Dan zou ik maar voor de zekerheid je interkabel eruit halen want zodra live je MW2 herkend krijg je genadeloos een ban.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:40 schreef Failbeer het volgende:
Ben hem nu aan het downloaden!! kan niet wachten om dalijk alvast de single player te spelen en op de release met de multiplayer te beginnnen.
100% mee eensquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:53 schreef CantFazeMe het volgende:
Je moet Battlefield: Bad Company 2 eens zien...daar ga ik tenminste voor. Dice is soms ook niet echt super geweest, maar luistert tenminste naar de community
Graphics is zwaar goed.
Ook helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:53 schreef CantFazeMe het volgende:
Je moet Battlefield: Bad Company 2 eens zien...daar ga ik tenminste voor. Dice is soms ook niet echt super geweest, maar luistert tenminste naar de community
Graphics is zwaar goed.
Komt CoD Classic ook uit via xboxlive of is 'ie alleen te krijgen bij de prestige editie?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:46 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
Nog 1,5 week woehaaaa..
(3 dagen vrij genomen voor dit spel)
Nog niet bekend volgens mij. Maar t zou dom zijn als ze m niet ook online plompen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:33 schreef kwaitnait het volgende:
[..]
Komt CoD Classic ook uit via xboxlive of is 'ie alleen te krijgen bij de prestige editie?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:35 schreef Heretic het volgende:
Ik haal 'm voor de PS3en niet voor de XboX! Mooiste graphics op die console
Ik heb er even op de GamesCom mee kunnen spelen en het ziet er inderdaad echt dik oke uit!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:53 schreef CantFazeMe het volgende:
Graphics is zwaar goed.
HDR, is dat niet die irritante belichtings techniek in in zowat alle hedendaagse games overmatig wordt gebruikt? Schakel ik meestal uit op de pc.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:10 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Er is geen echte HDR op de PS3 (fake HDR zou ik het noemen)
Dat ja. Zodat objecten er veel realistischer uitzien.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:19 schreef Dibble het volgende:
[..]
HDR, is dat niet die irritante belichtings techniek in in zowat alle hedendaagse games overmatig wordt gebruikt? Schakel ik meestal uit op de pc.
Links zonder HDRquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:28 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat ja. Zodat objecten er veel realistischer uitzien.
Vliegen is niet zo eng hoorquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:50 schreef NatteBever het volgende:
Hij is echt heel leuk!!!Ben nu bij dat vliegveld..spannund
Goedkope kutpauper.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:50 schreef NatteBever het volgende:
Omgebouwde Xbox360-gebruikers op Xbox Live geweigerdquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:50 schreef NatteBever het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |