Paupertjequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:53 schreef NatteBever het volgende:
Ik speel niet op xbox live, dus lekker boeiendWel de lusten, niet de lasten..precies zoals het hoort
Ja ben echt heeel jaloers dat je NIET online kan spelen, das namelijk precies waar ik dit spel NIET voor wil spelen nou goedquote:Op zondag 1 november 2009 00:18 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Je ben gewoon jaloers dat je niet al kan spelen pik, niet zo janken
Nee hoor jongen. Ik lach er juist om dat ik het spel straks legaal online speel, terwijl jij in de hoek uitjankt omdat je console en je account een ban krijgen (hoop tenminste dat iemand auto-inloggen met account inschakeltquote:Op zondag 1 november 2009 00:18 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Je ben gewoon jaloers dat je niet al kan spelen pik, niet zo janken
console word alleen geband niet je account.quote:Op zondag 1 november 2009 00:51 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nee hoor jongen. Ik lach er juist om dat ik het spel straks legaal online speel, terwijl jij in de hoek uitjankt omdat je console en je account een ban krijgen (hoop tenminste dat iemand auto-inloggen met account inschakelt)
Jammerquote:Op zondag 1 november 2009 01:06 schreef Niko_Bellic84 het volgende:
[..]
console word alleen geband niet je account.
er zijn geen "n00b"-wapensquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:34 schreef DemonRage het volgende:
Ik merk dat sommige wapens (zoals de M16) die je in CoD4 helemaal aan het begin hebt een heel stuk naar achteren zijn geschoven qua level. Op zich wel goed, want in CoD4 zijn ze best overpowered voor "n00b"-wapens.
MP3 downloaden is nog steeds legaal (als je weet wat je doet) games niet.quote:Op zondag 1 november 2009 10:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mensen gaan hier weer flink tekeer om copy!
Als mensen dat doen is het hun eigen keuze! De gevolgen zijn toch ook voor hun!
Stel moraalridders, nooit een mp3tje gedownload ofzo!?
games ook! Alleen uploaden nietquote:Op zondag 1 november 2009 12:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
MP3 downloaden is nog steeds legaal (als je weet wat je doet) games niet.
quote:
Goed beargumenteerdquote:Op zondag 1 november 2009 13:19 schreef CantFazeMe het volgende:
Deze Call of Duty wordt gewoon een faal.
Haha nee ik weet idd niks van een xbox afquote:Op zondag 1 november 2009 13:02 schreef SteelDogg het volgende:
Inderdaad zielig.. Maar goed, laat de mensen die hun 360 omgebouwd hebben maar met rust. 9 van de 10 weten er niet mee om te gaan, gaan toch perongeluk op Live en worden dan banned... EIgen schuld dikke bult <3
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:37 schreef Dibble het volgende:
[..]
Links zonder HDR
[ afbeelding ]
ben ik het dus niet eens met jou. HDR geeft teveel zo'n gloed om objecten heen en de kleuren raken uit balans. Ziet er meer plastic en nep uit.
quote:Op zondag 1 november 2009 15:10 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Haha nee ik weet idd niks van een xbox afHoe moeilijk is het nou dude? Gewoon geen netwerkkabel erin doen..appeltje eitje
Als je nou even leest zie je dat k helemaal niet op live speelquote:Op zondag 1 november 2009 16:28 schreef Niko_Bellic84 het volgende:
als je daarna weer online gaat en MS ziet je archievements ben je alsnog de lul,niemand kan die namelijk 2 weken eerder halen als de releasedate
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |