Ja hoor...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Beste verbouwing!
Komen de keuken en badkamer ook nog voorbij?
Ik moet wel...quote:Op donderdag 5 november 2009 21:40 schreef bleiblei het volgende:
Wauw! Je gaat nog onverminderd hard door!
Is vloeibaar, niet zoals je lief dat doet!quote:En glas in lood kerstversiering! Zelf gemaakt?Wel geinig!
Dank je wel...quote:
Kerst...quote:Op maandag 9 november 2009 00:49 schreef Bluezz het volgende:
Kerst
Maar voor de rest, het gaat lekker![]()
tvp
BBQ zegt me al niets.quote:Op maandag 9 november 2009 15:27 schreef twentemeisje het volgende:
Ik lees net het berichtje bij BBQ
Dank jullie wel.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:59 schreef twentemeisje het volgende:
Hoe is het daar Obli? En met je?
* twentemeisje geeft een knuffel aan Obli
quote:
Klote zeg en ook plotseling begrijp ik. Wens je lief en jou heel veel sterkte toe.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:04 schreef Oblivion het volgende:
Pssst, stali:
Show je nagels #17
[..]
Dank jullie wel.![]()
Het gaat wel met vriendlief.
Maar heeft er een flinke tic aan overgehouden... logisch natuurlijk.
Verbouwing ligt even stil en daarna pikken we het weer langzaam op.
BBQ-kip is natuurlijk heel wat anders dan een ordinaire BBQ he?quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
![]()
Wil je me nog wel inhuren voor je feesten en partijen?
Gewoon de tijd nemen die jullie nodig hebben hoor, als jullie je er maar goed bij voelen. Wat een ellendequote:Op dinsdag 10 november 2009 22:04 schreef Oblivion het volgende:
Pssst, stali:
Show je nagels #17
[..]
Dank jullie wel.![]()
Het gaat wel met vriendlief.
Maar heeft er een flinke tic aan overgehouden... logisch natuurlijk.
Verbouwing ligt even stil en daarna pikken we het weer langzaam op.
Kip, het meest veelziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijdige stukje kaas, vis!quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:30 schreef Stali het volgende:
[..]
BBQ-kip is natuurlijk heel wat anders dan een ordinaire BBQ he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |