Zeker wel!quote:Op maandag 16 november 2009 10:04 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
(had ik je niet verteld dat ie alleen echte duracel batterijen vreet of de speciale oplaadbare voor digitale camera's? Die oplaadbare van de hema deden het ook goed)
Hoe doe jij het?quote:Op maandag 16 november 2009 11:51 schreef WRH het volgende:
dat moet echt leuk zijn om in jouw type huis overal kerst versiering op te hangen![]()
past er zo mooi bij!
euh, dit jaar nietquote:Op maandag 16 november 2009 11:56 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hoe doe jij het?
Super strak of heel weinig?
Of niks?
Leuk!quote:Op maandag 16 november 2009 12:00 schreef WRH het volgende:
[..]
euh, dit jaar niet![]()
dan is er met een beetje geluk net gestuct dus alles is dan ijskoud en zeiknat, we blijven dus nog even boven wonen.
maar gewoonlijk een kerstboom met zwarte en witte ballen (noodzaak na al die muizen) heel veel versiering maar allemaal bijpassend, dus veel glas, veel wit(van die zilveren grote uilen enzo) en witte sterren voor de ramen.
meeste versiering vaak buiten; hebben stapels van die lichtgevende hertjes, arre sledes etc![]()
bij ons binnen dus kaal maar daar hoeft de buurt niet onder te lijden, dus buiten wel vrolijk in sfeer!
ga je daar ook foto's van plaatsen op de feestdagen pijler?quote:Op maandag 16 november 2009 12:59 schreef twentemeisje het volgende:
Had ik je dan al verteld dat ik vorig jaar allemaal hele oude kerstballen heb gekocht ()+ is stad en land af geweest). Ik heb nu al weer zin om de kerstboom op te tuigen
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, had je niet verteld...quote:Op maandag 16 november 2009 12:59 schreef twentemeisje het volgende:
Had ik je dan al verteld dat ik vorig jaar allemaal hele oude kerstballen heb gekocht ()+ is stad en land af geweest). Ik heb nu al weer zin om de kerstboom op te tuigen
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()