abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74418068
quote:
Op donderdag 5 november 2009 13:46 schreef Dibble het volgende:

[..]

dat is onmogelijk want al het inhoudelijke wat het spel had heeft IW eruit gesloopt
Nee hoor, al het inhoudelijke wat jou interesseert, mij bijvoorbeeld lijkt het spel nog steeds bruut, nog beter dan ik verwacht had. Maarja ieder zn mening natuurlijk, maar dan is t blijkbaar geen spel voor jou toch ?
  donderdag 5 november 2009 @ 13:51:30 #277
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_74418148
dat heb je goed gezien
*Hosselcopter*
  donderdag 5 november 2009 @ 13:53:43 #278
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_74418213
ik vond het al vreemd dat er in één dag zo ontzettend veel gepost is in dit topic, maar nu ik het allemaal doorlees, en me afvraag wat ik nu weet wat ik nog niet wist... het gaat weer helemaal nergens over.
iemand nog wat inhoudelijks over MW2? zónder gezeik over PC beats console etc?
Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
pi_74418272
quote:
Op donderdag 5 november 2009 13:53 schreef Muchachooo het volgende:
ik vond het al vreemd dat er in één dag zo ontzettend veel gepost is in dit topic, maar nu ik het allemaal doorlees, en me afvraag wat ik nu weet wat ik nog niet wist... het gaat weer helemaal nergens over.
Idd, same here Ja, nog 5 dagen haha

Launch trailer vond ik wel bruut, ben erg benieuwd! Ben ook benieuwd naar mensen die m al op X360 hebben gespeeld, naar wat meningen die destijds ook zo werden gegeven als bij GTA4, plus en minpunten etc..
  donderdag 5 november 2009 @ 14:03:54 #280
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_74418544
quote:
Op donderdag 5 november 2009 13:55 schreef NickE het volgende:

[..]

Idd, same here Ja, nog 5 dagen haha

Launch trailer vond ik wel bruut, ben erg benieuwd! Ben ook benieuwd naar mensen die m al op X360 hebben gespeeld, naar wat meningen die destijds ook zo werden gegeven als bij GTA4, plus en minpunten etc..
die trailer was inderdaad gaaf, maar ik zie niet waarom ze die muziek erin hebben gestopt... past écht niet
  donderdag 5 november 2009 @ 14:04:29 #281
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_74418560
Om ook de wiggers aan te spreken
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_74418638
quote:
Heb de eerste 2 missies gespeeld op xbox 360, in zo'n Afghaans stadje en in de sneeuw.

• 1. Ziet er echt wel tof uit
  • 2. CoD gevoel

Er zaten wel een aantal voorspelbare momenten in, maar de game sleept je echt mee.
    Andere missies en MP heb ik niet kunnen spelen maar dat zal vast wel goed zijn. Ik vermaak me wel Zal volgende week ook weer een xbox live accountje nemen
  •   donderdag 5 november 2009 @ 14:29:33 #283
    261324 MPC60
    Roger Linn Groupie
    pi_74419448
    Waarom moeten jullie nou door blijven zeuren en trekken over die pc versie, begint een beetje saai te worden
    Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
    Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
    pi_74419453
    quote:
    Nope, daarom steun ik het idee (sorry, weet even niet meer wie het had geopperd) om apart Console en PC-topics te maken. PC gamers vinden consolegamen kut, consolegamers snappen niet waarom de PC gamers zeuren op de beslissingen van IW. Sowieso, als je nooit actief competitief MW1 hebt gespeeld snap je niet waarom de 'hardcore' PC gamers boos zijn.
    pi_74420052
    quote:
    Op donderdag 5 november 2009 14:06 schreef linuxje het volgende:

[..]

Heb de eerste 2 missies gespeeld op xbox 360, in zo'n Afghaans stadje en in de sneeuw.

• 1. Ziet er echt wel tof uit
  • 2. CoD gevoel

Er zaten wel een aantal voorspelbare momenten in, maar de game sleept je echt mee.
    Andere missies en MP heb ik niet kunnen spelen maar dat zal vast wel goed zijn. Ik vermaak me wel Zal volgende week ook weer een xbox live accountje nemen
  • Ja hier ook. Ik ben dan wel iets verder. Die beruchte missie waarbij je op dat vliegveld die reizigers neermaait heb ik ook gedaan. Maar goed, ik speel niet online, dus daar kan ik niets over zeggen. Ik vind wel dat de game lekker speelt.
    pi_74420919
    quote:
    Op donderdag 5 november 2009 14:46 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja hier ook. Ik ben dan wel iets verder. Die beruchte missie waarbij je op dat vliegveld die reizigers neermaait heb ik ook gedaan. Maar goed, ik speel niet online, dus daar kan ik niets over zeggen. Ik vind wel dat de game lekker speelt.
    Is ie grafisch gelijkwaardig aan Cod4 of iets beter?
    Gameplay hopelijk t zelfde

Ben zeer benieuwd!
      donderdag 5 november 2009 @ 15:34:50 #287
    241851 Muchachooo
    Kan ook gitaar spelen!
    pi_74421905
    quote:
    Op donderdag 5 november 2009 14:29 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Nope, daarom steun ik het idee (sorry, weet even niet meer wie het had geopperd) om apart Console en PC-topics te maken. PC gamers vinden consolegamen kut, consolegamers snappen niet waarom de PC gamers zeuren op de beslissingen van IW. Sowieso, als je nooit actief competitief MW1 hebt gespeeld snap je niet waarom de 'hardcore' PC gamers boos zijn.
    nou, aangezien dit topic bijna vol is...
    denk ik dat het inderdaad een goed idee is om zowel een pc als een console topic te openen.
    maar krijg je binnen dat console topic dan geen xdoos fanboys versus PS3 fanboys?
    want daar heb ik dus ook geen zin in
    pi_74421940
    quote:
    Op donderdag 5 november 2009 15:34 schreef Muchachooo het volgende:

[..]

nou, aangezien dit topic bijna vol is...
    denk ik dat het inderdaad een goed idee is om zowel een pc als een console topic te openen.
    maar krijg je binnen dat console topic dan geen xdoos fanboys versus PS3 fanboys?
    want daar heb ik dus ook geen zin in
    Daar heb je nu toch ook geen problemen mee? En dat zou net zo goed nu ook kunnen ontstaan, dus dat is geen probleem lijkt me.
      donderdag 5 november 2009 @ 15:38:07 #289
    241851 Muchachooo
    Kan ook gitaar spelen!
    pi_74422046
    quote:
    Op donderdag 5 november 2009 15:35 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Daar heb je nu toch ook geen problemen mee? En dat zou net zo goed nu ook kunnen ontstaan, dus dat is geen probleem lijkt me.
    ik zeg doen!

(stomme reclame is dat ook )
      donderdag 5 november 2009 @ 15:40:58 #290
    241851 Muchachooo
    Kan ook gitaar spelen!
    pi_74422144
    pi_74422161
    Elke x als ik hier wat nieuws kom zoeken over het spel lees ik alleen maar van die pc jankerds vs de xbox jankerds
    pi_74422461
    quote:
    Op donderdag 5 november 2009 15:41 schreef TiMPiN het volgende:
    Elke x als ik hier wat nieuws kom zoeken over het spel lees ik alleen maar van die pc jankerds vs de xbox jankerds
    Daarom wil ik weer een console topic Zijn we van dat gezeik af,

mag alleen niet van de modjes
    Buy it, use it, break it, fix it,
    Trash it, change it, mail - upgrade it,
    Charge it, point it, zoom it, press it,
    Snap it, work it, quick - erase it,
      donderdag 5 november 2009 @ 15:50:07 #293
    241851 Muchachooo
    Kan ook gitaar spelen!
    pi_74422492
    quote:
    volgens mij hebben xdoos gamers niks te janken
    ik in ieder geval niet

EDIT: ohja party chat. noujaa.. het kan erger
      donderdag 5 november 2009 @ 15:58:55 #294
    213010 haakon
    Bier moet. Bier doet je goed.
    pi_74422827
    quote:
    idd, ik bezit allebei, en ik haal MW2 ook voor allebei, klaar.
    The Outside Agency
    pi_74427979
    Die GTR or whatever his name is begonnen. En ik trol graag terug. Ik heb het liever ook niet maar ga niet de pc gamers over 1 kam scheren.
    █▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
    TryAndResistClicking. Trollspray.
      donderdag 5 november 2009 @ 20:59:20 #296
    155616 Proximo
    For god, king & country
    pi_74433567
    Toch maar kopen (PC) maar dat word voor de SP, en dan MW1 online
    Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
    pi_74436221
    Al gespot in het wild?
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
    Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
      donderdag 5 november 2009 @ 22:07:35 #298
    100593 Catch_me
    Donateur Asielactie 2009
    pi_74436407
    Ik heb geruchten gehoord dat de pc versie muis ondersteuning en ingame chat ondersteund???
    Op elke fokker past een bril.
    pi_74436518
    quote:
    Op donderdag 5 november 2009 22:07 schreef Catch_me het volgende:
    Ik heb geruchten gehoord dat de pc versie muis ondersteuning en ingame chat ondersteund???
    Hater
    pi_74437447
    En nu komt er gewoon weer een apart pc en console topic, het werkt simpelweg gewoon niet
    Buy it, use it, break it, fix it,
    Trash it, change it, mail - upgrade it,
    Charge it, point it, zoom it, press it,
    Snap it, work it, quick - erase it,
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')