Om een hoekje leunen? Geen idee maar de console versie heeft het niet.quote:
Dat is dan weer erg cool!quote:Op woensdag 4 november 2009 20:47 schreef Dibble het volgende:
lmao, check dit http://www.gametrailers.com/user-movie/new-ac-130-gameplay/334016
Je moet eerst 11 kills halen geloof ik, en je blijft op de grond gewoon kwetsbaar terwijl je die aanval uitvoert. Goed verstopplekje vinden dus.quote:
uhmm okee dan is het wel moeilijker jaquote:Op woensdag 4 november 2009 20:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je moet eerst 11 kills halen geloof ik, en je blijft op de grond gewoon kwetsbaar terwijl je die aanval uitvoert. Goed verstopplekje vinden dus.
Gelukkig maar, anders kun je verdomd weinig tegen zo'n aanval doen. Zou anders nog erger zijn dan een heliquote:Op woensdag 4 november 2009 21:05 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
uhmm okee dan is het wel moeilijker ja
Als je de persoon die de C-130 bestuurt killt, mag hij z'n killstreak nog wel afmaken dacht ik hoor.quote:Op donderdag 5 november 2009 08:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders kun je verdomd weinig tegen zo'n aanval doen. Zou anders nog erger zijn dan een heli
Dat zou dan wel weer jammer zijn... Als dat niet zo was zou je echt iets krijgen van "Kut een AC! Fuck jongens, rennen en zoek die kloothommel! Check alle hoekjes!"quote:Op donderdag 5 november 2009 08:52 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Als je de persoon die de C-130 bestuurt killt, mag hij z'n killstreak nog wel afmaken dacht ik hoor.
Misschien dat de maps daar te klein voor zijn ofzo? Gezien het hele 9vs9 geneuzelquote:Op donderdag 5 november 2009 09:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat zou dan wel weer jammer zijn... Als dat niet zo was zou je echt iets krijgen van "Kut een AC! Fuck jongens, rennen en zoek die kloothommel! Check alle hoekjes!"
Lekker paranoide enzo
Het verhaal is niet over de top, misschien nog wel realistischer dan deel 1quote:Op donderdag 5 november 2009 10:01 schreef Disorder het volgende:
Ik ga 'm toch maar niet meer kopen. Het spel mist te veel normale opties die in andere mp games wel aanwezig zijn. En het sp verhaal lijkt me té over the top.
edit: haha, check deze developer chat: http://forums.bestbuy.com(...)ranscript/td-p/67692
Schan-da-lig.
edit2: was al gepost zie ik nu, maar lees het nog maar eens dan. 9 v 9? Serieus?
PCfagquote:Op donderdag 5 november 2009 10:01 schreef Disorder het volgende:
Ik ga 'm toch maar niet meer kopen. Het spel mist te veel normale opties die in andere mp games wel aanwezig zijn. En het sp verhaal lijkt me té over the top.
edit: haha, check deze developer chat: http://forums.bestbuy.com(...)ranscript/td-p/67692
Schan-da-lig.
edit2: was al gepost zie ik nu, maar lees het nog maar eens dan. 9 v 9? Serieus?
Laat me raden, jij bent zeker zon achterlijke console gamert.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:24 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
PCfag![]()
iedereen hier zit te bitchen op de nieuwe COD (DE NIEUWE COD GODVERDOMME!) en niemand heeft het gespeeld
"Ik ga 'm toch maar niet meer kopen". Wedden voor 100 miljoen miljard dat je m op de release dag hebt
En dat IW die mods, dedicated servers en shit weg haalt begrijp ik wel. Als ik een game maak dan wil ik ook niet dat een stel retards je game gaan lopen modden.
Hoe MW1 op de xbox is issie fukking vet. als MW2 in de buurt komt (en dat komt ie zeker) dan wordt dit gewoon de game die ik de komende 2+ jaar speel.
Dus kinders wacht tot dinsdag en ga daarna lopen janken. (maar dat doe je ws toch niet omdat je aan het gamen bent.)
Kalm aan relpuber. Heel normaal om een spel niet meer te willen kopen als de developer beslist dat het spel veel basisfuncties die bijna alle mp games wel hebben te verwijderen. Prima als zij dat willen beslissen, maar dan spreekt het spel mij niet meer aan. En die weddenschap ga ik graag met je aan.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:24 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
PCfag![]()
iedereen hier zit te bitchen op de nieuwe COD (DE NIEUWE COD GODVERDOMME!) en niemand heeft het gespeeld
"Ik ga 'm toch maar niet meer kopen". Wedden voor 100 miljoen miljard dat je m op de release dag hebt
MW1 grotendeels aan PC te denken? Jij weet duidelijk niet waar je het over hebt. Het is al heel lang bevestigd dat MW1 op de console vele malen meer verkocht is dan de pc.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:50 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Laat me raden, jij bent zeker zon achterlijke console gamert.COD series zijn groot geworden de PC en niet door de console. MW1 was ook grotendeels aan de PC te danken.
Verdiep je nou maar eerst in de PC topics bij het officiele forums voordat je gaat praten. Je zult zien dat er grote verschillen zijn opgetreden.![]()
Ja, ik ga hem ook daadwekelijk niet kopen. Je ziet toch wat er allemaal mist? Ze hebben 80% van de originele functies eruit gesloopt. Al reken ik COD1 niet mee.
Ook al is dit exclusief steam verkopen, het moge duidelijk zijn dat PS3 en de XBOX360 samen vele malen beter verkopen dan PC.quote:Of the 7 million copies, about 3.04 million sold were for the Xbox 360. According to the data, only 383,000 copies for the PC were purchased, but that does not take into consideration digital distribution sales via platforms like STEAM.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |