Jah! Schandalig! Maar je bent niet te laat hoor...quote:Op zondag 21 maart 2010 23:16 schreef Cyan het volgende:
Hoe kan ik deze geweldige verbouwingsreeks gemist hebben? Schandalig!
Mijn mr kreeg een hartverzakking toen ik het hem vertelde...quote:Op maandag 22 maart 2010 20:39 schreef Ml-etje het volgende:
Dat zandmijn Mr keek even mee en kreeg een verzakking
![]()
Maar het wordt echt mooi zo gevoegd
Niet zeuren dusquote:Op maandag 22 maart 2010 20:56 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Mijn mr kreeg een hartverzakking toen ik het hem vertelde...![]()
Oh well, ik moet het doen, dus...![]()
En het werkt!
Maar dan werkt het niet...quote:Op maandag 22 maart 2010 21:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Niet zeuren dus
De mijne zou met een zeil aankomen zetten
Echt niet!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:18 schreef Ml-etje het volgende:
Ouwe VoegerT
![]()
Rotwerk hé, maarehh begrijp ik het goed? Je wilt niet onze buitengevel doen a 15 euro per m2?
Bummer!
Nah, het zou er beter uit kunnen zien, ik heb er niet echt feeling voor.quote:
Nee zonder dollen ziet er goed uit![]()
![]()
Ben benieuwd naar de afwerking
Hihi ik begin er ook niet aan hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:29 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Echt niet!![]()
Takke tyfus werk is het..![]()
Sorry ik klinkt nu als een bootwerker...voel me ook zo..![]()
[..]
Nah, het zou er beter uit kunnen zien, ik heb er niet echt feeling voor.
Maar zo lijkt ie nog ouder..
Nou, het kan wel...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:38 schreef Beijtje het volgende:
Ziet er super uit zeg!!!
Maar je raadt het mij dus ook niet aan om zelf m'n voorgevel te gaan voegen van de zomer?
Sjit, hoe weet je dat die is gedaan?!?!quote:En jouw voorgevel ( ) is gedaan door een vakman.
Dank je wel!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:58 schreef aloe_vera het volgende:
Ohw, dat ziet er opeens veel beter uit! Mooi werk.
quote:
Ik zou denk ik zand gaan drogen in mijn oven of magnetron ofzo...Ik weet niet wat een man zou doen?
![]()
![]()
En zo is dat!quote:
@beijtje: een buitengevel voegen lijkt me ook een heel andere klus dan binnen een muurtje/openhaard te doen. Buiten moet je het voegwerk eerst verwijderen, dan opnieuw voegen en dat op zo'n manier om langdurig mee te gaan en goed waterdicht te zijn.... dat zijn wat meer eisen dan binnenmetselwerk...
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:01 schreef AnneX het volgende:
Wel Oblivion, dat is een hele mooie haard geworden !!! mét gevulde voegen.
U vraagt, ik draai...quote:
Als je een beetje op orde bent (?) maak je dan eens foto op afstand, zodat het een indruk geeft van de hele
(woon) ruimte. svp.
Als je het zelf gaat doen, laat jezelf dan gewoon heel goed voorlichten.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:02 schreef Beijtje het volgende:
Ja precies, daar was ik allemaal al bang voor
Maar zag laatst op internet ook een dhz-er die het zelf had gedaan. Tja en dan denk ik toch: als zij het kan, kan ik het toch ook?
Maar goed ik slaap er nog een paar maandjes over
quote:
Sjit, hoe weet je dat die is gedaan?!?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |