quote:Op donderdag 17 september 2009 08:38 schreef Ml-etje het volgende:
de heren keken mij zo aan van jaja toen ik zei ik maak de vensterbanken wel.
Vandaar die vraag.
Ben benieuwd!
Lang leve bussen en bussen PUR schuim ! in een scheef huis. en bussen.quote:Op donderdag 17 september 2009 08:41 schreef Oblivion het volgende:
[..]
De oude heb ik laten zitten, dus ik heb een mooie ondergrond.
Ik moet alleen de gaten van de scheven muren opvullen.
quote:Op donderdag 17 september 2009 08:53 schreef AnneX het volgende:
[..]
Lang leve bussen en bussen PUR schuim ! in een scheef huis. en bussen.
Zie post hierboven....zodra ik hem tegen kom schiet ik een plaatje.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:42 schreef Ml-etje het volgende:
Bij de Leen Bakker? Ik wil ze zien!
Niet meer aan toe gekomen, had ook nog een verjaardag.quote:Hoe ist met de vensterbanken?
Ik ben echt alles kwijt, word er horendol van, maar ja, eigen schuld hè?quote:
Ik denk dat iedereen die wel eens verbouwd heeft het probleem wel kentquote:Op vrijdag 18 september 2009 08:29 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik ben echt alles kwijt, word er horendol van, maar ja, eigen schuld hè?
Ik heb dan ook nog eens een vent die elke dag alles op een andere plaats moet leggen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen die wel eens verbouwd heeft het probleem wel kent
Je had helemaal gelijk!quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:24 schreef Ml-etje het volgende:
niet zoeken dan kom je hem vanzelf tegen.
Het mooie is dat als je klaar bent en alle zooi gaat ordenen tot de conclusie komt dat je alles 24 keer dubbel hebtquote:Op vrijdag 18 september 2009 08:29 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik ben echt alles kwijt, word er horendol van, maar ja, eigen schuld hè?
quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:40 schreef realbase het volgende:
ik heb dat altijd met een rolmaat :s
ik heb er denk ik nu 4 of 5. Zeg dan altijd tegen mn zelf "ik leg hem hier neer, dan weet ik hem altijd te vinden" .. puntje bij paaltje... naar de winkel een nieuwe halen :s
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
En van vind je van het stucwerk?quote:
Heb er nog wel aan gedacht, maar ik wil niet met gezicht op internet.quote:Op zondag 20 september 2009 20:34 schreef Ml-etje het volgende:
Hihihihi als ik het niet dacht..
Beetje jammer dat we dat niet live kunnen zien ziet er zo wel strak uit!
quote:Op maandag 21 september 2009 16:35 schreef Ml-etje het volgende:
Hahaha met recht fout ja.
Je foto's zijn weer blauw blauw maar wel mooi zo'n "planken" voorraad kast!
En je gaat als een tierelier, jij woont op een trap ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |