Dat is idd wel heel jammer zeg..quote:Op woensdag 2 december 2009 07:27 schreef Oblivion het volgende:
@Bluezz, ik moet even kijken hoe die eruit komt te zien, als die af is...
Dan beslis ik..![]()
(Want soms heb je geen keus)
Voorlopig zijn de stenen niet te krijgen, dus voor kerst komt ie niet eens af.
Bummer...
Hmm, heb ze kunnen vinden...quote:Op woensdag 2 december 2009 08:37 schreef Rallydame het volgende:
[..]
Dat is idd wel heel jammer zeg..
Jammer van de extra kosten maar ook wel erg fijn dat je weer gewoon door kunt.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:50 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hmm, heb ze kunnen vinden...![]()
Transport kosten wel net zoveel als de stenen...maar goed, dan hoef ik niet te wachten tot na oud en nieuw.
Spaansen, kiss my ass, slechte service...
Och ja, als je nieuw ergens woont weet je dus niks van de ins and outs van een bedrijf...quote:Op donderdag 3 december 2009 07:04 schreef Rallydame het volgende:
[..]
Jammer van de extra kosten maar ook wel erg fijn dat je weer gewoon door kunt.
Vervelend als je de verwachtte service van een bedrijf uit blijft. Moet je het nog allemaal zelf doen en je komt er natuurlijk niet voor niets naar toe...
Ik weet het!quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:16 schreef Dromer het volgende:
Wat een werk alweer.
En wat betreft een inglenook: daar word je in engelse huizenprogramma's mee doodgegooid. Je woont in het verkeerde land Obli.
(dit is/wordt een echte engelse cottage zo te zien)
quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:55 schreef BBQ-kip het volgende:
Wow, Christmas in tha house!
Do you hear what I hear?
![]()
quote:
Ben net terug uit Parijs, de Champs Elysées vol met kerstkraampjes en versieringen, geweldig! Ben ook helemala in de stemming, morgen lekker kerstboom halen
quote:Wat maak je er toch een heerlijk stekje van wijffie!
En toen ik wilde antwoorden ging internet stuk...quote:Op zondag 13 december 2009 00:04 schreef Oblivion het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Ik wil ook! Heb je nog wat leuks gekocht? Iets echt kerstmis achtig?
[..], moet gewoon, verbouwing of niet...
Ja, lekker hoorquote:
Nee, hoeft niet, mijn boxen zijn op afstand...quote:Op zondag 13 december 2009 22:39 schreef BBQ-kip het volgende:
Mooi geworden, ook je plinten
Hebben jullie elextra erachter verwerkt?
[..]
Ja, lekker hoorop zijn tijd
Ik hoop ook dat de Kerstman inderdaad nog wat geld overhoudt...quote:Op zondag 13 december 2009 22:26 schreef R2R het volgende:
Ik hoop dat je een nieuwe digitale camera krijgt van de kerstman.
Vooral wij topiclezers hebben daar veel baat bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |