nee nee, dat zijn pèrdjesquote:Op zondag 14 maart 2010 23:59 schreef Reese het volgende:
En onderstaande probeerde ik in een dicht topic te posten![]()
Jeumig, twéé sterke kerels maar?! Wat een huuuuuuuuuuuuuuuuge balk. Maar het staat prachtig, nu al!
En al helemaal des Obli's inclusief 'lempkes' met 'peerdkes'
quote:Op zondag 14 maart 2010 23:59 schreef Reese het volgende:
En onderstaande probeerde ik in een dicht topic te posten![]()
Jeumig, twéé sterke kerels maar?! Wat een huuuuuuuuuuuuuuuuge balk. Maar het staat prachtig, nu al!
Stonden eerste ergens anders...quote:
En al helemaal des Obli's inclusief 'lempkes' met 'peerdkes'
Shoot vergeet zomaar een N...quote:
Oh ja, pèrdjes natuurlijk, dat zei die leuke boer Peter van Boer zoekt Vrouw ook altijd.quote:Op maandag 15 maart 2010 00:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee nee, dat zijn pèrdjestvp dus
Nee, de balk is nog niet af, moet afgezaagd worden.quote:Op maandag 15 maart 2010 00:35 schreef Beijtje het volgende:
De balk!!! Issie nu af, de nook? Doet ie het al? Mooi hoor!
Oh hello!quote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 10:01 schreef Reese het volgende:
[..]
Oh ja, pèrdjes natuurlijk, dat zei die leuke boer Peter van Boer zoekt Vrouw ook altijd.
Mijn Braobants is een bietje vastgeroest, sorry! Hier zeggen we gewoon knollen namelijk
@Obli, ik vind je TT eigenlijk wel heel mooi!
Dat kabbel slaat op je achtertuin en knuistje op die gekke lange geverfde nagels aan je klushanden
quote:
Nope, is geen gezicht...quote:Op maandag 15 maart 2010 12:15 schreef AnneX het volgende:
Het is alleen als je onderuitgezakt naar binnen/onder kijkt, klopt er iets niet...
Keep it simple : op die hoogte (waar het metselwerk eindigt) ook een hittebestendige plaat ?
Nee, maar ik moet wel rekening houden dat ik het maar 1 keer goed kan doen...quote:
wij moetsen nog rekening houden met de schoorsteenuitgang bóven de kachel en dat hoef jij niet.
quote:Op maandag 15 maart 2010 13:20 schreef Gurb het volgende:
Ziet er weer leuk uit, succes met klussen!
Die sporen die onder het schuine plafond uitkomen, zijn die origineel, of later er voor de sier onder tegenaan gemaakt? Het ziet er iig top uit.
Okay, op zijn kant dus! (En gelijk gedaan, bedankt voor de tip! Nooit bij nagedacht...quote:Wel één puntje van kritiek, de schaaf moet je niet zo neerzetten, zo staat de schaaf op de beitel, zodra je nu de schaaf per ongeluk beweegt beschadig je én het blad én de beitel. De schaaf daarom altijd plat leggen
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:24 schreef twentemeisje het volgende:
lieve Obli, ik ben blij dat jij gewonnen hebt!
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:25 schreef Stormqueen het volgende:
ik draag de staf aan niemand liever over
Jah! Schandalig! Maar je bent niet te laat hoor...quote:Op zondag 21 maart 2010 23:16 schreef Cyan het volgende:
Hoe kan ik deze geweldige verbouwingsreeks gemist hebben? Schandalig!
Mijn mr kreeg een hartverzakking toen ik het hem vertelde...quote:Op maandag 22 maart 2010 20:39 schreef Ml-etje het volgende:
Dat zandmijn Mr keek even mee en kreeg een verzakking
![]()
Maar het wordt echt mooi zo gevoegd
Niet zeuren dusquote:Op maandag 22 maart 2010 20:56 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Mijn mr kreeg een hartverzakking toen ik het hem vertelde...![]()
Oh well, ik moet het doen, dus...![]()
En het werkt!
Maar dan werkt het niet...quote:Op maandag 22 maart 2010 21:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Niet zeuren dus
De mijne zou met een zeil aankomen zetten
Echt niet!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:18 schreef Ml-etje het volgende:
Ouwe VoegerT
![]()
Rotwerk hé, maarehh begrijp ik het goed? Je wilt niet onze buitengevel doen a 15 euro per m2?
Bummer!
Nah, het zou er beter uit kunnen zien, ik heb er niet echt feeling voor.quote:
Nee zonder dollen ziet er goed uit![]()
![]()
Ben benieuwd naar de afwerking
Hihi ik begin er ook niet aan hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:29 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Echt niet!![]()
Takke tyfus werk is het..![]()
Sorry ik klinkt nu als een bootwerker...voel me ook zo..![]()
[..]
Nah, het zou er beter uit kunnen zien, ik heb er niet echt feeling voor.
Maar zo lijkt ie nog ouder..
Nou, het kan wel...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:38 schreef Beijtje het volgende:
Ziet er super uit zeg!!!
Maar je raadt het mij dus ook niet aan om zelf m'n voorgevel te gaan voegen van de zomer?
Sjit, hoe weet je dat die is gedaan?!?!quote:En jouw voorgevel ( ) is gedaan door een vakman.
Dank je wel!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:58 schreef aloe_vera het volgende:
Ohw, dat ziet er opeens veel beter uit! Mooi werk.
quote:
Ik zou denk ik zand gaan drogen in mijn oven of magnetron ofzo...Ik weet niet wat een man zou doen?
![]()
![]()
En zo is dat!quote:
@beijtje: een buitengevel voegen lijkt me ook een heel andere klus dan binnen een muurtje/openhaard te doen. Buiten moet je het voegwerk eerst verwijderen, dan opnieuw voegen en dat op zo'n manier om langdurig mee te gaan en goed waterdicht te zijn.... dat zijn wat meer eisen dan binnenmetselwerk...
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:01 schreef AnneX het volgende:
Wel Oblivion, dat is een hele mooie haard geworden !!! mét gevulde voegen.
U vraagt, ik draai...quote:
Als je een beetje op orde bent (?) maak je dan eens foto op afstand, zodat het een indruk geeft van de hele
(woon) ruimte. svp.
Als je het zelf gaat doen, laat jezelf dan gewoon heel goed voorlichten.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:02 schreef Beijtje het volgende:
Ja precies, daar was ik allemaal al bang voor
Maar zag laatst op internet ook een dhz-er die het zelf had gedaan. Tja en dan denk ik toch: als zij het kan, kan ik het toch ook?
Maar goed ik slaap er nog een paar maandjes over
quote:
Sjit, hoe weet je dat die is gedaan?!?!
Nah, ik zie nu pas deze post..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:07 schreef Rallydame het volgende:
Een tijdje geen tijd en mogelijkheid gehad om op Fok te kijken dus ben beetje later maar zeker niet minder gemeend:
Sterkte nog dame.
Het is dat ik al op je gestemd had anders was je motivatie een extra reden geweest. Je verdient het om te winnen
Wat ontzettend mooi Obli!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:24 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dank je wel.
[..]
U vraagt, ik draai...
[ afbeelding ]
Ik sta dan boven op de window seat met de camera plat tegen de muur.
Hihi dat jobje laten wij ook door iemand doen die het vaker doet al gaat er bij ons zelfs nog verf overheen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:27 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Als je het zelf gaat doen, laat jezelf dan gewoon heel goed voorlichten.
Ik ga voor pro's!
Maar bij ons zit een lelijk stuk aan de zijkant wat gerepareerd moet worden en de zandstraal gaat er dan ook nog even overheen. Maar eerst binnen!![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
Voorgevels..
quote:Op zondag 28 maart 2010 16:36 schreef Beijtje het volgende:
Ik zeg: licht... Maarja ik hou van licht... Zoals het nu is, is het supermooi!
Die heeft er al ingestaan en gebrand!quote:
Gaat de kachel nou ook al de nook in?
quote:
(En wat een leuk huis heb jij zeg!)
