abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74415080
Het is gewoon een vicieuze cirkel, op de pc wordt relatief veel gedownload, de winst wordt voornamelijk gepakt op de consoles. Dus richten de game ontwikkelaars zich op de consoles, en wordt het nagenoeg onmogelijk gemaakt om illegaal online te spelen op de pc. I.m.o. zijn het allemaal logische gevolgen.
pi_74415162
quote:
Op donderdag 5 november 2009 12:15 schreef Shoombak het volgende:
Het is gewoon een vicieuze cirkel, op de pc wordt relatief veel gedownload, de winst wordt voornamelijk gepakt op de consoles. Dus richten de game ontwikkelaars zich op de consoles, en wordt het nagenoeg onmogelijk gemaakt om illegaal online te spelen op de pc. I.m.o. zijn het allemaal logische gevolgen.
Precies. Massaal illegaal downloaden en vervolgens zeiken dat de ontwikkelaars dat downloaden proberen te ontmoedigen of PC-spelers niet meer als de primaire doelgroep zien en zich helemaal op ports richten. Wees blij dat ze überhaupt nog de moeite nemen om het spel naar de PC over te brengen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  donderdag 5 november 2009 @ 12:35:49 #253
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_74415639
Wat een kutspel zeg, werd net gebanned bij CoD4 uit een server omdat ik last stand gebruikte en daarbij een 3 killstreak had. Wordt je eruitgegooid omdat je daar voordeel uit blijkt te halen. Je kunt niet eens de basisperks gebruiken
*Hosselcopter*
  donderdag 5 november 2009 @ 12:41:13 #254
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_74415774
huuhuuhuu "alles aan de PC te danken" blaatblaatblaat.

precies wat 'onearmedman' zegt. Alles maximaal downloaden en de pc krijgt even geen voorrang en het spel is al gedoemt te mislukken voordat iemand het gespeeld heeft.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_74415866
Misscchien een nuttige vraag, maar ik ben wel benieuwd naar wat ervaringen van mensen die m al hebben.. plus en minpunten t.o.v. cod4 bijvoorbeeld?
pi_74415902
quote:
Op donderdag 5 november 2009 12:44 schreef NickE het volgende:
Misscchien een nuttige vraag, maar ik ben wel benieuwd naar wat ervaringen van mensen die m al hebben.. plus en minpunten t.o.v. cod4 bijvoorbeeld?
pi_74415948
quote:
Op donderdag 5 november 2009 12:45 schreef Disorder het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

en dan bedoel ik van mensen die m gespeeld hebben, op de Xbox
pi_74416415
Is de singleplayer nog steeds over the top Arcade en scripted?
  donderdag 5 november 2009 @ 13:00:48 #259
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_74416418
COD4 Xbox:
Console commands: neen
Lean: neen
Custom maps: neen
Number of players: 64??? hoe de fuk ga je dat doen in een (originele) COD map???
Competitive mods: neen
Mod tools: neen
Ability to record: neen
Kick/ban hackers: hackers:')
Manually select server to join: neen
Control bad language: neen

m.a.w. PC gamertjes hebben nu als enige voordeel een toetsenbord en muis
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_74416515
Bovenstaande plaatje is een goed voorbeeld hoe de huilende pc gamers zich gedragen, alle negatieve punten opsommen van COD MW2 en deze afzetten tegen MW1, waarbij de positieve punten even vergeten worden. Sowieso is de vraag of de gegeven punten wel negatief te noemen zijn, dingen als geen lean is gewoon verandering in de gameplay, als iedereen nou eerst wacht met klagen tot ze het spel hebben, en als je hem niet wilt dan koop je het niet maar blijf niet zeuren bij mensen die het spel wel willen hebben.
pi_74416548
Laat maar, t gaat alleen over de MP hier
  donderdag 5 november 2009 @ 13:10:46 #262
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_74416781
quote:
Op donderdag 5 november 2009 13:03 schreef onearmedman het volgende:
dingen als geen lean is gewoon verandering in de gameplay
Doordat de controller inferieur is aan muis toetsenbord is er geen lean functie beschikbaar op de consoles. En sinds dit een consoleport word is het schandalig dat het weg word gelaten.

Verder zijn de punten die ontbreken zeer belangerik. Tsja, dat jij nooit met die mogelijkheden hebt kunnen spelen is jammer, je weet immers niet hoe fijn iets werkt voordat je het hebt geprobeerd.
*Hosselcopter*
pi_74416799
quote:
Op donderdag 5 november 2009 13:04 schreef -Dries- het volgende:
Laat maar, t gaat alleen over de MP hier
Voglens mij is het niet meer scripted nee, iig je blijft niet een wave aan enemies krijgen totdat je over een onzichtbare "lijn" stapt. dood = dood dus wel positief vind ik.

Specops is meer arcade dacht ik
pi_74416819
Die 0 ping advantage klopt ook niet want de host krijgt gewoon automatisch 50 ms delay om het eerlijk te houden.
pi_74417042
quote:
Bovenstaande plaatje is een goed voorbeeld hoe de huilende pc gamers zich gedragen, alle negatieve punten opsommen van COD MW2 en deze afzetten tegen MW1, waarbij de positieve punten even vergeten worden. Sowieso is de vraag of de gegeven punten wel negatief te noemen zijn, dingen als geen lean is gewoon verandering in de gameplay, als iedereen nou eerst wacht met klagen tot ze het spel hebben, en als je hem niet wilt dan koop je het niet maar blijf niet zeuren bij mensen die het spel wel willen hebben.
Juist al die redenen waarom je een pc versie van een spel zou willen kopen (meer spelers, console functies, mod support, gemakkelijke LAN play) zijn eruit gesloopt. Geen wonder dat veel mensen teleurgesteld zijn.
pi_74417091
quote:
Op donderdag 5 november 2009 12:07 schreef onearmedman het volgende:

[..]

MW1 grotendeels aan PC te denken? Jij weet duidelijk niet waar je het over hebt. Het is al heel lang bevestigd dat MW1 op de console vele malen meer verkocht is dan de pc.
[..]

Ook al is dit exclusief steam verkopen, het moge duidelijk zijn dat PS3 en de XBOX360 samen vele malen beter verkopen dan PC.

De gefrustreerde PC-gamertjes roepen overal heel hard dat ze hun pre-order cancelen, alsof ze daarmee IW terugpakken. Het grootste deel van de winst zal wederom uit console verkopen komen, daarnaast zal zo'n 90% van de zeurende PC-gamers het spel alsnog wel kopen.
Qua kopies heb je gelijk.

Maar het was eerst voor de pc en daarna voor de console. Volgens mij niet gelijk samen met de pc release. En ik doelde op de vorige series.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_74417159
quote:
Op donderdag 5 november 2009 12:41 schreef _GdR_ het volgende:
huuhuuhuu "alles aan de PC te danken" blaatblaatblaat.

precies wat 'onearmedman' zegt. Alles maximaal downloaden en de pc krijgt even geen voorrang en het spel is al gedoemt te mislukken voordat iemand het gespeeld heeft.
jij hebt je duidelijk niet ingelezen waar het om gaat, fanboiii.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_74417226
quote:
Ben jij echt zo dom or what? Jij verdient het echt niet om dat te spelen.

Laat me raden je eerste cod spel was zeker MW1
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_74417281
quote:
Op donderdag 5 november 2009 13:22 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Ben jij echt zo dom or what? Jij verdient het echt niet om dat te spelen.

Laat me raden je eerste cod spel was zeker MW1
Goede argumentatie. Je doet je er goed aan om het spel gewoon niet te kopen en dit topic te verlaten.
pi_74417456
quote:
Op donderdag 5 november 2009 13:24 schreef onearmedman het volgende:

[..]

Goede argumentatie. Je doet je er goed aan om het spel gewoon niet te kopen en dit topic te verlaten.
inderdaad Ga ergens anders maar afreageren..
pi_74417471
nog 5 dagen
pi_74417489
quote:
Op donderdag 5 november 2009 13:30 schreef NickE het volgende:

[..]

inderdaad Ga ergens anders maar afreageren..
Waarom? Dit is toch het Modern warfare 2 topic? Of mag hier alleen maar gejubeld worden?
pi_74417547
releasekalender fokgames

Modern Warfare 2 10-11
Modern Warfare 2 10-11
Call of Duty: Modern Warfare 2 10-11
Call of duty: Modern Warfare 2 10-11

Komt twee keer uit op ieder platform, en niet op de pc
pi_74417599
quote:
Op donderdag 5 november 2009 13:31 schreef Disorder het volgende:

[..]

Waarom? Dit is toch het Modern warfare 2 topic? Of mag hier alleen maar gejubeld worden?
Dat zegt niemand, maar er hoeft volgens mij niet 3 pagina's lang bij 1 onderwerp te worden stilgestaan, daarbij komt dat t op een gegeven moment een welles-niettus spelletje lijkt te worden

en dat is best irritant. praat dan ook echt inhoudelijk over t spel zonder elkaar af te zeiken
  donderdag 5 november 2009 @ 13:46:51 #275
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_74418018
quote:
Op donderdag 5 november 2009 13:34 schreef NickE het volgende:

[..]

Dat zegt niemand, maar er hoeft volgens mij niet 3 pagina's lang bij 1 onderwerp te worden stilgestaan, daarbij komt dat t op een gegeven moment een welles-niettus spelletje lijkt te worden

en dat is best irritant. praat dan ook echt inhoudelijk over t spel zonder elkaar af te zeiken
dat is onmogelijk want al het inhoudelijke wat het spel had heeft IW eruit gesloopt
*Hosselcopter*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')