Dit had ik even getikt.quote:Jaja, doodsimpel.
Ik een account aangemaakt, ding gemaakt en ik krijg het niet online om het voor jullie te zien.
Stomme onlogische kutplanner...![]()
quote:Op donderdag 10 september 2009 10:05 schreef Oblivion het volgende:
Ja doei!![]()
Weet je hoeveel dit heeft gekost?![]()
Ppff... moet aan het werk...
Maar doe het toch wel even, brb....
Ga jij dan vandaag nog koken op je frytop?quote:
Koken? Heb je enig idee hoe m'n huis er bij ligt?quote:Op donderdag 10 september 2009 10:33 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ga jij dan vandaag nog koken op je frytop?![]()
[ afbeelding ]
Hoi!quote:Op donderdag 10 september 2009 10:36 schreef Bengeltje het volgende:
Mooi gedaan Obli, waar heb je dat meegemaakt?
Je hebt een hele mooie toffe keuken, nisk mis mee, kan je gewoon in koken!quote:Op donderdag 10 september 2009 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Koken? Heb je enig idee hoe m'n huis er bij ligt?
Tof trouwens
Woei, ziet er handig uit.quote:Op donderdag 10 september 2009 10:37 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Op www.floorplanner.nl kan je een platten grond zelf maken.
Dat dacht Obli ook maar dat bleek in de praktijk toch lichtelijk tegen te vallen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Heb je me horen vloeken?quote:Op donderdag 10 september 2009 10:58 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat dacht Obli ook maar dat bleek in de praktijk toch lichtelijk tegen te vallen.
Misschien is zij handiger in klussen en ik met zo'n programma.quote:Op donderdag 10 september 2009 10:58 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat dacht Obli ook maar dat bleek in de praktijk toch lichtelijk tegen te vallen.
quote:Op donderdag 10 september 2009 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
je kan ook driedeeYep kan ook...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trap staat verkeerd...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
♥Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV♥
*kuch, we hebben er twee...quote:Op donderdag 10 september 2009 11:04 schreef bleiblei het volgende:
Whoa! Die garage is relaxt!!
Kan je een mooi klushol van maken.
Ik bedoelde die hele langequote:Op donderdag 10 september 2009 11:08 schreef Oblivion het volgende:
[..]
*kuch, we hebben er twee...![]()
Die inpandige wordt bij de keuken getrokken.
Ja, die lange is top!quote:Op donderdag 10 september 2009 11:16 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik bedoelde die hele lange.
Maar die andere bij de keuken trekken? Heb je ineens een zee van ruimte erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |