Ja hoor...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Beste verbouwing!
Komen de keuken en badkamer ook nog voorbij?
Ik moet wel...quote:Op donderdag 5 november 2009 21:40 schreef bleiblei het volgende:
Wauw! Je gaat nog onverminderd hard door!
Is vloeibaar, niet zoals je lief dat doet!quote:En glas in lood kerstversiering! Zelf gemaakt?Wel geinig!
Dank je wel...quote:
Kerst...quote:Op maandag 9 november 2009 00:49 schreef Bluezz het volgende:
Kerst
Maar voor de rest, het gaat lekker![]()
tvp
BBQ zegt me al niets.quote:Op maandag 9 november 2009 15:27 schreef twentemeisje het volgende:
Ik lees net het berichtje bij BBQ
Dank jullie wel.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:59 schreef twentemeisje het volgende:
Hoe is het daar Obli? En met je?
* twentemeisje geeft een knuffel aan Obli
quote:
Klote zeg en ook plotseling begrijp ik. Wens je lief en jou heel veel sterkte toe.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:04 schreef Oblivion het volgende:
Pssst, stali:
Show je nagels #17
[..]
Dank jullie wel.![]()
Het gaat wel met vriendlief.
Maar heeft er een flinke tic aan overgehouden... logisch natuurlijk.
Verbouwing ligt even stil en daarna pikken we het weer langzaam op.
BBQ-kip is natuurlijk heel wat anders dan een ordinaire BBQ he?quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
![]()
Wil je me nog wel inhuren voor je feesten en partijen?
Gewoon de tijd nemen die jullie nodig hebben hoor, als jullie je er maar goed bij voelen. Wat een ellendequote:Op dinsdag 10 november 2009 22:04 schreef Oblivion het volgende:
Pssst, stali:
Show je nagels #17
[..]
Dank jullie wel.![]()
Het gaat wel met vriendlief.
Maar heeft er een flinke tic aan overgehouden... logisch natuurlijk.
Verbouwing ligt even stil en daarna pikken we het weer langzaam op.
Kip, het meest veelziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijdige stukje kaas, vis!quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:30 schreef Stali het volgende:
[..]
BBQ-kip is natuurlijk heel wat anders dan een ordinaire BBQ he?
Zeker wel!quote:Op maandag 16 november 2009 10:04 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
(had ik je niet verteld dat ie alleen echte duracel batterijen vreet of de speciale oplaadbare voor digitale camera's? Die oplaadbare van de hema deden het ook goed)
Hoe doe jij het?quote:Op maandag 16 november 2009 11:51 schreef WRH het volgende:
dat moet echt leuk zijn om in jouw type huis overal kerst versiering op te hangen![]()
past er zo mooi bij!
euh, dit jaar nietquote:Op maandag 16 november 2009 11:56 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hoe doe jij het?
Super strak of heel weinig?
Of niks?
Leuk!quote:Op maandag 16 november 2009 12:00 schreef WRH het volgende:
[..]
euh, dit jaar niet![]()
dan is er met een beetje geluk net gestuct dus alles is dan ijskoud en zeiknat, we blijven dus nog even boven wonen.
maar gewoonlijk een kerstboom met zwarte en witte ballen (noodzaak na al die muizen) heel veel versiering maar allemaal bijpassend, dus veel glas, veel wit(van die zilveren grote uilen enzo) en witte sterren voor de ramen.
meeste versiering vaak buiten; hebben stapels van die lichtgevende hertjes, arre sledes etc![]()
bij ons binnen dus kaal maar daar hoeft de buurt niet onder te lijden, dus buiten wel vrolijk in sfeer!
ga je daar ook foto's van plaatsen op de feestdagen pijler?quote:Op maandag 16 november 2009 12:59 schreef twentemeisje het volgende:
Had ik je dan al verteld dat ik vorig jaar allemaal hele oude kerstballen heb gekocht ()+ is stad en land af geweest). Ik heb nu al weer zin om de kerstboom op te tuigen
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, had je niet verteld...quote:Op maandag 16 november 2009 12:59 schreef twentemeisje het volgende:
Had ik je dan al verteld dat ik vorig jaar allemaal hele oude kerstballen heb gekocht ()+ is stad en land af geweest). Ik heb nu al weer zin om de kerstboom op te tuigen
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 november 2009 10:57 schreef MinderMutsig het volgende:
Wij hebben ook nog ballen van oma. Van die echte ouderwetse. Alleen is mijn oma een jaar iets te fanatiek geweest met de spuitsneeuw en toen waren de ballen zo vies dat ze ze schoon wilde maken. Heeft ze ze in afwaswater gegooid. Alle kleur eraf!![]()
![]()
![]()
Ik vind ze in zilver nog mooier maar oma was not amused.
Dat dacht ik al..quote:Op donderdag 19 november 2009 10:39 schreef bleiblei het volgende:
Je pakketje ligt hier trouwens nog steeds Obli.
quote:Op donderdag 19 november 2009 10:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik zal het wel voor je fixen.
Oh nee, dat is het niet. Als ik ergens zin in heb is het om de boel mooi en gezellig te maken en al mijn vrienden (dat zijn er maar 2quote:Op donderdag 19 november 2009 11:05 schreef Oblivion het volgende:
Nou mijn handen jeuken!![]()
Maar ik mag echt niet...NIET NIET NIET NIET AF AF AF AF AF AF AF AF!
Misschien zit je met het idee na een verbouwing van; Pppfff, weer alles opruimen, mooi maken etc etc..?
Oh, klinkt bekend.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:09 schreef styliste het volgende:
[..]
Oh nee, dat is het niet. Als ik ergens zin in heb is het om de boel mooi en gezellig te maken en al mijn vrienden (dat zijn er maar 2maar dan nog) en de vrienden van
er in te stoppen en een mooi feestje te bouwen.
Misschien heeft het er meer mee te maken dat kerst voor mij altijd echt zo'n familie feest is geweest en aangezien mijn familie nogal uit elkaar is gevallen etc. het afgelopen jaar...
Aaaw....quote:Op donderdag 19 november 2009 11:17 schreef styliste het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat als het bij ons straks klaar is er toch ook echt een boom en een heleboel lampjes staat/hangen.
Gewoon puur voor de gezelligheid.![]()
Maar het feest zelf kan me gestolen worden dit jaar...
tenks, jij bent lievvvquote:Op donderdag 19 november 2009 11:38 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Aaaw....Op je bolletje...
Dat het maar mee mag vallen.
Beterschap dan!quote:Op donderdag 19 november 2009 11:43 schreef styliste het volgende:
[..]
tenks, jij bent lievvv![]()
Ik zit hier in mn uppie tommy teleshopping te kijken en me niet lekker te voelen en dan krijg je dat he?![]()
Hoe is het met je franklin?
Wat sij von hierbovuh seg.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:52 schreef shmoopy het volgende:
Oh-blivion, wat een moordwijf ben je toch, dat je dit allemaal gewoon dóet.
Ik neem diep mijn petje voor je af, en blijf je topics volgen.
Sterkte.
'T gaat zunne gangetjequote:Op donderdag 19 november 2009 10:56 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Kan niet eeuwig nieuwsgierig blijven...![]()
Wel alles goed thuis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |