Dit had ik even getikt.quote:Jaja, doodsimpel.
Ik een account aangemaakt, ding gemaakt en ik krijg het niet online om het voor jullie te zien.
Stomme onlogische kutplanner...![]()
quote:Op donderdag 10 september 2009 10:05 schreef Oblivion het volgende:
Ja doei!![]()
Weet je hoeveel dit heeft gekost?![]()
Ppff... moet aan het werk...
Maar doe het toch wel even, brb....
Ga jij dan vandaag nog koken op je frytop?quote:
Koken? Heb je enig idee hoe m'n huis er bij ligt?quote:Op donderdag 10 september 2009 10:33 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ga jij dan vandaag nog koken op je frytop?![]()
[ afbeelding ]
Hoi!quote:Op donderdag 10 september 2009 10:36 schreef Bengeltje het volgende:
Mooi gedaan Obli, waar heb je dat meegemaakt?
Je hebt een hele mooie toffe keuken, nisk mis mee, kan je gewoon in koken!quote:Op donderdag 10 september 2009 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Koken? Heb je enig idee hoe m'n huis er bij ligt?
Tof trouwens
Woei, ziet er handig uit.quote:Op donderdag 10 september 2009 10:37 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Op www.floorplanner.nl kan je een platten grond zelf maken.
Dat dacht Obli ook maar dat bleek in de praktijk toch lichtelijk tegen te vallen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Heb je me horen vloeken?quote:Op donderdag 10 september 2009 10:58 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat dacht Obli ook maar dat bleek in de praktijk toch lichtelijk tegen te vallen.
Misschien is zij handiger in klussen en ik met zo'n programma.quote:Op donderdag 10 september 2009 10:58 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat dacht Obli ook maar dat bleek in de praktijk toch lichtelijk tegen te vallen.
quote:Op donderdag 10 september 2009 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
je kan ook driedeeYep kan ook...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trap staat verkeerd...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
♥Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV♥
*kuch, we hebben er twee...quote:Op donderdag 10 september 2009 11:04 schreef bleiblei het volgende:
Whoa! Die garage is relaxt!!
Kan je een mooi klushol van maken.
Ik bedoelde die hele langequote:Op donderdag 10 september 2009 11:08 schreef Oblivion het volgende:
[..]
*kuch, we hebben er twee...![]()
Die inpandige wordt bij de keuken getrokken.
Ja, die lange is top!quote:Op donderdag 10 september 2009 11:16 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik bedoelde die hele lange.
Maar die andere bij de keuken trekken? Heb je ineens een zee van ruimte erbij.
quote:Op donderdag 10 september 2009 11:13 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb allemaal nieuwe woorden geleerd.
Nou zo groot is het niet hoor...quote:Op donderdag 10 september 2009 11:15 schreef Ml-etje het volgende:
Goh jammer die supersonische plaatjes kan ik hier niet zien.
Maaruh hou eens op Obli! Wij maar denken pittoresk klein boerderijtje.
*vingers in oren steekt....quote:Op donderdag 10 september 2009 12:33 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh mijn god wat een werk nog.
quote:Op donderdag 10 september 2009 13:07 schreef Oblivion het volgende:
[..]
*vingers in oren steekt....
LALALALALLALALAALALALAALALALALAAAAAAAAAAAA!
Anders probeer je met een filtertje uit fotoshop het eruit te halen.quote:Op zondag 13 september 2009 20:35 schreef Oblivion het volgende:
Nee, nee hij is echt niet blauw, dat ligt echt aan de camera.
Zal eens om me heen vragen of iemand een normale camera heeft...
Dank je wel!quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 09:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Anders probeer je met een filtertje uit fotoshop het eruit te halen.![]()
Is het een zolderkamer?quote:
Ziet er goed uit die zolderkamer.
Dan laat je de foto's toch lekker zo.quote:Op maandag 14 september 2009 10:57 schreef Oblivion het volgende:
Obli versus photosjop...
Laat maar...![]()
quote:Is het een zolderkamer?
Eigenlijk wel hè?
Ik doe wel autocorrectie.quote:Op maandag 14 september 2009 11:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan laat je de foto's toch lekker zo.Met vermelding denk blauwe kleur weg.
![]()
Eerste verdieping, maar is niet echt een kamer, mag ook niet volledig tot kamer gerekend worden.quote:Dacht het, ziet puntdak.Simple ikke weet.
Dank je!quote:
Normaal ga ik pas om een uurtje of 2, dus dit was vroeg...quote:Op dinsdag 15 september 2009 06:17 schreef Ml-etje het volgende:
Aha, dan had je ook vroeg je mandje in moeten gaan
quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:19 schreef Oblivion het volgende:
Ja, alleen dat $#^$^$#ding werkt niet naar behoren.
Wat raar, dat is toch professioneel spulquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:25 schreef Oblivion het volgende:
Nou, je hebt die draaischijf van beneden.
Daar moet je zo'n bontje op doen, die dus eigenlijk vast geklittenband zou moeten zijn...![]()
Je raadt het vast al.
Blijft heul niet zitten, stroopt zich op tot een frutje gelijk nadat je 'm aanzet.
Alle manieren al geprobeerd, blijft zich opstropen.
En als ik niet oppas, verkloot dat ding ook nog mijn vloer...zucht....gaat goed zo.
dat krijg je met die huiswijven...quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:39 schreef Ml-etje het volgende:
Hmm gaat niet lekker dusen 2 uur
jemig jij hebt weinig slaap nodig!
Ga ik zo doen, heb 'm bij de praxis gehuurd, moet ik niet daar naar toe bellen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat raar, dat is toch professioneel spul
Boels al gebeld?
Ja en dan eens in de zoveel tijd klap ik neer om 8 uur 's avond en slaap tot de volgende morgen 11 uur...quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:39 schreef Ml-etje het volgende:
Hmm gaat niet lekker dusen 2 uur
jemig jij hebt weinig slaap nodig!
Takes one to know one!quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat krijg je met die huiswijven...
Beter Boels, je hebt em namelijk bij een instore winkel van Boels in de Praxis gehuurdquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:45 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ga ik zo doen, heb 'm bij de praxis gehuurd, moet ik niet daar naar toe bellen?
Of beter Boels?
[..]
Ja en dan eens in de zoveel tijd klap ik neer om 8 uur 's avond en slaap tot de volgende morgen 11 uur...![]()
Teveel adrenaline. Shit happens.![]()
[..]
Takes one to know one!![]()
Aha hmm alsquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat krijg je met die huiswijven...
quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:45 schreef bleiblei het volgende:
Heeft die boenunit nu uiteindelijk wel gewerkt?
Ik vind je wel een mooi proefkonijn.
Kan je ons mooi over een week of 10 adviseren wat we NIET moeten doen![]()
.
Zeg!quote:Op donderdag 17 september 2009 08:08 schreef Oblivion het volgende:
Nou de stukadoor komt weer niet...![]()
Heb het een beetje gehad met deze heren.
Maar een ander gebeld, die komt vanmiddag even kijken.
quote:Op donderdag 17 september 2009 08:21 schreef Stormqueen het volgende:
Die van ons kwam een dag eerder omdat ie zich verveelde
Kinky sex doe je maar in het weekendquote:Op donderdag 17 september 2009 08:22 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Beter!
Ah ja...hier had ie opeens tussen gisteravond 10 uur en vanmorgen 7 uur zijn ribben gekneusd.![]()
Het is een kneus...
Precies, werkt het bestequote:Op donderdag 17 september 2009 08:37 schreef Oblivion het volgende:
Ik maak 1 vensterbank van de oude vloerplanken die hier uit de bedstede komen.
Dat is grenen, wordt toch geverfd.
En de radiator ombouw van dat dikke multiplex wat er voor de bedstede heeft gezeten.
Werkbeschrijving?
Wat dacht je van gewoon erop schroeven en schuren?
quote:Op donderdag 17 september 2009 08:38 schreef Ml-etje het volgende:
de heren keken mij zo aan van jaja toen ik zei ik maak de vensterbanken wel.
Vandaar die vraag.
Ben benieuwd!
Lang leve bussen en bussen PUR schuim ! in een scheef huis. en bussen.quote:Op donderdag 17 september 2009 08:41 schreef Oblivion het volgende:
[..]
De oude heb ik laten zitten, dus ik heb een mooie ondergrond.
Ik moet alleen de gaten van de scheven muren opvullen.
quote:Op donderdag 17 september 2009 08:53 schreef AnneX het volgende:
[..]
Lang leve bussen en bussen PUR schuim ! in een scheef huis. en bussen.
Zie post hierboven....zodra ik hem tegen kom schiet ik een plaatje.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:42 schreef Ml-etje het volgende:
Bij de Leen Bakker? Ik wil ze zien!
Niet meer aan toe gekomen, had ook nog een verjaardag.quote:Hoe ist met de vensterbanken?
Ik ben echt alles kwijt, word er horendol van, maar ja, eigen schuld hè?quote:
Ik denk dat iedereen die wel eens verbouwd heeft het probleem wel kentquote:Op vrijdag 18 september 2009 08:29 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik ben echt alles kwijt, word er horendol van, maar ja, eigen schuld hè?
Ik heb dan ook nog eens een vent die elke dag alles op een andere plaats moet leggen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen die wel eens verbouwd heeft het probleem wel kent
Je had helemaal gelijk!quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:24 schreef Ml-etje het volgende:
niet zoeken dan kom je hem vanzelf tegen.
Het mooie is dat als je klaar bent en alle zooi gaat ordenen tot de conclusie komt dat je alles 24 keer dubbel hebtquote:Op vrijdag 18 september 2009 08:29 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik ben echt alles kwijt, word er horendol van, maar ja, eigen schuld hè?
quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:40 schreef realbase het volgende:
ik heb dat altijd met een rolmaat :s
ik heb er denk ik nu 4 of 5. Zeg dan altijd tegen mn zelf "ik leg hem hier neer, dan weet ik hem altijd te vinden" .. puntje bij paaltje... naar de winkel een nieuwe halen :s
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
En van vind je van het stucwerk?quote:
Heb er nog wel aan gedacht, maar ik wil niet met gezicht op internet.quote:Op zondag 20 september 2009 20:34 schreef Ml-etje het volgende:
Hihihihi als ik het niet dacht..
Beetje jammer dat we dat niet live kunnen zien ziet er zo wel strak uit!
quote:Op maandag 21 september 2009 16:35 schreef Ml-etje het volgende:
Hahaha met recht fout ja.
Je foto's zijn weer blauw blauw maar wel mooi zo'n "planken" voorraad kast!
En je gaat als een tierelier, jij woont op een trap ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |