No, PC has custom stuff like mouse control, text chat in game, and graphics settings.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:04 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Omg...het is nog een dikkere fail dan ik het voorgesteld. IW is nu echt totally fucked. Ze hebben 80% van de originele COD serie functies eruit gesloopt.
quote:Axen: Please explain how a 9v9 match is a multiplayer experience? I'd have more fun serving lunch at a local nursing home.
Vince-IW: Sounds like are a very compassionate and giving person. I hope the people at the nursing home appreciate you.
Echt he, hij ontwijkt gewoon keihard de vraag om de "port" maar niet te noemen. Het is gewoon een fucking port.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:22 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
No, PC has custom stuff like mouse control, text chat in game, and graphics settings.
Heb je de script wel eens gelezen? Voor console veranderd niet gek veel, maar wel wat. Voor PC = gameover. IW zit onder een steen. Verlaagd tot het niveau consolegamers. (geen offense.)quote:Op woensdag 4 november 2009 13:56 schreef haakon het volgende:
mensen, we zien het vanzelf volgende week !
nee niet gedaan, en wil het ook niet weten ! ik ga die game gewoon spelen en ga me er niet druk over makenquote:Op woensdag 4 november 2009 14:23 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Heb je de script wel eens gelezen? Voor console veranderd niet gek veel, maar wel wat. Voor PC = gameover. IW zit onder een steen. Verlaagd tot het niveau consolegamers. (geen offense.)
quote:Op woensdag 4 november 2009 14:33 schreef Bastard het volgende:
Word er nog steeds op pc's gespeeld danIk bedoel.. anders dan WoW?
Idd.quote:Op maandag 2 november 2009 15:54 schreef CantFazeMe het volgende:
pfft..ik haal hem toch niet meer.
Wat een FAAL game. COD4 is steeds superb.
Ehm? PC gaming wordt nog steeds veel meer gespeeld dan consoles opzich.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:33 schreef Bastard het volgende:
ik speel geen WoW !! gelukkig nietquote:Op woensdag 4 november 2009 14:33 schreef Bastard het volgende:
joh heb je nog niet genoeg overtuiging na dit topic?quote:Op woensdag 4 november 2009 14:59 schreef Bastard het volgende:
Ben in ieder geval benieuwd naar de reviews voordat ik het spel haal.. weet niet of het net zo cool word als MW1 .. MP gezien dan.
Nou.. op een pc zou ik hem niet halen geloof ik.. als ik het zo lees.. op een console wel waarschijnlijk, maar dat mogen de reviews me wel vertellen en de gebruikerservaringen natuurlijkquote:Op woensdag 4 november 2009 15:03 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
joh heb je nog niet genoeg overtuiging na dit topic?
Het GAME filiaal hier in Galway Ierlandquote:
Ah oké.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:47 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Het GAME filiaal hier in Galway Ierland
Bron?quote:Op woensdag 4 november 2009 16:50 schreef SteelDogg het volgende:
Spel gespeeld, speelt zo fucking heerlijk... wapens zijn way too chill.. btw, is al veilig om online te gamen voor sommige mensen onder ons(Game is al uitgebracht in een winkel in Amerika, 10.000 mensen hebben de game al online gespeeld)...
En nee, deze game is té vet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |