu uit is gekomen?quote:Op maandag 2 november 2009 11:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Leuk voor je.
Maar we hebben op Fok! afgesproken dat we praten over de game. En niet hoe je eraan komt of hoe je hem speelt.
Kappen met die warez-discussie dus.
Euuh, nee. Ik twijfel tussen de DLC en de legale boxversie.quote:Op maandag 2 november 2009 11:07 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Zag ik niet laatst dat jij een opmerking maakte dat je ook voor de warez versie ging, van ik geloof Episodes from LC omdat een radiostation niet beschikbaar was voor de mensen die TLaD hadden gedownload ipv dat ze hadden gewacht op de dvd die nu uit is gekomen?
oe die Hans Zimmer is toch ook de homo die de muziek van pirates of the caribbean deed? Zo ja dikke vette audio voor MW2quote:Op maandag 2 november 2009 11:22 schreef Shoombak het volgende:
Einde is redelijk laf al zeg ik het zelf, maar al met al vind ik de SP zoveel beter dan die van deel 1. Het is echt gewoon een soort film geworden waar je zelf middenin zit. En die muziek, Hans Zimmler, zag ik in de credits.
quote:Communiceren is erg belangrijk bij het spelen van multiplayergames. Zo wordt het natuurlijk gebruikt om strategieėn met elkaar te delen maar kan het ook flink irritant zijn als de zoveelste 12-jarige Amerikaan waarbij de ballen nog niet eens zijn ingedaald iedereen voor van alles en nog wat aan het uitmaken is. Toch is het niet meer weg te denken uit de multiplayergames van tegenwoordig.
In Modern Warfare 2 zal het natuurlijk ook mogelijk worden je tegenstanders uit te lachen als je ze ontzettend hard hebt gePWNED maar dan wel alleen in de game zelf. De partychat-functie die Microsoft in het menu van de Xbox 360 heeft ingebouwd, zal namelijk geblokkeerd worden zodat mensen niet via die weg kunnen praten.
Op het moment dat je de game zal willen gaan spelen zal er een menu verschijnen die je vraagt of je de game op wilt starten of dat je de party-chat wilt voortzetten. Volgens de makers doen ze dit om te voorkomen dat mensen de party-chat gebruiken om te cheaten. Zo zouden mensen bij het andere team posities door kunnen geven van de spelers waardoor het oneerlijk wordt.
Misschien omdat het een arcademode is?quote:Op maandag 2 november 2009 21:24 schreef CantFazeMe het volgende:
Epic Fail:
Geen breath.(heeft wel Steady AIM PRO aan ofzo als Perk mss dat het dat is, maar dan nog..fail)
Geen zoom nodig
Geen recoil.
Fail.
? Tis MP geen arcade.quote:Op maandag 2 november 2009 21:28 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Misschien omdat het een arcademode is?
De meeste games die ik ken die arcade mode hebben, zijn juist heel soepel als het om dat soort dingen gaat. Moet je je voorstellen dat House of the Dead opeens een realistische modus kreeg waarin je maar 150 kogels had voor een heel level
Dan ben ik vast in de war met de COD4: Arcade mode. Daar krijg je ook in die stijl punten toegewezen voor headshots, binnen de tijd klaar zijn, etc.quote:
Bovendien cheat die gozert hard, heeft elke gun dan 100% accuracy ofzoquote:Op maandag 2 november 2009 21:24 schreef CantFazeMe het volgende:
Epic Fail:
Geen breath.(heeft wel Steady AIM PRO aan ofzo als Perk mss dat het dat is, maar dan nog..fail)
Geen zoom nodig
Geen recoil.
Fail.
ik ga sowieso wel ff kijken bij de media m in breda..quote:Op maandag 2 november 2009 11:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Voor de echte die hards:
De MediaMarkt Rotterdam Centrum, Breda & Eindhoven hebben een speciale nachtopening! In Rotterdam Centrum is er een heus podium vanaf 22:00 uur en krijgt iedereen een gratis Patatje Oorlog
De standaardversie van het spel kost ¤ 55,- bij de MM!
Oh, voor ik het vergeet! Skate van GameKings presenteerd het!
Meer info: Klik!
quote:Op maandag 2 november 2009 22:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Of ze doen dat gewoon 1 dag voor release, iedereen in 1 knal bannen.
Omgebouwde Xbox360-gebruikers op Xbox Live geweigerd
Zonder die Amerikanen zou er helemaal geen COD zijnquote:Op dinsdag 3 november 2009 01:24 schreef HQ-Design het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Nog een dikke week wachten! Waarom!?Omdat die Amerikanen niet kunnen lezen, er staat toch duidelijk
11.10.09, dat is oktober, niet november! Gekke lui, die Amerikanen...Laat dat spel maar komen
Ware het niet dat de Amerikaanse datum notering begint met de maand, en dan de dag, dus maand 11, dag 10, dus 10 november.quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:24 schreef HQ-Design het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Nog een dikke week wachten! Waarom!?Omdat die Amerikanen niet kunnen lezen, er staat toch duidelijk
11.10.09, dat is oktober, niet november! Gekke lui, die Amerikanen...Laat dat spel maar komen
er gaat nog iemand serieus op in ookquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:32 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ware het niet dat de Amerikaanse datum notering begint met de maand, en dan de dag, dus maand 11, dag 10, dus 10 november.
Natuurlijk doe ik dat, dat snap je toch welquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:40 schreef genakt het volgende:
[..]
er gaat nog iemand serieus op in ook
Als je maar niet verwacht dat die goggles ook maar enigszins qua kwaliteit in de buurt gaan komen van een officielequote:Op maandag 2 november 2009 23:42 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
ik ga sowieso wel ff kijken bij de media m in breda..
ff kijken of ik nog kans maak op zo´n leipe nachtkijker...
altijd al willen hebben, maar nooit 1000,- voor neer willen leggen...
en door MW2 te kopen, zorg ik er voor dat ik de komende weekends niet ga stappen en dat bespaart me dan weer meer dan dat die prestige edition me kost.. eigenlijk heb ik goggles dus gratis!
Pure uitlokking van Microsoftquote:Crackdown. Gelekt door Microsoft, iedereen gebanned
Saints Row 2. Gelekt door Microsoft (Fake releasegroep: Seed4Me), iedereen gebanned.
HALO 3 ODST (Franse versie). Gelekt door Microsoft, iedereen gebanned.
Forza Motorsport 3 (NTSC). Gelekt door Microsoft (Fake releasegroep: DComics), iedereen gebanned.
en Borderlands (Regio Vrij). Gelekt door Microsoft (Fake releasegroep: Bonkers). iedereen gebanned.
heb ooit op het punt gestaan om er een te kopen voor 800 guldenquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je maar niet verwacht dat die goggles ook maar enigszins qua kwaliteit in de buurt gaan komen van een officieleHet is gewoon promo-zooi. 3 keer gebruiken en dan istie naar de klote.
Single Player koop ik em eigenlijk voor, ik koop hem voor de co-op ! maar de multiplayer check ik ook wel !quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:52 schreef SoldMayor het volgende:
Volgende week om deze tijd heb ik al heel wat uurtjes MW2 er op zitten hoop ik![]()
Wat ga jullie allemaal doen?
Eerst single player of meteen online?
Ik ga denk ik eerst wat single player missies doen en dan daarna online
Okee dat kan..quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:05 schreef haakon het volgende:
[..]
Single Player koop ik em eigenlijk voor, ik koop hem voor de co-op ! maar de multiplayer check ik ook wel !
ik vind de campaigns van CoD altijd wel vet !, BF idd voor onlinequote:Op dinsdag 3 november 2009 22:12 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Okee dat kan..
Spellen zoals COD, Battlefield en Halo koop eigenlijk alleen voor online,,
single player spellen vind ik vooral GTA en FORZA 3
uhmm nee,quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:34 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Iedereen al op de hoogte van de Pro Perks?
http://www.themodernwarfare2.com/mw2/multiplayer/perks/
quote:Josh111: PC Question... What will the max amount of players per map be for PC multiplayer on IW.net
Mackey-IW: The max number of players on all platforms are 1v1 through 9v9. This is the number of players we focused on when we were balancing map size, perks, classes, challenges, etc
Like... What? What the f***?quote:TheNinthAxis: Is there lean in PC multiplayer.
Vince-IW: No.
Duidelijke nee dus.quote:Porschy: Will you guys ever rethink about making a possible dedicated server patch after the initial launch? BTW I LOVE U GUYS <3
Vince-IW: We feel the PC game is great in it's current form. We put a lot of work into IWnet in an effort to make the PC experience better for our users. If there is a need for somthing more in the future we will address as needed.
EPIC FAILquote:h4msandwich: Has IWnet been tested in European settings? My clan plays european leagues and we got ppl from Eastern europe, UK and Sweden meeting in the same match. How is this going to play out considering siginificant differences in Bandwith and connection qualities between players. Will host player always have the ping advantage. Can a match be hosted by 'third' person, not taking part in the match?
Mackey-IW: Players do not control who hosts
quote:Stormbringer: I can see how IW.net would be good for the individual; however, would you not agree that for clans with wide geographic dispersion this could cause severe problems in terms of ping?
Vince-IW: We have not found this to be a problem.
Hoe kan iets nou niet BALANCED zijn voor lean? Klinkt gewoon alsof ze daar te lui voor waren =/quote:zach426: What was your guy's logic behind removing the lean feature for PC, a feature that was a mainstay from all of your previous call of duty titles?
Mackey-IW: The game is not balanced for lean.
MW2 Clan gaming op PC is nu officieel dood?quote:frzg: Is there a /record feature? Answer yes... please. We're trying to give you a 'chance'
Vince-IW: no
Wow! Mouse support! Zeg dan gewoon dat het een port is, tering...quote:Moriarte: Ignoring IW.net, is the PC version a direct port of the console version?
Mackey-IW: No, PC has custom stuff like mouse control, text chat in game, and graphics settings.
100ms? Zijn ze helemaal achterlijk ofzo? In CoD4 kon je met 100ms echt niet goed spelenquote:LaGgY_42o: What kinds of pings did you get during your IWNet testing and what do you say is an acceptable ping?
Mackey-IW: I've been playing mainly with around 100ms ping and it was great.
Opzich wel weer leuk, de keuze om dan prestige te doen wordt een stuk meer 'prestige' omdat je begin perks niets zijn tov die pro perksquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:34 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Iedereen al op de hoogte van de Pro Perks?
http://www.themodernwarfare2.com/mw2/multiplayer/perks/
er staat toch niet dat je die pas krijgt als je prestige gaat?quote:Op woensdag 4 november 2009 08:47 schreef Agiath het volgende:
[..]
Opzich wel weer leuk, de keuze om dan prestige te doen wordt een stuk meer 'prestige' omdat je begin perks niets zijn tov die pro perks
quote:Unlike in the previous Call of Duty games, each perk can now be upgraded to a Pro version by completing its challenge. Note: Pro perks are additions to each perk, they don't replace them.
Dat zeg ik toch ook niet? Ik bedoel juist dat prestige nu een wat moeilijkere beslissing wordt, omdat je dan ook je pro perks kwijt raaktquote:Op woensdag 4 november 2009 09:41 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
er staat toch niet dat je die pas krijgt als je prestige gaat?
[..]
Dank uquote:Op woensdag 4 november 2009 08:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Met toestemming van de GAM mods alle warez bagger en aanverwante zaken verwijderd. Nu weer on-topic, op deze manier wordt het complete topic verziekt.
Ah jho dat zijn dezelfde mensen die problemen hadden met de overgang van 2d naar 3d gamingquote:Op woensdag 4 november 2009 10:00 schreef linuxje het volgende:
waarom basht iedereen voor ze de game hebben gespeeld?
haten = verlaten
Mensen die niet snappen dat pc-gamers compleet worden genegeerd door IWquote:Op woensdag 4 november 2009 11:20 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ah jho dat zijn dezelfde mensen die problemen hadden met de overgang van 2d naar 3d gamingIk snap het ook niet zo, wat had je dan verwacht een CoD4 met wat nieuwe maps?
Daarom wou ik een apart console topic zodat daar niet de helft van de mensen lopen te huilenquote:Op woensdag 4 november 2009 11:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mensen die niet snappen dat pc-gamers compleet worden genegeerd door IW.
Mensen die niet snappen dat mensen die niet gamen op een PC maar op een console really don't give a fuck about PC-gamersquote:Op woensdag 4 november 2009 11:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mensen die niet snappen dat pc-gamers compleet worden genegeerd door IW.
quote:Op woensdag 4 november 2009 11:51 schreef delano.888 het volgende:
Nog iemand een fragfx kopen?
[ afbeelding ]
Kan je fatsoenlijk muizen achter je PS3. Als iedere ps3 eigenaar die nou had was dit gezeik er niet meer![]()
(maar heb er serieus echt een te koop)
Met die servers was inderdaad niet slim voor de PC, maar op de xbox werkt het perfect. Anders verhelpen ze dat wel met een patch als het echt niet werkt. Ondanks alle bashers hadden ze dat voor de PC versie natuurlijk gewoon er in moeten verwerken, luisteren naar wat je klant wil is het belangrijkste, zeker nu iedereen kan kopiėren. Voor de single player wordt de game vaak gedownload, multiplayer fans kopen het wel.. en dat kan nu wel veranderen.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:20 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ah jho dat zijn dezelfde mensen die problemen hadden met de overgang van 2d naar 3d gamingIk snap het ook niet zo, wat had je dan verwacht een CoD4 met wat nieuwe maps?
Ik ga vandaag maar weer eens bij de plaatselijke GAME zeiken off ze hem al binnen hebbenquote:Op woensdag 4 november 2009 11:24 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ontopic, OMG NOG MINDER DAN EEN WEEK WHAAAAAAAAAAA
Natuurlijk merk je geen lag op de consoles, omdat het allemaal gemaskeerd word. In het echt heb je kankerharde lag.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:13 schreef linuxje het volgende:
[..]
Met die servers was inderdaad niet slim voor de PC, maar op de xbox werkt het perfect. Anders verhelpen ze dat wel met een patch als het echt niet werkt. Ondanks alle bashers hadden ze dat voor de PC versie natuurlijk gewoon er in moeten verwerken, luisteren naar wat je klant wil is het belangrijkste, zeker nu iedereen kan kopiėren. Voor de single player wordt de game vaak gedownload, multiplayer fans kopen het wel.. en dat kan nu wel veranderen.
Nouja, ik game lekker op mn xbox en speel de game net als de vorige delen
En hoe wordt dat gemaskeerd dan? Als ze dat maskeren voor iedere speler op dezelfde manier aanpakken heeft niemand dus last van die lag. Wat maakt 't dan nog uit of ze in werkelijkheid lag hebben of niet?quote:Op woensdag 4 november 2009 12:45 schreef Dibble het volgende:
[..]
Natuurlijk merk je geen lag op de consoles, omdat het allemaal gemaskeerd word. In het echt heb je kankerharde lag.
Omg...het is nog een dikkere fail dan ik het voorgesteld. IW is nu echt totally fucked. Ze hebben 80% van de originele COD serie functies eruit gesloopt.quote:Op woensdag 4 november 2009 08:29 schreef Jorwol het volgende:
http://forums.bestbuy.com(...)ranscript/td-p/67692
Infinity Ward devs online chat met BestBuy, transcript staat hierboven...
Ik word hier echt NIET vrolijk van, het is nog erger dan het al was, lees de volgende dingen maar:
[..]
9vs9? You got to be kidding me..
[..]
Like... What? What the f***?
[..]
Duidelijke nee dus.
[..]
EPIC FAIL
[..]
[..]
Hoe kan iets nou niet BALANCED zijn voor lean? Klinkt gewoon alsof ze daar te lui voor waren =/
[..]
MW2 Clan gaming op PC is nu officieel dood?
[..]
Wow! Mouse support! Zeg dan gewoon dat het een port is, tering...![]()
[..]
100ms? Zijn ze helemaal achterlijk ofzo? In CoD4 kon je met 100ms echt niet goed spelen![]()
No, PC has custom stuff like mouse control, text chat in game, and graphics settings.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:04 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Omg...het is nog een dikkere fail dan ik het voorgesteld. IW is nu echt totally fucked. Ze hebben 80% van de originele COD serie functies eruit gesloopt.
quote:Axen: Please explain how a 9v9 match is a multiplayer experience? I'd have more fun serving lunch at a local nursing home.
Vince-IW: Sounds like are a very compassionate and giving person. I hope the people at the nursing home appreciate you.
Echt he, hij ontwijkt gewoon keihard de vraag om de "port" maar niet te noemen. Het is gewoon een fucking port.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:22 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
No, PC has custom stuff like mouse control, text chat in game, and graphics settings.
Heb je de script wel eens gelezen? Voor console veranderd niet gek veel, maar wel wat. Voor PC = gameover. IW zit onder een steen. Verlaagd tot het niveau consolegamers. (geen offense.)quote:Op woensdag 4 november 2009 13:56 schreef haakon het volgende:
mensen, we zien het vanzelf volgende week !
nee niet gedaan, en wil het ook niet weten ! ik ga die game gewoon spelen en ga me er niet druk over makenquote:Op woensdag 4 november 2009 14:23 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Heb je de script wel eens gelezen? Voor console veranderd niet gek veel, maar wel wat. Voor PC = gameover. IW zit onder een steen. Verlaagd tot het niveau consolegamers. (geen offense.)
quote:Op woensdag 4 november 2009 14:33 schreef Bastard het volgende:
Word er nog steeds op pc's gespeeld danIk bedoel.. anders dan WoW?
Idd.quote:Op maandag 2 november 2009 15:54 schreef CantFazeMe het volgende:
pfft..ik haal hem toch niet meer.
Wat een FAAL game. COD4 is steeds superb.
Ehm? PC gaming wordt nog steeds veel meer gespeeld dan consoles opzich.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:33 schreef Bastard het volgende:
ik speel geen WoW !! gelukkig nietquote:Op woensdag 4 november 2009 14:33 schreef Bastard het volgende:
joh heb je nog niet genoeg overtuiging na dit topic?quote:Op woensdag 4 november 2009 14:59 schreef Bastard het volgende:
Ben in ieder geval benieuwd naar de reviews voordat ik het spel haal.. weet niet of het net zo cool word als MW1 .. MP gezien dan.
Nou.. op een pc zou ik hem niet halen geloof ik.. als ik het zo lees.. op een console wel waarschijnlijk, maar dat mogen de reviews me wel vertellen en de gebruikerservaringen natuurlijkquote:Op woensdag 4 november 2009 15:03 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
joh heb je nog niet genoeg overtuiging na dit topic?
Het GAME filiaal hier in Galway Ierlandquote:
Ah oké.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:47 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Het GAME filiaal hier in Galway Ierland
Bron?quote:Op woensdag 4 november 2009 16:50 schreef SteelDogg het volgende:
Spel gespeeld, speelt zo fucking heerlijk... wapens zijn way too chill.. btw, is al veilig om online te gamen voor sommige mensen onder ons(Game is al uitgebracht in een winkel in Amerika, 10.000 mensen hebben de game al online gespeeld)...
En nee, deze game is té vet
Ik ga het waarschijnlijk ook gewoon spelen hoor, maar ik vind het wel verneukt wat ze allemaal doen.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:29 schreef SoldMayor het volgende:
Eerst iedereen helemaal hypen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en nu allemaal![]()
blijf dan maar lekker allemaal COD 4 spelen ik speel volgende week gewoon MW2
EA is mischien niet altijd even goed,,,quote:Op woensdag 4 november 2009 17:48 schreef Dibble het volgende:
EA, sorry, dan schiet ik mezelf liever door de kop
Ik heb anders hele slechte ervaringen met BF2quote:Op woensdag 4 november 2009 17:53 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
EA is mischien niet altijd even goed,,,
maar de Battlefield reeks is minstens net zo populair als de COD reeks...
In maart komt BFBC2
BF2 wordt anders nog steeds ontzettend veel gespeeld op de PCquote:Op woensdag 4 november 2009 17:54 schreef Dibble het volgende:
[..]
Ik heb anders hele slechte ervaringen met BF2
Mee eens dat het van EA is. EA is ook altijd bagger geweest. Maar de BF series waren gewoon toppie.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:48 schreef Dibble het volgende:
EA, sorry, dan schiet ik mezelf liever door de kop
Nog steeds hyper hoorquote:Op woensdag 4 november 2009 17:29 schreef SoldMayor het volgende:
Eerst iedereen helemaal hypen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en nu allemaal![]()
blijf dan maar lekker allemaal COD 4 spelen ik speel volgende week gewoon MW2
EMP en Tactical Nuke zullen amper voor gaan komenquote:Op woensdag 4 november 2009 19:11 schreef 91Vos het volgende:
Het enige wat me irriteert is de vele neppe dingen in MW2. Ik ga het spel wel zeker kopen enzo, maar toch.![]()
- EMP
- Tactical nuke
- Desert Eagle .50 (dat sowieso)
- Dual wield
- Riot shield, kogels tegenhouden
- Heartbeat sensor
- Sommige attachments
- Sentry gun, als je hem zelf moet/kan besturen vind ik het al anders hoor
- Messen gooien
Enzo enzo. Vink jammer
quote:Op woensdag 4 november 2009 19:11 schreef 91Vos het volgende:
Het enige wat me irriteert is de vele neppe dingen in MW2. Ik ga het spel wel zeker kopen enzo, maar toch.![]()
- EMP
- Tactical nuke
- Dual wield
- Heartbeat sensor
- Sommige attachments
- Messen gooien
Enzo enzo. Vink jammer
Shield is sowieso useless, aangezien het of schild, of wapen is. Dus je moet switchen tussen de 2quote:Op woensdag 4 november 2009 19:11 schreef 91Vos het volgende:
- EMP
- Tactical nuke
- Dual wield
- Heartbeat sensor
- Sommige attachments
- Messen gooien
Enzo enzo. Vink jammer
Je snapt niet dat je ook een melee-aanval kunt doen met je schild?quote:Op woensdag 4 november 2009 19:58 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Shield is sowieso useless, aangezien het of schild, of wapen is. Dus je moet switchen tussen de 2
Heb iets gemist ofzo? Volgens mij gaat het toch echt over hoe hard PC community genaaid wordtquote:Op woensdag 4 november 2009 20:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Geen bronnen. Het warez gedoe boeit helemaal niet en is verboden hier op FOK!. We hebben het hier over Modern Warfare 2 die over 6 dagen te koop is!
Aye, maar in de SP werkt dat voor geen meterquote:Op woensdag 4 november 2009 20:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je snapt niet dat je ook een melee-aanval kunt doen met je schild?
ik vroeg over de bron waar staat dat ze hem in Amerika al verkopen!quote:Op woensdag 4 november 2009 20:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Geen bronnen. Het warez gedoe boeit helemaal niet en is verboden hier op FOK!. We hebben het hier over Modern Warfare 2 die over 6 dagen te koop is!
Ging weer over het bannen van personen die de warez versie spelen. Dat boeit hier niet en is off-topic, vandaar dat ik die reacties heb verwijderd.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:13 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Heb iets gemist ofzo? Volgens mij gaat het toch echt over hoe hard PC community genaaid wordt
Geen idee, ik heb alleen maar die Breach & Clear missie gespeeld op Firstlookquote:Op woensdag 4 november 2009 20:13 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Aye, maar in de SP werkt dat voor geen meter
Om een hoekje leunen? Geen idee maar de console versie heeft het niet.quote:
Dat is dan weer erg cool!quote:Op woensdag 4 november 2009 20:47 schreef Dibble het volgende:
lmao, check dit http://www.gametrailers.com/user-movie/new-ac-130-gameplay/334016
Je moet eerst 11 kills halen geloof ik, en je blijft op de grond gewoon kwetsbaar terwijl je die aanval uitvoert. Goed verstopplekje vinden dus.quote:
uhmm okee dan is het wel moeilijker jaquote:Op woensdag 4 november 2009 20:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je moet eerst 11 kills halen geloof ik, en je blijft op de grond gewoon kwetsbaar terwijl je die aanval uitvoert. Goed verstopplekje vinden dus.
Gelukkig maar, anders kun je verdomd weinig tegen zo'n aanval doen. Zou anders nog erger zijn dan een heliquote:Op woensdag 4 november 2009 21:05 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
uhmm okee dan is het wel moeilijker ja
Als je de persoon die de C-130 bestuurt killt, mag hij z'n killstreak nog wel afmaken dacht ik hoor.quote:Op donderdag 5 november 2009 08:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders kun je verdomd weinig tegen zo'n aanval doen. Zou anders nog erger zijn dan een heli
Dat zou dan wel weer jammer zijn... Als dat niet zo was zou je echt iets krijgen van "Kut een AC! Fuck jongens, rennen en zoek die kloothommel! Check alle hoekjes!"quote:Op donderdag 5 november 2009 08:52 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Als je de persoon die de C-130 bestuurt killt, mag hij z'n killstreak nog wel afmaken dacht ik hoor.
Misschien dat de maps daar te klein voor zijn ofzo? Gezien het hele 9vs9 geneuzelquote:Op donderdag 5 november 2009 09:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat zou dan wel weer jammer zijn... Als dat niet zo was zou je echt iets krijgen van "Kut een AC! Fuck jongens, rennen en zoek die kloothommel! Check alle hoekjes!"
Lekker paranoide enzo
Het verhaal is niet over de top, misschien nog wel realistischer dan deel 1quote:Op donderdag 5 november 2009 10:01 schreef Disorder het volgende:
Ik ga 'm toch maar niet meer kopen. Het spel mist te veel normale opties die in andere mp games wel aanwezig zijn. En het sp verhaal lijkt me té over the top.
edit: haha, check deze developer chat: http://forums.bestbuy.com(...)ranscript/td-p/67692
Schan-da-lig.
edit2: was al gepost zie ik nu, maar lees het nog maar eens dan. 9 v 9? Serieus?
PCfagquote:Op donderdag 5 november 2009 10:01 schreef Disorder het volgende:
Ik ga 'm toch maar niet meer kopen. Het spel mist te veel normale opties die in andere mp games wel aanwezig zijn. En het sp verhaal lijkt me té over the top.
edit: haha, check deze developer chat: http://forums.bestbuy.com(...)ranscript/td-p/67692
Schan-da-lig.
edit2: was al gepost zie ik nu, maar lees het nog maar eens dan. 9 v 9? Serieus?
Laat me raden, jij bent zeker zon achterlijke console gamert.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:24 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
PCfag![]()
iedereen hier zit te bitchen op de nieuwe COD (DE NIEUWE COD GODVERDOMME!) en niemand heeft het gespeeld
"Ik ga 'm toch maar niet meer kopen". Wedden voor 100 miljoen miljard dat je m op de release dag hebt
En dat IW die mods, dedicated servers en shit weg haalt begrijp ik wel. Als ik een game maak dan wil ik ook niet dat een stel retards je game gaan lopen modden.
Hoe MW1 op de xbox is issie fukking vet. als MW2 in de buurt komt (en dat komt ie zeker) dan wordt dit gewoon de game die ik de komende 2+ jaar speel.
Dus kinders wacht tot dinsdag en ga daarna lopen janken. (maar dat doe je ws toch niet omdat je aan het gamen bent.)
Kalm aan relpuber. Heel normaal om een spel niet meer te willen kopen als de developer beslist dat het spel veel basisfuncties die bijna alle mp games wel hebben te verwijderen. Prima als zij dat willen beslissen, maar dan spreekt het spel mij niet meer aan. En die weddenschap ga ik graag met je aan.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:24 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
PCfag![]()
iedereen hier zit te bitchen op de nieuwe COD (DE NIEUWE COD GODVERDOMME!) en niemand heeft het gespeeld
"Ik ga 'm toch maar niet meer kopen". Wedden voor 100 miljoen miljard dat je m op de release dag hebt
MW1 grotendeels aan PC te denken? Jij weet duidelijk niet waar je het over hebt. Het is al heel lang bevestigd dat MW1 op de console vele malen meer verkocht is dan de pc.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:50 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Laat me raden, jij bent zeker zon achterlijke console gamert.COD series zijn groot geworden de PC en niet door de console. MW1 was ook grotendeels aan de PC te danken.
Verdiep je nou maar eerst in de PC topics bij het officiele forums voordat je gaat praten. Je zult zien dat er grote verschillen zijn opgetreden.![]()
Ja, ik ga hem ook daadwekelijk niet kopen. Je ziet toch wat er allemaal mist? Ze hebben 80% van de originele functies eruit gesloopt. Al reken ik COD1 niet mee.
Ook al is dit exclusief steam verkopen, het moge duidelijk zijn dat PS3 en de XBOX360 samen vele malen beter verkopen dan PC.quote:Of the 7 million copies, about 3.04 million sold were for the Xbox 360. According to the data, only 383,000 copies for the PC were purchased, but that does not take into consideration digital distribution sales via platforms like STEAM.
Precies. Massaal illegaal downloaden en vervolgens zeiken dat de ontwikkelaars dat downloaden proberen te ontmoedigen of PC-spelers niet meer als de primaire doelgroep zien en zich helemaal op ports richten. Wees blij dat ze überhaupt nog de moeite nemen om het spel naar de PC over te brengen.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:15 schreef Shoombak het volgende:
Het is gewoon een vicieuze cirkel, op de pc wordt relatief veel gedownload, de winst wordt voornamelijk gepakt op de consoles. Dus richten de game ontwikkelaars zich op de consoles, en wordt het nagenoeg onmogelijk gemaakt om illegaal online te spelen op de pc. I.m.o. zijn het allemaal logische gevolgen.
quote:Op donderdag 5 november 2009 12:44 schreef NickE het volgende:
Misscchien een nuttige vraag, maar ik ben wel benieuwd naar wat ervaringen van mensen die m al hebben.. plus en minpunten t.o.v. cod4 bijvoorbeeld?
Doordat de controller inferieur is aan muis toetsenbord is er geen lean functie beschikbaar op de consoles. En sinds dit een consoleport word is het schandalig dat het weg word gelaten.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:03 schreef onearmedman het volgende:
dingen als geen lean is gewoon verandering in de gameplay
Voglens mij is het niet meer scripted nee, iig je blijft niet een wave aan enemies krijgen totdat je over een onzichtbare "lijn" stapt. dood = dood dusquote:Op donderdag 5 november 2009 13:04 schreef -Dries- het volgende:
Laat maar, t gaat alleen over de MP hier
Juist al die redenen waarom je een pc versie van een spel zou willen kopen (meer spelers, console functies, mod support, gemakkelijke LAN play) zijn eruit gesloopt. Geen wonder dat veel mensen teleurgesteld zijn.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:03 schreef onearmedman het volgende:
Bovenstaande plaatje is een goed voorbeeld hoe de huilende pc gamers zich gedragen, alle negatieve punten opsommen van COD MW2 en deze afzetten tegen MW1, waarbij de positieve punten even vergeten worden. Sowieso is de vraag of de gegeven punten wel negatief te noemen zijn, dingen als geen lean is gewoon verandering in de gameplay, als iedereen nou eerst wacht met klagen tot ze het spel hebben, en als je hem niet wilt dan koop je het niet maar blijf niet zeuren bij mensen die het spel wel willen hebben.
Qua kopies heb je gelijk.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:07 schreef onearmedman het volgende:
[..]
MW1 grotendeels aan PC te denken? Jij weet duidelijk niet waar je het over hebt. Het is al heel lang bevestigd dat MW1 op de console vele malen meer verkocht is dan de pc.
[..]
Ook al is dit exclusief steam verkopen, het moge duidelijk zijn dat PS3 en de XBOX360 samen vele malen beter verkopen dan PC.
De gefrustreerde PC-gamertjes roepen overal heel hard dat ze hun pre-order cancelen, alsof ze daarmee IW terugpakken.Het grootste deel van de winst zal wederom uit console verkopen komen, daarnaast zal zo'n 90% van de zeurende PC-gamers het spel alsnog wel kopen.
jij hebt je duidelijk niet ingelezen waar het om gaat, fanboiii.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:41 schreef _GdR_ het volgende:
huuhuuhuu "alles aan de PC te danken" blaatblaatblaat.
precies wat 'onearmedman' zegt. Alles maximaal downloaden en de pc krijgt even geen voorrang en het spel is al gedoemt te mislukken voordat iemand het gespeeld heeft.
Ben jij echt zo dom or what? Jij verdient het echt niet om dat te spelen.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:03 schreef onearmedman het volgende:
Bovenstaande plaatje is een goed voorbeeld hoe de huilende pc gamers zich gedragen, alle negatieve punten opsommen van COD MW2 en deze afzetten tegen MW1, waarbij de positieve punten even vergeten worden. Sowieso is de vraag of de gegeven punten wel negatief te noemen zijn, dingen als geen lean is gewoon verandering in de gameplay, als iedereen nou eerst wacht met klagen tot ze het spel hebben, en als je hem niet wilt dan koop je het niet maar blijf niet zeuren bij mensen die het spel wel willen hebben.
Goede argumentatie.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:22 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ben jij echt zo dom or what? Jij verdient het echt niet om dat te spelen.
Laat me raden je eerste cod spel was zeker MW1
inderdaadquote:Op donderdag 5 november 2009 13:24 schreef onearmedman het volgende:
[..]
Goede argumentatie.Je doet je er goed aan om het spel gewoon niet te kopen en dit topic te verlaten.
Waarom? Dit is toch het Modern warfare 2 topic? Of mag hier alleen maar gejubeld worden?quote:Op donderdag 5 november 2009 13:30 schreef NickE het volgende:
[..]
inderdaadGa ergens anders maar afreageren..
Dat zegt niemand, maar er hoeft volgens mij niet 3 pagina's lang bij 1 onderwerp te worden stilgestaan, daarbij komt dat t op een gegeven moment een welles-niettus spelletje lijkt te wordenquote:Op donderdag 5 november 2009 13:31 schreef Disorder het volgende:
[..]
Waarom? Dit is toch het Modern warfare 2 topic? Of mag hier alleen maar gejubeld worden?
dat is onmogelijk want al het inhoudelijke wat het spel had heeft IW eruit geslooptquote:Op donderdag 5 november 2009 13:34 schreef NickE het volgende:
[..]
Dat zegt niemand, maar er hoeft volgens mij niet 3 pagina's lang bij 1 onderwerp te worden stilgestaan, daarbij komt dat t op een gegeven moment een welles-niettus spelletje lijkt te worden
en dat is best irritant. praat dan ook echt inhoudelijk over t spel zonder elkaar af te zeiken
Nee hoor, al het inhoudelijke wat jou interesseert, mij bijvoorbeeld lijkt het spel nog steeds bruut, nog beter dan ik verwacht had. Maarja ieder zn mening natuurlijk, maar dan is t blijkbaar geen spel voor jou toch ?quote:Op donderdag 5 november 2009 13:46 schreef Dibble het volgende:
[..]
dat is onmogelijk want al het inhoudelijke wat het spel had heeft IW eruit gesloopt
Idd, same herequote:Op donderdag 5 november 2009 13:53 schreef Muchachooo het volgende:
ik vond het al vreemd dat er in één dag zo ontzettend veel gepost is in dit topic, maar nu ik het allemaal doorlees, en me afvraag wat ik nu weet wat ik nog niet wist... het gaat weer helemaal nergens over.
iemand nog wat inhoudelijks over MW2? zónder gezeik over PC beats console etc?
die trailer was inderdaad gaaf, maar ik zie niet waarom ze die muziek erin hebben gestopt... past écht nietquote:Op donderdag 5 november 2009 13:55 schreef NickE het volgende:
[..]
Idd, same hereJa, nog 5 dagen haha
Launch trailer vond ik wel bruut, ben erg benieuwd! Ben ook benieuwd naar mensen die m al op X360 hebben gespeeld, naar wat meningen die destijds ook zo werden gegeven als bij GTA4, plus en minpunten etc..
Heb de eerste 2 missies gespeeld op xbox 360, in zo'n Afghaans stadje en in de sneeuw.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:53 schreef Muchachooo het volgende:
ik vond het al vreemd dat er in één dag zo ontzettend veel gepost is in dit topic, maar nu ik het allemaal doorlees, en me afvraag wat ik nu weet wat ik nog niet wist... het gaat weer helemaal nergens over.
Nope, daarom steun ik het idee (sorry, weet even niet meer wie het had geopperd) om apart Console en PC-topics te maken. PC gamers vinden consolegamen kut, consolegamers snappen niet waarom de PC gamers zeuren op de beslissingen van IW. Sowieso, als je nooit actief competitief MW1 hebt gespeeld snap je niet waarom de 'hardcore' PC gamers boos zijn.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:53 schreef Muchachooo het volgende:
Ja hier ook. Ik ben dan wel iets verder. Die beruchte missie waarbij je op dat vliegveld die reizigers neermaait heb ik ook gedaan. Maar goed, ik speel niet online, dus daar kan ik niets over zeggen. Ik vind wel dat de game lekker speelt.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:06 schreef linuxje het volgende:
[..]
Heb de eerste 2 missies gespeeld op xbox 360, in zo'n Afghaans stadje en in de sneeuw.1. Ziet er echt wel tof uit 2. CoD gevoel
Er zaten wel een aantal voorspelbare momenten in, maar de game sleept je echt mee.
Andere missies en MP heb ik niet kunnen spelen maar dat zal vast wel goed zijn. Ik vermaak me welZal volgende week ook weer een xbox live accountje nemen
Is ie grafisch gelijkwaardig aan Cod4 of iets beter?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:46 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja hier ook. Ik ben dan wel iets verder. Die beruchte missie waarbij je op dat vliegveld die reizigers neermaait heb ik ook gedaan. Maar goed, ik speel niet online, dus daar kan ik niets over zeggen. Ik vind wel dat de game lekker speelt.
nou, aangezien dit topic bijna vol is...quote:Op donderdag 5 november 2009 14:29 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nope, daarom steun ik het idee (sorry, weet even niet meer wie het had geopperd) om apart Console en PC-topics te maken. PC gamers vinden consolegamen kut, consolegamers snappen niet waarom de PC gamers zeuren op de beslissingen van IW. Sowieso, als je nooit actief competitief MW1 hebt gespeeld snap je niet waarom de 'hardcore' PC gamers boos zijn.
Daar heb je nu toch ook geen problemen mee? En dat zou net zo goed nu ook kunnen ontstaan, dus dat is geen probleem lijkt me.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:34 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
nou, aangezien dit topic bijna vol is...
denk ik dat het inderdaad een goed idee is om zowel een pc als een console topic te openen.
maar krijg je binnen dat console topic dan geen xdoos fanboys versus PS3 fanboys?
want daar heb ik dus ook geen zin in
ik zeg doen!quote:Op donderdag 5 november 2009 15:35 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Daar heb je nu toch ook geen problemen mee? En dat zou net zo goed nu ook kunnen ontstaan, dus dat is geen probleem lijkt me.
Daarom wil ik weer een console topicquote:Op donderdag 5 november 2009 15:41 schreef TiMPiN het volgende:
Elke x als ik hier wat nieuws kom zoeken over het spel lees ik alleen maar van die pc jankerds vs de xbox jankerds
volgens mij hebben xdoos gamers niks te jankenquote:Op donderdag 5 november 2009 15:41 schreef TiMPiN het volgende:
Elke x als ik hier wat nieuws kom zoeken over het spel lees ik alleen maar van die pc jankerds vs de xbox jankerds
idd, ik bezit allebei, en ik haal MW2 ook voor allebei, klaar.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:41 schreef TiMPiN het volgende:
Haterquote:Op donderdag 5 november 2009 22:07 schreef Catch_me het volgende:
Ik heb geruchten gehoord dat de pc versie muis ondersteuning en ingame chat ondersteund???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |