Ik ga het waarschijnlijk ook gewoon spelen hoor, maar ik vind het wel verneukt wat ze allemaal doen.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:29 schreef SoldMayor het volgende:
Eerst iedereen helemaal hypen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en nu allemaal![]()
blijf dan maar lekker allemaal COD 4 spelen ik speel volgende week gewoon MW2
EA is mischien niet altijd even goed,,,quote:Op woensdag 4 november 2009 17:48 schreef Dibble het volgende:
EA, sorry, dan schiet ik mezelf liever door de kop
Ik heb anders hele slechte ervaringen met BF2quote:Op woensdag 4 november 2009 17:53 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
EA is mischien niet altijd even goed,,,
maar de Battlefield reeks is minstens net zo populair als de COD reeks...
In maart komt BFBC2
BF2 wordt anders nog steeds ontzettend veel gespeeld op de PCquote:Op woensdag 4 november 2009 17:54 schreef Dibble het volgende:
[..]
Ik heb anders hele slechte ervaringen met BF2
Mee eens dat het van EA is. EA is ook altijd bagger geweest. Maar de BF series waren gewoon toppie.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:48 schreef Dibble het volgende:
EA, sorry, dan schiet ik mezelf liever door de kop
Nog steeds hyper hoorquote:Op woensdag 4 november 2009 17:29 schreef SoldMayor het volgende:
Eerst iedereen helemaal hypen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en nu allemaal![]()
blijf dan maar lekker allemaal COD 4 spelen ik speel volgende week gewoon MW2
EMP en Tactical Nuke zullen amper voor gaan komenquote:Op woensdag 4 november 2009 19:11 schreef 91Vos het volgende:
Het enige wat me irriteert is de vele neppe dingen in MW2. Ik ga het spel wel zeker kopen enzo, maar toch.![]()
- EMP
- Tactical nuke
- Desert Eagle .50 (dat sowieso)
- Dual wield
- Riot shield, kogels tegenhouden
- Heartbeat sensor
- Sommige attachments
- Sentry gun, als je hem zelf moet/kan besturen vind ik het al anders hoor
- Messen gooien
Enzo enzo. Vink jammer
quote:Op woensdag 4 november 2009 19:11 schreef 91Vos het volgende:
Het enige wat me irriteert is de vele neppe dingen in MW2. Ik ga het spel wel zeker kopen enzo, maar toch.![]()
- EMP
- Tactical nuke
- Dual wield
- Heartbeat sensor
- Sommige attachments
- Messen gooien
Enzo enzo. Vink jammer
Shield is sowieso useless, aangezien het of schild, of wapen is. Dus je moet switchen tussen de 2quote:Op woensdag 4 november 2009 19:11 schreef 91Vos het volgende:
- EMP
- Tactical nuke
- Dual wield
- Heartbeat sensor
- Sommige attachments
- Messen gooien
Enzo enzo. Vink jammer
Je snapt niet dat je ook een melee-aanval kunt doen met je schild?quote:Op woensdag 4 november 2009 19:58 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Shield is sowieso useless, aangezien het of schild, of wapen is. Dus je moet switchen tussen de 2
Heb iets gemist ofzo? Volgens mij gaat het toch echt over hoe hard PC community genaaid wordtquote:Op woensdag 4 november 2009 20:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Geen bronnen. Het warez gedoe boeit helemaal niet en is verboden hier op FOK!. We hebben het hier over Modern Warfare 2 die over 6 dagen te koop is!
Aye, maar in de SP werkt dat voor geen meterquote:Op woensdag 4 november 2009 20:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je snapt niet dat je ook een melee-aanval kunt doen met je schild?
ik vroeg over de bron waar staat dat ze hem in Amerika al verkopen!quote:Op woensdag 4 november 2009 20:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Geen bronnen. Het warez gedoe boeit helemaal niet en is verboden hier op FOK!. We hebben het hier over Modern Warfare 2 die over 6 dagen te koop is!
Ging weer over het bannen van personen die de warez versie spelen. Dat boeit hier niet en is off-topic, vandaar dat ik die reacties heb verwijderd.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:13 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Heb iets gemist ofzo? Volgens mij gaat het toch echt over hoe hard PC community genaaid wordt
Geen idee, ik heb alleen maar die Breach & Clear missie gespeeld op Firstlookquote:Op woensdag 4 november 2009 20:13 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Aye, maar in de SP werkt dat voor geen meter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |