Ja hoor...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Beste verbouwing!
Komen de keuken en badkamer ook nog voorbij?
Ik moet wel...quote:Op donderdag 5 november 2009 21:40 schreef bleiblei het volgende:
Wauw! Je gaat nog onverminderd hard door!
Is vloeibaar, niet zoals je lief dat doet!quote:En glas in lood kerstversiering! Zelf gemaakt?Wel geinig!
Dank je wel...quote:
Kerst...quote:Op maandag 9 november 2009 00:49 schreef Bluezz het volgende:
Kerst
Maar voor de rest, het gaat lekker![]()
tvp
BBQ zegt me al niets.quote:Op maandag 9 november 2009 15:27 schreef twentemeisje het volgende:
Ik lees net het berichtje bij BBQ
Dank jullie wel.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:59 schreef twentemeisje het volgende:
Hoe is het daar Obli? En met je?
* twentemeisje geeft een knuffel aan Obli
quote:
Klote zeg en ook plotseling begrijp ik. Wens je lief en jou heel veel sterkte toe.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:04 schreef Oblivion het volgende:
Pssst, stali:
Show je nagels #17
[..]
Dank jullie wel.![]()
Het gaat wel met vriendlief.
Maar heeft er een flinke tic aan overgehouden... logisch natuurlijk.
Verbouwing ligt even stil en daarna pikken we het weer langzaam op.
BBQ-kip is natuurlijk heel wat anders dan een ordinaire BBQ he?quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
![]()
Wil je me nog wel inhuren voor je feesten en partijen?
Gewoon de tijd nemen die jullie nodig hebben hoor, als jullie je er maar goed bij voelen. Wat een ellendequote:Op dinsdag 10 november 2009 22:04 schreef Oblivion het volgende:
Pssst, stali:
Show je nagels #17
[..]
Dank jullie wel.![]()
Het gaat wel met vriendlief.
Maar heeft er een flinke tic aan overgehouden... logisch natuurlijk.
Verbouwing ligt even stil en daarna pikken we het weer langzaam op.
Kip, het meest veelziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijdige stukje kaas, vis!quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:30 schreef Stali het volgende:
[..]
BBQ-kip is natuurlijk heel wat anders dan een ordinaire BBQ he?
Zeker wel!quote:Op maandag 16 november 2009 10:04 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
(had ik je niet verteld dat ie alleen echte duracel batterijen vreet of de speciale oplaadbare voor digitale camera's? Die oplaadbare van de hema deden het ook goed)
Hoe doe jij het?quote:Op maandag 16 november 2009 11:51 schreef WRH het volgende:
dat moet echt leuk zijn om in jouw type huis overal kerst versiering op te hangen![]()
past er zo mooi bij!
euh, dit jaar nietquote:Op maandag 16 november 2009 11:56 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hoe doe jij het?
Super strak of heel weinig?
Of niks?
Leuk!quote:Op maandag 16 november 2009 12:00 schreef WRH het volgende:
[..]
euh, dit jaar niet![]()
dan is er met een beetje geluk net gestuct dus alles is dan ijskoud en zeiknat, we blijven dus nog even boven wonen.
maar gewoonlijk een kerstboom met zwarte en witte ballen (noodzaak na al die muizen) heel veel versiering maar allemaal bijpassend, dus veel glas, veel wit(van die zilveren grote uilen enzo) en witte sterren voor de ramen.
meeste versiering vaak buiten; hebben stapels van die lichtgevende hertjes, arre sledes etc![]()
bij ons binnen dus kaal maar daar hoeft de buurt niet onder te lijden, dus buiten wel vrolijk in sfeer!
ga je daar ook foto's van plaatsen op de feestdagen pijler?quote:Op maandag 16 november 2009 12:59 schreef twentemeisje het volgende:
Had ik je dan al verteld dat ik vorig jaar allemaal hele oude kerstballen heb gekocht ()+ is stad en land af geweest). Ik heb nu al weer zin om de kerstboom op te tuigen
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, had je niet verteld...quote:Op maandag 16 november 2009 12:59 schreef twentemeisje het volgende:
Had ik je dan al verteld dat ik vorig jaar allemaal hele oude kerstballen heb gekocht ()+ is stad en land af geweest). Ik heb nu al weer zin om de kerstboom op te tuigen
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 november 2009 10:57 schreef MinderMutsig het volgende:
Wij hebben ook nog ballen van oma. Van die echte ouderwetse. Alleen is mijn oma een jaar iets te fanatiek geweest met de spuitsneeuw en toen waren de ballen zo vies dat ze ze schoon wilde maken. Heeft ze ze in afwaswater gegooid. Alle kleur eraf!![]()
![]()
![]()
Ik vind ze in zilver nog mooier maar oma was not amused.
Dat dacht ik al..quote:Op donderdag 19 november 2009 10:39 schreef bleiblei het volgende:
Je pakketje ligt hier trouwens nog steeds Obli.
quote:Op donderdag 19 november 2009 10:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik zal het wel voor je fixen.
Oh nee, dat is het niet. Als ik ergens zin in heb is het om de boel mooi en gezellig te maken en al mijn vrienden (dat zijn er maar 2quote:Op donderdag 19 november 2009 11:05 schreef Oblivion het volgende:
Nou mijn handen jeuken!![]()
Maar ik mag echt niet...NIET NIET NIET NIET AF AF AF AF AF AF AF AF!
Misschien zit je met het idee na een verbouwing van; Pppfff, weer alles opruimen, mooi maken etc etc..?
Oh, klinkt bekend.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:09 schreef styliste het volgende:
[..]
Oh nee, dat is het niet. Als ik ergens zin in heb is het om de boel mooi en gezellig te maken en al mijn vrienden (dat zijn er maar 2maar dan nog) en de vrienden van
er in te stoppen en een mooi feestje te bouwen.
Misschien heeft het er meer mee te maken dat kerst voor mij altijd echt zo'n familie feest is geweest en aangezien mijn familie nogal uit elkaar is gevallen etc. het afgelopen jaar...
Aaaw....quote:Op donderdag 19 november 2009 11:17 schreef styliste het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat als het bij ons straks klaar is er toch ook echt een boom en een heleboel lampjes staat/hangen.
Gewoon puur voor de gezelligheid.![]()
Maar het feest zelf kan me gestolen worden dit jaar...
tenks, jij bent lievvvquote:Op donderdag 19 november 2009 11:38 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Aaaw....Op je bolletje...
Dat het maar mee mag vallen.
Beterschap dan!quote:Op donderdag 19 november 2009 11:43 schreef styliste het volgende:
[..]
tenks, jij bent lievvv![]()
Ik zit hier in mn uppie tommy teleshopping te kijken en me niet lekker te voelen en dan krijg je dat he?![]()
Hoe is het met je franklin?
Wat sij von hierbovuh seg.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:52 schreef shmoopy het volgende:
Oh-blivion, wat een moordwijf ben je toch, dat je dit allemaal gewoon dóet.
Ik neem diep mijn petje voor je af, en blijf je topics volgen.
Sterkte.
'T gaat zunne gangetjequote:Op donderdag 19 november 2009 10:56 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Kan niet eeuwig nieuwsgierig blijven...![]()
Wel alles goed thuis?
Ik moet nog band halen, klein beetje afwerken en dan verven en dan issie af!quote:Op donderdag 19 november 2009 12:17 schreef bleiblei het volgende:
[..]
'T gaat zunne gangetje.
Hoe is de radiatorbank geworden?
Ik heb ook echt geen zin en ben ook fanaat.Heb ook geen idee van de dagen, maanden enz dat is het ok wel.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:03 schreef styliste het volgende:
kerst![]()
Ik was altijd mega kerstfreak, zodra de sint eindelijk opgerot is stond dezelfde dag bij mij de kerstboom al (tis dat ik m er eerder echt niet in kreeg)
Maar dit jaar.... op de een of andere manier heb ik er niet zo'n zin in....
Misschien dat het helpt als ik mooie ouderwetse ballen op MP ga scoren..
We wensen foto'squote:Op donderdag 19 november 2009 17:19 schreef twentemeisje het volgende:
Ik kan niet wachten. Ik heb nu natuurlijk ook alle tijd om groots uit te pakken
. Ik vermoed dat de boom zo rond 12 december wordt gehaald (compromis met lief) en dan komen al die mooie oude ballen weer tevoorschijn.
MI-etje, je moet toch de eerste kerst in je nieuwe casa wel helemaal losgaan.
quote:Op zondag 22 november 2009 23:22 schreef Reese het volgende:
Ach kom, Obli, die spiegel zou énig bij je staan! Misschien krijg je die beeldjes die erbovenop staan er wel gratis bij
quote:
Overigens, IMarktplaats, heb dit weekend 100 km gereden en ¤ 25,- uitgegeven voor gordijnen voor keuken en woonkamer. Was nog meer kwijt aan de roedes en rails
![]()
Dat snap ikquote:
quote:Op zondag 29 november 2009 21:11 schreef Oblivion het volgende:
Mjah, ik vind die cameraatjes verre van goedkoop.![]()
Gezien wat we nog in de verbouwing moeten pompen, doe ik dat liever.
Als het goed is, heb ik nog ergens een camcorder liggen, die nog niet gebruikt is maar al een aantal jaren in ons bezit is...maar kan dat kreng nergens vinden...quote:
Beterschap!quote:Op maandag 30 november 2009 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
als m'n tacohoest over is ga ik naar het postkantoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Kst, ik heb voor je gestaan met die dingen, zei je er ook niks van...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
♥Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV♥
Ik durfde er niks van te zeggen, bang voor een haalquote:Op maandag 30 november 2009 14:58 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Kst, ik heb voor je gestaan met die dingen, zei je er ook niks van...![]()
As if...quote:Op maandag 30 november 2009 18:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik durfde er niks van te zeggen, bang voor een haal
Nee hoor, een Inglenook als je ook daadwerkelijk had opgelet!quote:
Ik vind zulke grappige opmerkingen eigenlijk nooit grappig. Zal wel aan mijn k*thumeur/persoonlijkheid liggenquote:
Ja, die is stoer he?quote:Op maandag 30 november 2009 23:26 schreef heartwork het volgende:
Maarre wat een kick ass bank, zo'n chesterfield in het wit.
Niet zo overgevoelig zijn hoor, dat is mijn familie ook niet.quote:Op maandag 30 november 2009 23:26 schreef heartwork het volgende:
[..]
Ik vind zulke grappige opmerkingen eigenlijk nooit grappig. Zal wel aan mijn k*thumeur/persoonlijkheid liggen
Maarre wat een kick ass bank, zo'n chesterfield in het wit.
quote:Op maandag 30 november 2009 23:27 schreef Ml-etje het volgende:
Je Inglenook kan ik niet zo goed zien![]()
quote:
Maar je windowseat![]()
quote:
quote:
Ik hoop het, want het is wel een heul groot focus punt vanuit de kamer..quote:
Knap gemetseld, Oblivion.
wat is een inglenook nou eigenlijk?quote:Op maandag 30 november 2009 23:27 schreef Ml-etje het volgende:
Je Inglenook kan ik niet zo goed zien![]()
Maar je windowseat![]()
quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:21 schreef heartwork het volgende:
[..]
wat is een inglenook nou eigenlijk?
quote:in·gle·nook (nggl-nk)
n.
1. A nook or corner beside an open fireplace.
2. A bench, especially either of two facing benches, placed in a nook or corner beside a fireplace.
Dat is idd wel heel jammer zeg..quote:Op woensdag 2 december 2009 07:27 schreef Oblivion het volgende:
@Bluezz, ik moet even kijken hoe die eruit komt te zien, als die af is...
Dan beslis ik..![]()
(Want soms heb je geen keus)
Voorlopig zijn de stenen niet te krijgen, dus voor kerst komt ie niet eens af.
Bummer...
Hmm, heb ze kunnen vinden...quote:Op woensdag 2 december 2009 08:37 schreef Rallydame het volgende:
[..]
Dat is idd wel heel jammer zeg..
Jammer van de extra kosten maar ook wel erg fijn dat je weer gewoon door kunt.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:50 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hmm, heb ze kunnen vinden...![]()
Transport kosten wel net zoveel als de stenen...maar goed, dan hoef ik niet te wachten tot na oud en nieuw.
Spaansen, kiss my ass, slechte service...
Och ja, als je nieuw ergens woont weet je dus niks van de ins and outs van een bedrijf...quote:Op donderdag 3 december 2009 07:04 schreef Rallydame het volgende:
[..]
Jammer van de extra kosten maar ook wel erg fijn dat je weer gewoon door kunt.
Vervelend als je de verwachtte service van een bedrijf uit blijft. Moet je het nog allemaal zelf doen en je komt er natuurlijk niet voor niets naar toe...
Ik weet het!quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:16 schreef Dromer het volgende:
Wat een werk alweer.
En wat betreft een inglenook: daar word je in engelse huizenprogramma's mee doodgegooid. Je woont in het verkeerde land Obli.
(dit is/wordt een echte engelse cottage zo te zien)
quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:55 schreef BBQ-kip het volgende:
Wow, Christmas in tha house!
Do you hear what I hear?
![]()
quote:
Ben net terug uit Parijs, de Champs Elysées vol met kerstkraampjes en versieringen, geweldig! Ben ook helemala in de stemming, morgen lekker kerstboom halen
quote:Wat maak je er toch een heerlijk stekje van wijffie!
En toen ik wilde antwoorden ging internet stuk...quote:Op zondag 13 december 2009 00:04 schreef Oblivion het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Ik wil ook! Heb je nog wat leuks gekocht? Iets echt kerstmis achtig?
[..], moet gewoon, verbouwing of niet...
Ja, lekker hoorquote:
Nee, hoeft niet, mijn boxen zijn op afstand...quote:Op zondag 13 december 2009 22:39 schreef BBQ-kip het volgende:
Mooi geworden, ook je plinten
Hebben jullie elextra erachter verwerkt?
[..]
Ja, lekker hoorop zijn tijd
Ik hoop ook dat de Kerstman inderdaad nog wat geld overhoudt...quote:Op zondag 13 december 2009 22:26 schreef R2R het volgende:
Ik hoop dat je een nieuwe digitale camera krijgt van de kerstman.
Vooral wij topiclezers hebben daar veel baat bij.
Ach het zijn maar foto's...quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:45 schreef Ml-etje het volgende:
Sjiek je plinten!! Maar kan de Open haard nog vrij lastig zien![]()
Koop er nu 1 straks heb je spijt dat je geen foto's hebt.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:31 schreef twentemeisje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je zelfs uitkijkt naar MariahCarey op de (Sky)radio dan weet je
weer what time of year het is! Deze weken zijn zo heerlijk, nog leuker
dan de kerstdagen zelf.
"Do they know it's Christmas time at all?"
YES WE DO!!!
What heb je er een heerlijke X-mas Crib (hihi) van gemaakt Obli!!!
Ik ga vanavond bij mijn ouders eens checken of ze hun oude digicam nog hebben liggen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En nog in de uitverkoop ook!quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 22:26 schreef R2R het volgende:
Ik hoop dat je een nieuwe digitale camera krijgt van de kerstman.
Vooral wij topiclezers hebben daar veel baat bij.
uitverkoop??!!! waaaaaaar?!!quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:56 schreef Oblivion het volgende:
En nog in de uitverkoop ook!![]()
Echt vet cool zijn ze!
Ben er zeer blij mee.
Ik dacht al zoiets...quote:Op woensdag 16 december 2009 21:09 schreef Reese het volgende:
Oh! Whehehe, nou ja, dan wens ik je nog steeds een fijne avond
In het bloesisomavanjesstopic dacht ik dat je dezelfde geboortedatum hebt.
Edit: oh wacht,Ik lees nu pas goed dat je een andere user feliciteert, ik dacht dat je schreef 'jij ook al'...Als in: jij ook al vandaag jarig
![]()
![]()
Pfff, lastig, hoor, begrijpend lezen![]()
98 euro voor de hele kamer, duur?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:46 schreef bleiblei het volgende:
Duur grapje.
Maar dan heb je ook wat.
Ik vond die 2 euro de meter voor de plinten hier al behoorlijk aan de prijs (en daarom heb ik ook te weinig besteld![]()
).
Ik ga zoooooo de camera van mijn moeder mee jatten, want we hebben hier ijspegels en sneeuw.quote:Op zondag 20 december 2009 12:03 schreef twentemeisje het volgende:
OH Obli wat heerlijk voor een kerstmuts als jij, a white christmas! Of ligt er bij jullie niet veel? Vast wel!
In ieder geval kun je hier ff bij wegdromen
Ik had met een toeter in de kamer kunnen gaan staan, jullie hadden me nog niet gehoord...quote:Op zondag 20 december 2009 13:18 schreef MinderMutsig het volgende:
Ach shit, we hadden gisteren natuurlijk ook nog even foto's van het huis moeten maken!
True.quote:Op zondag 20 december 2009 13:37 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik had met een toeter in de kamer kunnen gaan staan, jullie hadden me nog niet gehoord...![]()
Nagellak freaken!
Ik zit nog steeds aan de andere kant van de plas..quote:Op maandag 21 december 2009 21:49 schreef Reese het volgende:
Is Obli alweer in de cotttage gesignaleerd?
Is ze blijven steken in de sneeuw?
Of zit ze inmiddels met versgelakte nagels voor het knapperende haardvuur?Ik gil gewoon om foto's, nu kan het weer
Echt helemaal geweldig!quote:
quote:
Whehehe, ik blij nu eenmaal een ouwe South Park addictquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Whehehe, ik blij nu eenmaal een ouwe South Park addict
Jullie ook!quote:
Mooi werk wijf! Alleen jij kunt luxaflexjes er gezellig uit laten zien
Is je vriend een beetje tot rust gekomen na alle troubles in de familie?
Fijne kerstdagen in ieder geval, heerlijk genieten in jullie mooie en knusse huis
quote:
Not for sale...quote:
[quote]Op woensdag 23 december 2009 23:24 schreef Ml-etje het volgende:
wat moooi Obli!!!
En wat goed van SQ![]()
.
Ik vind je deur ook zo mooi dat grijs en dan dat witte randje en de vloer en de balken enenenene hoeveel wil je ervoor hebben
Gekocht bij een outlet shop die niet meer bestaat.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:36 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
Waar komt deze kast vandaan?
Tis het ijshuisjequote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:04 schreef Oblivion het volgende:
Schattig dat kleine huisje..![]()
Bedankt weer meiden, morgen sneeuwballen gevecht!
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:51 schreef Oblivion het volgende:
Dank je wel Twente meisje...![]()
Sneeuw!![]()
Knip voor een rits linkjes in een quote
Prachtige foto's! Erg leuk om te zien. Moet wrs. even terugscrollen en heeft Oblivion een nieuwe camera.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:57 schreef Bluezz het volgende:
Die sneeuw foto's wat pittoresk![]()
![]()
Ik had bijna geroepen dat het anton pieckerig is, maar die komt nou weer uit ons eigen Bloemendaal![]()
Eigen bewerkte foto ter illustratie
OMG! Wat gaat het vriezen in maart zeg!quote:Op zondag 3 januari 2010 12:27 schreef Oblivion het volgende:
En dan zo wakker worden...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De datum klopt wel.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:15 schreef heartwork het volgende:
[..]
OMG! Wat gaat het vriezen in maart zeg!
Fijn dat je de toekomst alvast met ons deelt met zulke prachtige foto's.
Lijkt wel een plaatje uit een sprookjesboek.
Waar blijft roodkapje?
amerikaanse datumnotatie...quote:Op maandag 25 januari 2010 22:15 schreef heartwork het volgende:
[..]
OMG! Wat gaat het vriezen in maart zeg!
Fijn dat je de toekomst alvast met ons deelt met zulke prachtige foto's.
Lijkt wel een plaatje uit een sprookjesboek.
Waar blijft roodkapje?
1 ding scheelt. Het wordt er wel het weer weer voorquote:Op zondag 28 februari 2010 17:30 schreef Oblivion het volgende:
Heel langzaam kom ik weer een beetje op gang, TW..![]()
Heb er ook wel weer zin in.
Dank je!quote:
quote:Op zondag 28 februari 2010 18:16 schreef twentemeisje het volgende:
Gelukkig meis! Hopelijk kunnen we hier binnenkort weer van je kluslust meegenieten!
Hugs 4 you!
[ afbeelding ]
Uhuh! Hoog nodig, men ik heb zon nodig..quote:
Dank je wel!quote:Op zondag 28 februari 2010 21:28 schreef glitter het volgende:
ohh wat is het toch een droomhuisje!! Ik lees dat het misschien effe niet zo goed is gegaan?! Maar ook dat het weer wat begint te komen...Gelukkig maar!
Succes maar weer!!!!!!
quote:
quote:
jij gaat gewoon winnen! En gewoon omdat je zoeen kwijlhuis hebt!quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:27 schreef Oblivion het volgende:
Hier [WEDSTRIJD] Klus van het jaar 2009; de stemronde ! kan je stemmen.
Ja, ik vind ook dat ik een kwijl huis heb, maar er zijn er toch echt meerdere...quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij gaat gewoon winnen! En gewoon omdat je zoeen kwijlhuis hebt!
mark my wordsquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:17 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja, ik vind ook dat ik een kwijl huis heb, maar er zijn er toch echt meerdere...
quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij gaat gewoon winnen! En gewoon omdat je zoeen kwijlhuis hebt!
Ik ook!quote:Op zondag 14 maart 2010 22:36 schreef AnneX het volgende:
Ach, hij legt !
Tuurlijk is het wat ! helemaal in verhouding.
Nu ben ik benieuwd hoe het daarboven eruit gaat zien...
Die lempkes!quote:Op zondag 14 maart 2010 22:29 schreef Oblivion het volgende:
De balk ligt!
Er zijn vanmiddag 2 grote kerels gekomen en die de balk "even" erop hebben gelegd...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu moet ie nog afgezaagd worden. (Met kettingzaag, doe ik niet zelf, is geen goed idee...)
Wordt het al wat?
ach. gewoon de bescherming eraf en zagen maarquote:Op zondag 14 maart 2010 22:29 schreef Oblivion het volgende:
De balk ligt!
Er zijn vanmiddag 2 grote kerels gekomen en die de balk "even" erop hebben gelegd...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu moet ie nog afgezaagd worden. (Met kettingzaag, doe ik niet zelf, is geen goed idee...)
Wordt het al wat?
Cute hè?quote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 23:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
ach. gewoon de bescherming eraf en zagen maar
Dank je wel voor het vertrouwen!quote:
het ziet er in ieder geval veel belovend uit!
Ja ik hoorde het..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |