nee nee, dat zijn pèrdjesquote:Op zondag 14 maart 2010 23:59 schreef Reese het volgende:
En onderstaande probeerde ik in een dicht topic te posten![]()
Jeumig, twéé sterke kerels maar?! Wat een huuuuuuuuuuuuuuuuge balk. Maar het staat prachtig, nu al!
En al helemaal des Obli's inclusief 'lempkes' met 'peerdkes'
quote:Op zondag 14 maart 2010 23:59 schreef Reese het volgende:
En onderstaande probeerde ik in een dicht topic te posten![]()
Jeumig, twéé sterke kerels maar?! Wat een huuuuuuuuuuuuuuuuge balk. Maar het staat prachtig, nu al!
Stonden eerste ergens anders...quote:
En al helemaal des Obli's inclusief 'lempkes' met 'peerdkes'
Shoot vergeet zomaar een N...quote:
Oh ja, pèrdjes natuurlijk, dat zei die leuke boer Peter van Boer zoekt Vrouw ook altijd.quote:Op maandag 15 maart 2010 00:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee nee, dat zijn pèrdjestvp dus
Nee, de balk is nog niet af, moet afgezaagd worden.quote:Op maandag 15 maart 2010 00:35 schreef Beijtje het volgende:
De balk!!! Issie nu af, de nook? Doet ie het al? Mooi hoor!
Oh hello!quote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 10:01 schreef Reese het volgende:
[..]
Oh ja, pèrdjes natuurlijk, dat zei die leuke boer Peter van Boer zoekt Vrouw ook altijd.
Mijn Braobants is een bietje vastgeroest, sorry! Hier zeggen we gewoon knollen namelijk
@Obli, ik vind je TT eigenlijk wel heel mooi!
Dat kabbel slaat op je achtertuin en knuistje op die gekke lange geverfde nagels aan je klushanden
quote:
Nope, is geen gezicht...quote:Op maandag 15 maart 2010 12:15 schreef AnneX het volgende:
Het is alleen als je onderuitgezakt naar binnen/onder kijkt, klopt er iets niet...
Keep it simple : op die hoogte (waar het metselwerk eindigt) ook een hittebestendige plaat ?
Nee, maar ik moet wel rekening houden dat ik het maar 1 keer goed kan doen...quote:
wij moetsen nog rekening houden met de schoorsteenuitgang bóven de kachel en dat hoef jij niet.
quote:Op maandag 15 maart 2010 13:20 schreef Gurb het volgende:
Ziet er weer leuk uit, succes met klussen!
Die sporen die onder het schuine plafond uitkomen, zijn die origineel, of later er voor de sier onder tegenaan gemaakt? Het ziet er iig top uit.
Okay, op zijn kant dus! (En gelijk gedaan, bedankt voor de tip! Nooit bij nagedacht...quote:Wel één puntje van kritiek, de schaaf moet je niet zo neerzetten, zo staat de schaaf op de beitel, zodra je nu de schaaf per ongeluk beweegt beschadig je én het blad én de beitel. De schaaf daarom altijd plat leggen
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:24 schreef twentemeisje het volgende:
lieve Obli, ik ben blij dat jij gewonnen hebt!
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:25 schreef Stormqueen het volgende:
ik draag de staf aan niemand liever over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |