pak een andere user.quote:Op zondag 1 november 2009 18:41 schreef Failbeer het volgende:
Laat dat spelen nog maar even zitten, het schijnt dat de NAND-Chip in de xbox ook alle achievement datums etc opslaat en verzend naar live zodra je weer op live gaat. Het maakt dus niet uit of je je HD aangesloten hebt als je de game speelt. bovendien schijnt de gelekte release een slechte rip te zijn en als je daarmee online gaat meteen gebanned wordt.
MS wint dus tijdelijk
dat is het punt nou juist, het maakt niet uit of je nou met HD of zonder HD speelt, met internet of zonder internet. die chip slaat alle gegevens op dus als je hem nu download en speelt, wat je ook doet je zult gebanned worden.quote:
Lul nietquote:Op zondag 1 november 2009 20:09 schreef Failbeer het volgende:
[..]
dat is het punt nou juist, het maakt niet uit of je nou met HD of zonder HD speelt, met internet of zonder internet. die chip slaat alle gegevens op dus als je hem nu download en speelt, wat je ook doet je zult gebanned worden.
niet online spelenquote:
Ik bedoelde eigenlijk, mensen die nu al online spelen, dat is hetzelfde als wildplassen tegen een politieagentquote:Op zondag 1 november 2009 23:56 schreef Agiath het volgende:
[..]
niet online spelen
Al kon ik deze game zonder SP met korting kopen had ik dat gelijk gedaan
Oh ja.quote:Op zondag 1 november 2009 23:58 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk, mensen die nu al online spelen, dat is hetzelfde als wildplassen tegen een politieagent
Laat ik nu net tentamen hebben op die dag.quote:
Leuk voor je.quote:Op zondag 1 november 2009 17:20 schreef Merkie het volgende:
Waarom ageert iedereen zo overdreven tegen mensen met een omgebouwde Xbox? Deze moraalridders downloaden zelf naar alle waarschijnlijkheid ook de nieuwste films en nieuwste muziek gratis en voor niets. Maar dat mag natuurlijk, want die grote film- en platenmaatschappijen verdienen al zoveel, sniksnikhuilhuil.
Iedereen mag gerust weten dat ik al mijn games voor de Xbox download en dat je daar niet geband voor wordt zolang je geen gelekte releases gaat spelen.
Zag ik niet laatst dat jij een opmerking maakte dat je ook voor de warez versie ging, van ik geloof Episodes from LC omdat een radiostation niet beschikbaar was voor de mensen die TLaD hadden gedownload ipv dat ze hadden gewacht op de dvd die nu uit is gekomen?quote:Op maandag 2 november 2009 11:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Leuk voor je.
Maar we hebben op Fok! afgesproken dat we praten over de game. En niet hoe je eraan komt of hoe je hem speelt.
Kappen met die warez-discussie dus.
Euuh, nee. Ik twijfel tussen de DLC en de legale boxversie.quote:Op maandag 2 november 2009 11:07 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Zag ik niet laatst dat jij een opmerking maakte dat je ook voor de warez versie ging, van ik geloof Episodes from LC omdat een radiostation niet beschikbaar was voor de mensen die TLaD hadden gedownload ipv dat ze hadden gewacht op de dvd die nu uit is gekomen?
oe die Hans Zimmer is toch ook de homo die de muziek van pirates of the caribbean deed? Zo ja dikke vette audio voor MW2quote:Op maandag 2 november 2009 11:22 schreef Shoombak het volgende:
Einde is redelijk laf al zeg ik het zelf, maar al met al vind ik de SP zoveel beter dan die van deel 1. Het is echt gewoon een soort film geworden waar je zelf middenin zit. En die muziek, Hans Zimmler, zag ik in de credits.
quote:Communiceren is erg belangrijk bij het spelen van multiplayergames. Zo wordt het natuurlijk gebruikt om strategieėn met elkaar te delen maar kan het ook flink irritant zijn als de zoveelste 12-jarige Amerikaan waarbij de ballen nog niet eens zijn ingedaald iedereen voor van alles en nog wat aan het uitmaken is. Toch is het niet meer weg te denken uit de multiplayergames van tegenwoordig.
In Modern Warfare 2 zal het natuurlijk ook mogelijk worden je tegenstanders uit te lachen als je ze ontzettend hard hebt gePWNED maar dan wel alleen in de game zelf. De partychat-functie die Microsoft in het menu van de Xbox 360 heeft ingebouwd, zal namelijk geblokkeerd worden zodat mensen niet via die weg kunnen praten.
Op het moment dat je de game zal willen gaan spelen zal er een menu verschijnen die je vraagt of je de game op wilt starten of dat je de party-chat wilt voortzetten. Volgens de makers doen ze dit om te voorkomen dat mensen de party-chat gebruiken om te cheaten. Zo zouden mensen bij het andere team posities door kunnen geven van de spelers waardoor het oneerlijk wordt.
Misschien omdat het een arcademode is?quote:Op maandag 2 november 2009 21:24 schreef CantFazeMe het volgende:
Epic Fail:
Geen breath.(heeft wel Steady AIM PRO aan ofzo als Perk mss dat het dat is, maar dan nog..fail)
Geen zoom nodig
Geen recoil.
Fail.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |