abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74398144
Wat is lean trouwens?
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  woensdag 4 november 2009 @ 20:37:09 #227
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_74398614
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:27 schreef Agiath het volgende:
Wat is lean trouwens?
Om een hoekje leunen? Geen idee maar de console versie heeft het niet.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
  woensdag 4 november 2009 @ 20:47:56 #228
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_74399205
quote:
Dat is dan weer erg cool!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_74399328
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:49 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Dat is dan weer erg cool!

wel makkelijk
  woensdag 4 november 2009 @ 20:55:21 #231
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_74399421
Volgens mij tellen die killstreaks dan niet mee, weer goed voor de balans iig
*Hosselcopter*
pi_74399476
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:53 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

wel makkelijk
Je moet eerst 11 kills halen geloof ik, en je blijft op de grond gewoon kwetsbaar terwijl je die aanval uitvoert. Goed verstopplekje vinden dus.
pi_74399866
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:56 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Je moet eerst 11 kills halen geloof ik, en je blijft op de grond gewoon kwetsbaar terwijl je die aanval uitvoert. Goed verstopplekje vinden dus.
uhmm okee dan is het wel moeilijker ja
pi_74409533
  donderdag 5 november 2009 @ 08:31:46 #235
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_74409534
quote:
Op woensdag 4 november 2009 21:05 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

uhmm okee dan is het wel moeilijker ja
Gelukkig maar, anders kun je verdomd weinig tegen zo'n aanval doen. Zou anders nog erger zijn dan een heli
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_74409787
quote:
Op donderdag 5 november 2009 08:31 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Gelukkig maar, anders kun je verdomd weinig tegen zo'n aanval doen. Zou anders nog erger zijn dan een heli
Als je de persoon die de C-130 bestuurt killt, mag hij z'n killstreak nog wel afmaken dacht ik hoor.
  donderdag 5 november 2009 @ 09:05:30 #237
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_74409979
quote:
Op donderdag 5 november 2009 08:52 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Als je de persoon die de C-130 bestuurt killt, mag hij z'n killstreak nog wel afmaken dacht ik hoor.
Dat zou dan wel weer jammer zijn... Als dat niet zo was zou je echt iets krijgen van "Kut een AC! Fuck jongens, rennen en zoek die kloothommel! Check alle hoekjes!"

Lekker paranoide enzo
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_74410076
quote:
Op donderdag 5 november 2009 09:05 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Dat zou dan wel weer jammer zijn... Als dat niet zo was zou je echt iets krijgen van "Kut een AC! Fuck jongens, rennen en zoek die kloothommel! Check alle hoekjes!"

Lekker paranoide enzo
Misschien dat de maps daar te klein voor zijn ofzo? Gezien het hele 9vs9 geneuzel
pi_74410728
in normale matches zoals search and destroy zul je die AC denk ik niet krijgen als je een killstreak van 11 moet hebben, dus zo erg is het niet
pi_74411118
Ik ga 'm toch maar niet meer kopen. Het spel mist te veel normale opties die in andere mp games wel aanwezig zijn. En het sp verhaal lijkt me té over the top.

edit: haha, check deze developer chat: http://forums.bestbuy.com(...)ranscript/td-p/67692

Schan-da-lig.

edit2: was al gepost zie ik nu, maar lees het nog maar eens dan. 9 v 9? Serieus?

[ Bericht 27% gewijzigd door Disorder op 05-11-2009 10:08:34 ]
pi_74411545
Ben toch wel benieuwd geworden naar dit spel, ik ga hem denk ik halen voor de PS3. En dat er onrealistische dingen in zouden zitten verbaasd me niet, maar dat hoeft toch geen probleem te zijn? Gewoon lekker knallen en weinig nadenken.
pi_74412116
quote:
Op donderdag 5 november 2009 10:01 schreef Disorder het volgende:
Ik ga 'm toch maar niet meer kopen. Het spel mist te veel normale opties die in andere mp games wel aanwezig zijn. En het sp verhaal lijkt me té over the top.

edit: haha, check deze developer chat: http://forums.bestbuy.com(...)ranscript/td-p/67692

Schan-da-lig.

edit2: was al gepost zie ik nu, maar lees het nog maar eens dan. 9 v 9? Serieus?
Het verhaal is niet over de top, misschien nog wel realistischer dan deel 1
pi_74412260
Ach, vroeger had ik gezegd dat twee vliegtuigen in het WTC en één in het pentagon ook onrealistisch was.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
  donderdag 5 november 2009 @ 11:24:03 #244
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_74413400
quote:
Op donderdag 5 november 2009 10:01 schreef Disorder het volgende:

Schan-da-lig.

PCfag

iedereen hier zit te bitchen op de nieuwe COD (DE NIEUWE COD GODVERDOMME!) en niemand heeft het gespeeld

"Ik ga 'm toch maar niet meer kopen". Wedden voor 100 miljoen miljard dat je m op de release dag hebt
En dat IW die mods, dedicated servers en shit weg haalt begrijp ik wel. Als ik een game maak dan wil ik ook niet dat een stel retards je game gaan lopen modden.

Hoe MW1 op de xbox is issie fukking vet. als MW2 in de buurt komt (en dat komt ie zeker) dan wordt dit gewoon de game die ik de komende 2+ jaar speel.

Dus kinders wacht tot dinsdag en ga daarna lopen janken. (maar dat doe je ws toch niet omdat je aan het gamen bent. )
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  donderdag 5 november 2009 @ 11:48:11 #245
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_74414182
fokkin pauper, ga jij maar lekker spastisch met je stickies rondzwaaien en laat vooral de PC gamers met rust. Jij kunt CoD spelen op je kutbox spelen dankzij de PC community, als zij er niet waren was er geen innovatie of vooruitgang op gaminggebied. Consoles staan stil in de tijd, de 360 helemaal terug in 2005 al , fckin fucktard
*Hosselcopter*
pi_74414244
quote:
Op donderdag 5 november 2009 11:24 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

PCfag

iedereen hier zit te bitchen op de nieuwe COD (DE NIEUWE COD GODVERDOMME!) en niemand heeft het gespeeld

"Ik ga 'm toch maar niet meer kopen". Wedden voor 100 miljoen miljard dat je m op de release dag hebt
En dat IW die mods, dedicated servers en shit weg haalt begrijp ik wel. Als ik een game maak dan wil ik ook niet dat een stel retards je game gaan lopen modden.

Hoe MW1 op de xbox is issie fukking vet. als MW2 in de buurt komt (en dat komt ie zeker) dan wordt dit gewoon de game die ik de komende 2+ jaar speel.

Dus kinders wacht tot dinsdag en ga daarna lopen janken. (maar dat doe je ws toch niet omdat je aan het gamen bent. )
Laat me raden, jij bent zeker zon achterlijke console gamert. COD series zijn groot geworden de PC en niet door de console. MW1 was ook grotendeels aan de PC te danken.

Verdiep je nou maar eerst in de PC topics bij het officiele forums voordat je gaat praten. Je zult zien dat er grote verschillen zijn opgetreden.

Ja, ik ga hem ook daadwekelijk niet kopen. Je ziet toch wat er allemaal mist? Ze hebben 80% van de originele functies eruit gesloopt. Al reken ik COD1 niet mee.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_74414561
Jongens..

Kalmte, als je het spel niet meer leuk vind koop je t toch gewoon niet en ga je lekker de oude CODs spelen waar alle ubertoffevettecoole functies nog wel in zitten, of wacht je lekker op een spel dat je wel aanstaat, het staat de ontwikkelaar toch vrij om te kiezen wat ze in het spel gooien? En als het je niet bevalt hoef je er niet over te gaan bitchen want je veranderd er niets mee, dus ..

sorry wordt beetje moe van al die zeik reacties.

vind je het leuk? Koop het
vind je het niet leuk? koop het niet

Simpel toch, tis maar een game, de wereld vergaat niet. er komt vast wel een keer een spel dat je wel leuk vind
pi_74414674
quote:
Op donderdag 5 november 2009 11:24 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

PCfag

Kalm aan relpuber. Heel normaal om een spel niet meer te willen kopen als de developer beslist dat het spel veel basisfuncties die bijna alle mp games wel hebben te verwijderen. Prima als zij dat willen beslissen, maar dan spreekt het spel mij niet meer aan. En die weddenschap ga ik graag met je aan.
pi_74414823
quote:
Op donderdag 5 november 2009 11:50 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Laat me raden, jij bent zeker zon achterlijke console gamert. COD series zijn groot geworden de PC en niet door de console. MW1 was ook grotendeels aan de PC te danken.

Verdiep je nou maar eerst in de PC topics bij het officiele forums voordat je gaat praten. Je zult zien dat er grote verschillen zijn opgetreden.

Ja, ik ga hem ook daadwekelijk niet kopen. Je ziet toch wat er allemaal mist? Ze hebben 80% van de originele functies eruit gesloopt. Al reken ik COD1 niet mee.
MW1 grotendeels aan PC te denken? Jij weet duidelijk niet waar je het over hebt. Het is al heel lang bevestigd dat MW1 op de console vele malen meer verkocht is dan de pc.
quote:
Of the 7 million copies, about 3.04 million sold were for the Xbox 360. According to the data, only 383,000 copies for the PC were purchased, but that does not take into consideration digital distribution sales via platforms like STEAM.
Ook al is dit exclusief steam verkopen, het moge duidelijk zijn dat PS3 en de XBOX360 samen vele malen beter verkopen dan PC.

De gefrustreerde PC-gamertjes roepen overal heel hard dat ze hun pre-order cancelen, alsof ze daarmee IW terugpakken. Het grootste deel van de winst zal wederom uit console verkopen komen, daarnaast zal zo'n 90% van de zeurende PC-gamers het spel alsnog wel kopen.
pi_74414853
NickE, helemaal mee eens. Topic wordt er niet leuker op zo.

Maar over het spel. Ik heb net een half uur filmpjes zitten kijken van dit spel, maar de mappen die ik (tot nu toe) heb gezien doen me niet veel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')