2 keer licht...quote:
Hey doppie!quote:Op zondag 28 maart 2010 17:45 schreef dop het volgende:
hoe donker is donker ? zwart of bruin ?
misschien ff photoshoppen om te zien hoe het toont
in elk geval donkerder als het nu is
quote:Op zondag 28 maart 2010 19:33 schreef Ml-etje het volgende:
Waarom dan geen foto van de kachel? Nounounou
Hmm, 3 keer licht...quote:
Ik stem ook voor licht Obli
Ik dacht ik mis watquote:Op zondag 28 maart 2010 19:38 schreef Oblivion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo dan?![]()
[..]
Hmm, 3 keer licht...
Ja hè?quote:Op zondag 28 maart 2010 19:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik dacht ik mis watmaar het is voor hij af was.
Snoezig klein kacheltje
Zoals het plafond?quote:Op zondag 28 maart 2010 20:14 schreef Stormqueen het volgende:
geweldig!
Ik vote trouwens voor donkertenzij je 'm creme wit lakt
quote:Op zondag 28 maart 2010 20:19 schreef Cyan het volgende:
Je kan ook de kleur van je kasten gebruiken voor het wandje.
Hmm, misschien moet ik het gewoon alle twee doen..quote:
zo half half?quote:Op zondag 28 maart 2010 20:23 schreef Oblivion het volgende:
[..]
[..]
Hmm, misschien moet ik het gewoon alle twee doen..
Mjah, om en om...quote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 20:23 schreef Oblivion het volgende:
[..]
[..]
Ja, zat daar zelf ook aan te denken.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:48 schreef AnneX het volgende:
Mijn idee is de kleur van de kasten rechts op de foto óf de kleur van de balken.
Donkerbeitsen lijkt mij minder gezien de kleur van de kast links op de foto.
En anders wordt het een allegaartje, toch?
Hoi Vief, leuk dat je er weer bent!quote:Op zondag 28 maart 2010 20:54 schreef Vivi het volgende:
Jeetje Obli, ik was je topic even uit het oog verloren maar loooooaaads of respect voor joe dame! Wat wordt het ontzettend leuk en wat knap van je!
quote:
Ja doe eens gek! Of je verft het in de kleur van je kast en dan sjabloneer je er een print, hertenhoofd of tekst op met de kleur van je plafond.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:23 schreef Oblivion het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 28 maart 2010 21:35 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ja doe eens gek! Of je verft het in de kleur van je kast en dan sjabloneer je er een print, hertenhoofd of tekst op met de kleur van je plafond.
Boh, dat is wel een hele enge...quote:Op zondag 28 maart 2010 21:49 schreef AnneX het volgende:
??????????????/Eigen haard is goud waard ?????????
YW!quote:Op zondag 28 maart 2010 21:41 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Woei...
*denk...*denk...heul geen slecht idee...
Oh hier ga ik op broeden!
Thanks babe!
Helft he! Helft...quote:
Thanks!quote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 22:30 schreef Reese het volgende:
Ik stem voor de kleur van de kast.Met misschien een wit accentje hier of daar.
quote:
En ik vind dat meneer Obli een pluim verdient voor het idee én het monteren van de vloerdelen.
quote:
Het Oblikind geef je gewoon een plant. Opgelost, slotje
Dan ben je wel het contrast kwijt.quote:Op zondag 28 maart 2010 23:04 schreef Beijtje het volgende:
Waarom doe je 't niet zoals 't plafond? Is dat misschien een ideetje?
Kleur van de kast heb ik nog ergens staan, dus komt helemaal goed!quote:Op zondag 28 maart 2010 22:44 schreef aloe_vera het volgende:
Ik zou de kleur van je kasten daar rechts nemen of evt net zo afwerken als je vloer.... Niet donkerder dan je vloer in ieder geval.
nee, dan trek je de aandacht juist naar je mooie nook ipv alle kanten opquote:Op zondag 28 maart 2010 23:05 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dan ben je wel het contrast kwijt.
Ik denk de grijzige kleur en dan iets erop tamponeren..
Maar de nook is ook de bovenkantquote:Op zondag 28 maart 2010 23:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dan trek je de aandacht juist naar je mooie nook ipv alle kanten op
Truequote:Op zondag 28 maart 2010 23:09 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Maar de nook is ook de bovenkant![]()
Komt goed! En als het niks is, een verf kwast is snel gepakt heur!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |