Wat heeft dat hiermee te maken?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben heel erg aardig, maar dan moeten mensen ook aardig tegen mij zijn
Oh, ja.. een ideaal weekend! :pquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Lekker verslagen maken in het weekend
Die lapo kwam toevallig zo uit, ik aas er niet op. Maar als ik de kans heb pak ik'mquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat heeft dat hiermee te maken?
En hou eens op met lapo hunten..
?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die lapo kwam toevallig zo uit, ik aas er niet op. Maar als ik de kans heb pak ik'm![]()
JIj moet huilen van mij omdat ik telkens zo'n snedig antwoord terug geef. Dat doe ik om dat jij telkens mij poogt te minachten.
Nu aardig zijn
En nog vier keer trainen, weekend is weer ingedeeld.quote:
Trainen voor wat?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En nog vier keer trainen, weekend is weer ingedeeld.
Ik wil geen internet fittiequote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik wil geen internet fittie![]()
Kappen.
Roeienquote:
Ik weet het niet meer..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
SNAP JE HET NOU ECHT NIET OF DOE JE NOU NET ALSOF!?!?!?!?!
In dit weer?quote:
Jazeker, het loopt zo langzaam wel uit die hobby. 11 keer per weekquote:
Roeien doe je totdat het water in ijs transforbeert.quote:
Tering, je bent ook heel goed dan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jazeker, het loopt zo langzaam wel uit die hobby. 11 keer per week
Ha kom ik net vandaan, interview gehad.quote:
Waarvoorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ha kom ik net vandaan, interview gehad.
Graaggedaan hoor. Nu weer goed?quote:
Blaadje, over topsport en hoe wij met geld omgaanquote:
.. Wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Graaggedaan hoor. Nu weer goed?
Jij bent dus serieus een topsporter?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Blaadje, over topsport en hoe wij met geld omgaan
Den Haag, moeten met 2 hoofdletters.quote:
Waar zie je dat ik jou verbeter?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Den Haag, moeten met 2 hoofdletters.
Jij wil mij telkens schofferen, ik steek jou telkens de luw af. Ik bied mijn excuus aan en telkens zit je over mij heen te kotsen.quote:
IK DOE NIKSquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij wil mij telkens schofferen, ik steek jou telkens de luw af. Ik bied mijn excuus aan en telkens zit je over mij heen te kotsen.
Vind ik niet leuk.
Loef.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij wil mij telkens schofferen, ik steek jou telkens de luw af. Ik bied mijn excuus aan en telkens zit je over mij heen te kotsen.
Vind ik niet leuk.
P.s en gisteren van dat filtert.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij bent dus serieus een topsporter?
Dat is wel een hele makkelijke stempelquote:
Dan ben je toch gespierd!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat is wel een hele makkelijke stempel
Hehe, maar goed jij hebt je looks dan weer meequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan ben je toch gespierd!
Misschien ben je wel kei lelijk, alleen topsporters zijn dan alsnog![]()
Ik zou het dus niet kunnen
Wil je het N-woord aub niet in de mond nemen?quote:
N-woord.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wil je het N-woord aub niet in de mond nemen?
quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Meerminmans, you silly spammer person. I laugh at you! Hahahaha!
Oh.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:42 schreef zarGon het volgende:
Haha, je UI.
Ik moest hieraan denken:
[..]
Je nam een neger in de mondquote:
quote:
Volgens mij niet, broederquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hé dat topic over griekje was niet 4 real tok.
Mensen die verslagen worden door hun broertjes.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:56 schreef Skylark. het volgende:
Godverdomme, net m'n ass gewhiped door m'n broertje op SSBM. Kankersheik, dat is de enige waarmee hij van me kan winnen.
![]()
![]()
Ait, waarom is er geen deel 3 dan.quote:
Sheik is zo fuckin' snel, sneller dan Falco. En we deden random dus kregen we dat kankerlavalevelquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mensen die verslagen worden door hun broertjes.!
Sheikquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:56 schreef Skylark. het volgende:
Godverdomme, net m'n ass gewhiped door m'n broertje op SSBM. Kankersheik, dat is de enige waarmee hij van me kan winnen.
![]()
![]()
Ik gun dr de aandacht nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ait, waarom is er geen deel 3 dan.
Mijn broertje is heel goed maar net iets slechter dan ik. Dus hij heeft lang zitten te zoeken naar m'n zwakte (Sheik) dus en nu whiped hij zo m'n ass.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Sheik. Mijn broertje is een smerige B basher
.
Smart thinkingquote:
Mijn broertje en ik speelden altijd tegen elkaar, en dus hebben we ongeveer hetzelfde niveau met alle spellen. Met Mariokart is hij ook bijna net zo goed als ik. En met de Marioparty minigames ook. En Fifa ook.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:59 schreef Lakitu het volgende:
Broertjes horen niet goed te kunnen spelen.Zelfs m'n zusje beat m'n broertje, en die gast is bijna 15.
En je zusje?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:59 schreef Lakitu het volgende:
Broertjes horen niet goed te kunnen spelen.Zelfs m'n zusje beat m'n broertje, en die gast is bijna 15.
Vroeger hadden we altijd hetzelfde niveau. Maar tegenwoordig exceed ik hem by far.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijn broertje en ik speelden altijd tegen elkaar, en dus hebben we ongeveer hetzelfde niveau met alle spellen. Met Mariokart is hij ook bijna net zo goed als ik. En met de Marioparty minigames ook. En Fifa ook.
Net 13.quote:
Nee, bij ons echt niet. Hij is de beste tegenstander die ik kan hebben.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Vroeger hadden we altijd hetzelfde niveau. Maar tegenwoordig exceed ik hem by far.
Too old.quote:
Fifa is ook gewoon het enige spel waar de mijne tegen mij een kans maaktquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijn broertje en ik speelden altijd tegen elkaar, en dus hebben we ongeveer hetzelfde niveau met alle spellen. Met Mariokart is hij ook bijna net zo goed als ik. En met de Marioparty minigames ook. En Fifa ook.
op een oude fiets moet je het lerenquote:
wie de fuck is r en r ?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ohja Hyves van je zusje? [ afbeelding ]
R&R = R&R back.
gersquote:
whutquote:
Neequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ohja Hyves van je zusje? [ afbeelding ]
R&R = R&R back.
Zeker nog nooit een R&R ontvangen.quote:
Ik moest hardop lachen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bazensmileyquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Zeker nog nooit een R&R ontvangen.
linkquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:21 schreef Skylark. het volgende:
Hee, m'n zusje is weer actief op Hyves.
Niet !quote:
Niet alleen op Hyves.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:21 schreef Skylark. het volgende:
Myr.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:21 schreef Skylark. het volgende:
Check ook echt die cast vanaf 9:00quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Niet alleen op Hyves.
*insert high-five*
Nee hoowr, ik stuur dr privé-berichtenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
![]()
Kan ik dr vriendjes wel in de gaten houden.
Hoe doe je dat.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee hoowr, ik stuur dr privé-berichten [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry boi.quote:
Hij heeft het laatst uitgelegd maar ben het vergeten.quote:
Niet zo roddelen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hé dat topic over griekje was niet 4 real tok.
Jij houdt echt van me hè?quote:
NOU EN.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:14 schreef phpmystyle het volgende:
Goedemiddag, intake vavo geregeld, maandag gesprek![]()
Nou dat lijkt mij toch wel een leuk wetenswaardigheidje, aangezien jullie straks geen (MBOquote:
Dan posten ze wel HBOquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou dat lijkt mij toch wel een leuk wetenswaardigheidje, aangezien jullie straks geen (MBO) meer kunnen posten naar mij toe
![]()
Maar ik heb nog intake, ben nog niet toegelaten.
Voortgezet algemeen volwassenen onderwijs. TL(voorheen mavo) Havo en VWO kan je daar halen. Ik ga voor de TL of Havo, even kijken wat mijn mogelijkheden zijn.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:46 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dan posten ze wel HBO![]()
Wtf is vavo dan?
Aha, oké dan. Waarom wil je nu havo gaan doen als je naar hbo kan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Voortgezet algemeen volwassenen onderwijs. TL(voorheen mavo) Havo en VWO kan je daar halen. Ik ga voor de TL of Havo, even kijken wat mijn mogelijkheden zijn.
Alleen bausses kunnen dat.quote:
Ik HBO?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:49 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Aha, oké dan. Waarom wil je nu havo gaan doen als je naar hbo kan?
Nee.quote:
Ontkenningsfase.quote:
Als je mbo hebt gedaan kan dat weet ik veel wat je precies hebt uitgespookt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik HBO?Heb me hele schooltijd er met de pet na gegooid, nu zit ik op een ROC (ja ik weet
!) maar nu wil ik gaan leren, en dan is de vavo het opstapje naar het HBO.
Niet veel dus, maar het MBO was de cue om me aan het leren te zettenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:52 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Als je mbo hebt gedaan kan dat weet ik veel wat je precies hebt uitgespookt.
Oke niet afgemaakt dus.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet veel dus, maar het MBO was de cue om me aan het leren te zettenIk kan misschien voor de kerst zelfs naar de vavo, ho the fuck get out of here mentaliteit heb ik nu
Hoe eerder weg bij het mbo hoe beter
Daar doen bazen niet aan.quote:
Mensen die er inzitten zijn er ook echt zelf van op de hoogte hè?quote:
Hmm wat?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:02 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mensen die er inzitten zijn er ook echt zelf van op de hoogte hè?
En heb jij me dagboek al gelezen? The moment is coming.quote:
me = mijn.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En heb jij me dagboek al gelezen? The moment is coming.
Het komt erop neer dat je wel degelijk van me houdt.quote:
Ben je gek.quote:
Dankjewel voor de wijze les. Maar ben je niet blij voor me? Nu wordt domme php misschien wel een stuk slimmer.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
me = mijn.
En "The moment is near." is mooier.
Het komt erop neer dat ik je ongelooflijk kut vind. En al ben je lekker, dat boeit niks.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:11 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het komt erop neer dat je wel degelijk van me houdt.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het komt erop neer dat ik je ongelooflijk kut vind. En al ben je lekker, dat boeit niks.Alsof ik alle lekkere smatjes te vriend heb.
!
Tyf opquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:16 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat je niet zo makkelijk hapt dan.
Goed nummer.quote:
Nee.quote:
Vandaar de post.quote:
AH DAT FLUITJE.quote:
Mijn matties willen met de taxi op stap.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:19 schreef Lakitu het volgende:
Net zo een vriend van me: hey, zullen we naar Dirty Dutch? Dus ik zeg: ik kijk wel, lijkt me wel lachen.Is de entree fucking 48 euro
![]()
! Wtf
![]()
Graag gedaan.quote:
Ik wil altijd nog eens naar DD. Altijd te laat en dan zijn die kaartjes 70 euro ofzoquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:19 schreef Lakitu het volgende:
Net zo een vriend van me: hey, zullen we naar Dirty Dutch? Dus ik zeg: ik kijk wel, lijkt me wel lachen.Is de entree fucking 48 euro
![]()
! Wtf
![]()
Wtfquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijn matties willen met de taxi op stap.Ik ben poor.
Wees een gelukkig man.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
WtfWij zijn echt nooit met de taxi geweest
![]()
Wel jammer, want het leek me wel leukquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik wil altijd nog eens naar DD. Altijd te laat en dan zijn die kaartjes 70 euro ofzo![]()
Echte mannen hebben de beste clubs op fietsafstand.quote:
Echte mannen gebruiken hun internetmatties die hun huis hebben op fietsafstand van clubs.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Echte mannen hebben de beste clubs op fietsafstand.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Echte mannen gebruiken hun internetmatties die hun huis hebben op fietsafstand van clubs.
Het zit je wel in de maag he? Je moet eens opletten dat dat kan. Eerst TL waarschijnlijk en dan havo, maar misschien kan het ook wel in een keer.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:22 schreef Crack_ het volgende:
JE KUNT NIET VAN NIVEAU FUCKING 2 NAAR HAVO OMGGGGGGGGGGGGG
Ik twijfel tussen homo en neger.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:26 schreef Lakitu het volgende:
Ik luister al 3 Beyonce-nummers achter elkaar. What has become of me?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:26 schreef Lakitu het volgende:
Ik luister al 3 Beyonce-nummers achter elkaar. What has become of me?
Je moet eerst tl doen, geloof me maarquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het zit je wel in de maag he? Je moet eens opletten dat dat kan. Eerst TL waarschijnlijk en dan havo, maar misschien kan het ook wel in een keer.
Daarvoor krijg ik een intake.
Ik verwacht van wel maar ik kijk als ik het kan overslaan. Maar anders begin ik gewoon op TL is ook geen ramp.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je moet eerst tl doen, geloof me maar
Kut nou eens op met je opleidingengezeurquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het zit je wel in de maag he? Je moet eens opletten dat dat kan. Eerst TL waarschijnlijk en dan havo, maar misschien kan het ook wel in een keer.
Daarvoor krijg ik een intake.
Je begint op tl, ik zit op vavo dus geloof me maarquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik verwacht van wel maar ik kijk als ik het kan overslaan. Maar anders begin ik gewoon op TL is ook geen ramp.
quote:
Maar ik heb gelijk, zeg het zequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kut nou eens op met je opleidingengezeurJullie allemaal..
of* niet als. Dit is pas de honderdste keer dat je deze fout maaktquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik verwacht van wel maar ik kijk als ik het kan overslaan. Maar anders begin ik gewoon op TL is ook geen ramp.
5 VAASJES?!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:31 schreef Japsnars het volgende:
Paar uur school -> 3 uur wachten -> op een, zo goed als, lege maag 5 vaasjes drinken --> broodje eten --> 10km naar huis fietsen --> moe zijn en willen slapen
Ok.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kut nou eens op met je opleidingengezeurJullie allemaal..
Het kan technisch gezien wel omdat je gewoon op ieder niveau VAVO mag doen. In de praktijk, echter, zie ik het niet gebeuren dat PHP ineens in 1 jaar havo haaltquote:
Je kunt niet van niveau 2 naar havo :pquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het kan technisch gezien wel omdat je gewoon op ieder niveau VAVO mag doen. In de praktijk, echter, zie ik het niet gebeuren dat PHP ineens in 1 jaar havo haalt
verdomme, op een lege maag in minder dan anderhalf uur jaquote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:31 schreef Japsnars het volgende:
Paar uur school -> 3 uur wachten -> op een, zo goed als, lege maag 5 vaasjes drinken --> broodje eten --> 10km naar huis fietsen --> moe zijn en willen slapen
Nee Crackquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je kunt niet van niveau 2 naar havo :p
Daar zit nog kader / tl tussen
Quit the spam mate.quote:
quote:
Je mag er 2 jaar over doen. Maar ik verwacht dat ik op TL moet beginnen maar als ik op havo kan beginnen ga ik dat zeker doen. Ik neem aan dat je wel een aantal tests krijgt toch?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het kan technisch gezien wel omdat je gewoon op ieder niveau VAVO mag doen. In de praktijk, echter, zie ik het niet gebeuren dat PHP ineens in 1 jaar havo haalt
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Quit the spam mate. [ afbeelding ]
Lolwutquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:35 schreef Breathtaking het volgende:
Hihi ik ging net winkelen met hoge hakken aantrek ik net m'n maillot uit, OVERAL bloed
![]()
maar het deed helemaal geen pijn
!
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Quit the spam mate. [ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:35 schreef Breathtaking het volgende:
Hihi ik ging net winkelen met hoge hakken aantrek ik net m'n maillot uit, OVERAL bloed
![]()
maar het deed helemaal geen pijn
!
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
verdomme, op een lege maag in minder dan anderhalf uur jaVerdomt dat je het dan voelt
Maar, maar....quote:
Wat was er gebeurd dan? Of bloed je vaker zomaar?quote:
Sta stil dan.quote:
Ja weet ik nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat was er gebeurd dan? Of bloed je vaker zomaar?
Wat let je om te gaan slapen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar, maar....
Maar ik ben gewoon moe, vannacht ook maar 5 uur geslapen. Ik ben echt kapot
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:42 schreef Skylark. het volgende:
Ey G's, binnenkort SSBM toernooi bij Lakitu thuis, daarna clubben.
Nu nog de host overhalen.
Dat maakt echt wél uit, je denkt toch niet dat ze iedereen maar toelaten waar diegene wil gaan zitten?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee Crack
Dit maakt bij VAVO, of in ieder geval staatsexamen, niet uit. Dan mag je gewoon elk niveau dat je wilt doen
En dan blijven slapen zeker?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:42 schreef Skylark. het volgende:
Als het goed is slapen we niet bij jou. Maar in principe wel.quote:
Ah dus jij hebt havo ook niet gehaald in het reguliere onderwijs?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat maakt echt wél uit, je denkt toch niet dat ze iedereen maar toelaten waar diegene wil gaan zitten?
GELOOF ME NOU TYFUS, IK ZIT OP DE VAVO
NEE VERDOMME, LAAT ME GEWOON RUSTIG SLAPENquote:
Offf, dat ik ben geslaagd met 8en op het vmbo dus meteen naar havo 5 mocht?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ah dus jij hebt havo ook niet gehaald in het reguliere onderwijs?
En waarom deed je dan VMBO als je zo goed bent?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Offf, dat ik ben geslaagd met 8en op het vmbo dus meteen naar havo 5 mocht?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:42 schreef Skylark. het volgende:
Omdat het een tijdje heel slecht met mij ging, daaromquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En waarom deed je dan VMBO als je zo goed bent?
Wat denk je wel niet, dat ik iets anders wil dan slapenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
NEE VERDOMME, LAAT ME GEWOON RUSTIG SLAPEN
Strakjes eten en ik wil niet dat ik straks ineens morgenochtend wakker wordtquote:
Oke, dan moet je op de VAVO dus wel TL hebben gedaan. Staatsexamen kan hij echter wel gaan doenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat maakt echt wél uit, je denkt toch niet dat ze iedereen maar toelaten waar diegene wil gaan zitten?
GELOOF ME NOU TYFUS, IK ZIT OP DE VAVO
In principe wel, wachten tot de treinen weer rijden is ook niet alles.quote:
Maar nu is alles weer goed, he?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat het een tijdje heel slecht met mij ging, daarom
Dat schijnt de universele smoes te zijn van tegenwoordig. Maar goed het kan, maar lach mij dan ook niet telkens uit om mijn MBO, ik probeer het tenminste.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat het een tijdje heel slecht met mij ging, daarom
Ik mag hopen van nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat denk je wel niet, dat ik iets anders wil dan slapen?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat schijnt de universele smoes te zijn van tegenwoordig. Maar goed het kan, maar lach mij dan ook niet telkens uit om mijn MBO, ik probeer het tenminste.
En uiteindelijk ga ik ook havo doen, wordt het niet dit jaar dan volgend jaar, het zal gebeuren.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom een smoes? Ik ben toch geslaagd met 8en, of het nou een smoes was of niet, uit eindelijk zit ik alsnog in havo 5
Bewijs dat eerst eens voordat je gaat zeggen dat je zeker zou weten dat je dat gaatdoen..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En uiteindelijk ga ik ook havo doen, wordt het niet dit jaar dan volgend jaar, het zal gebeuren.
Van welke?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:54 schreef Japsnars het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd naar jouw eindlijst, php.
Gewoon van afgelopen jaar, VMBO kb/bb dus.quote:
Hoe moet ik dat bewijzen dan?? Ik wil wel foto maken van de toelatings bewijzen hoor. Maar zoals ik al zei, volgende week maandag heb ik afspraak/intake, dan wordt het bekeken als ik er wel capabel voor ben, en dan word ik denk ik geplaatst voor Tl of havo ik denk TL.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bewijs dat eerst eens voordat je gaat zeggen dat je zeker zou weten dat je dat gaatdoen..
Misschien wachten totdat je daadwerkelijk havo doet?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat bewijzen dan?? Ik wil wel foto maken van de toelatings bewijzen hoor. Maar zoals ik al zei, volgende week maandag heb ik afspraak/intake, dan wordt het bekeken als ik er wel capabel voor ben, en dan word ik denk ik geplaatst voor Tl of havo ik denk TL.
Hmmz, ik heb geen idee waar die is eigenlijkquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gewoon van afgelopen jaar, VMBO kb/bb dus.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:58 schreef LudoSanders het volgende:
Ik denk dat de toekomstige Einstein in KLB SC post.
Je weet het toch wel uit je hoofd? Zoveel vakken had je nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hmmz, ik heb geen idee waar die is eigenlijkVond het niet iets om te bewaren.
Ik zeg toch, het wordt toch wel TL. Ik hoop alleen dat ik voor de kerst al kan beginnenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien wachten totdat je daadwerkelijk havo doet?
Jappie kom er maar inquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zeg toch, het wordt toch wel TL. Ik hoop alleen dat ik voor de kerst al kan beginnenVraag me af als ik halverwege het jaar kan instromen.
Nogmaals, het is 'of' niet 'als'. Kanker zegquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zeg toch, het wordt toch wel TL. Ik hoop alleen dat ik voor de kerst al kan beginnenVraag me af als ik halverwege het jaar kan instromen.
Je weet dat het morgen al november is, de maand voor december?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nederlands 7 dat weet ik nog, elektro ook 7, engels 6quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je weet het toch wel uit je hoofd? Zoveel vakken had je nou ook weer niet.
quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nogmaals, het is 'of' niet 'als'. Kanker zegAls je dat al niet snapt, dan gaat je Nederlands cijfer echt dramatisch worden
Dan ga je dus echt niet de HAVO reddenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nederlands 7 dat weet ik nog, elektro ook 7, engels 6had namelijk die toetsen in de les niet gemaakt waardoor ik met 4 het examen inging. En voor de rest weet ik het echt niet meer.
Wat ken je mij goedquote:
Waarom ''al'', yes i know. Ik bedoel meer van, voor de kerst ingeschreven staan, en dan na de kerst beginnen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je weet dat het morgen al november is, de maand voor december?
Ja!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat ken je mij goedHeb je al zin in vanavond?
Jawel hoor, vroeg of laat. Al zou ik hemel en aarde moeten bewegen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan ga je dus echt niet de HAVO redden
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja!
Ik heb een cadeautje voor hem gekocht
Sinds wanneer kan je halverwege het jaar instromen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom ''al'', yes i know. Ik bedoel meer van, voor de kerst ingeschreven staan, en dan na de kerst beginnen.
Nee, ik durf het hier nog niet te zeggenquote:
Wow! Dan heb je een havo-diploma en dan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jawel hoor, vroeg of laat. Al zou ik hemel en aarde moeten bewegen.
Ik haal TL toch sowieso niet in een half jaar? Als ik het goed doe ben ik volgend jaar kerst klaar. Maar het wordt zo langzamerhand wel heel erg hypothetisch zo, dat als als.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan je halverwege het jaar instromen?
Je moet trouwens voor de kerst ingeschreven staan voor je staatsexamen anders ben je de lul
Nog niet? Dus straks wel? Of krijgen we een PM/Msn bericht?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, ik durf het hier nog niet te zeggen
Maar ik had hem wel zover gekregen dat hij echt dacht dat het een voorbinddildo was![]()
![]()
![]()
Pmquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nog niet? Dus straks wel? Of krijgen we een PM/Msn bericht?
Maar veel plezier als ik je niet meer spreekIk ga denk ik toch maar even TV kijken en dan een uurtje slapen
Naar de kunst academie nou goed?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wow! Dan heb je een havo-diploma en dan?
Als jij ooit de HAVO haalt dan knal ik m'n hoofd eraf.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Naar de kunst academie nou goed?
Nee lopen pronken op FOK! dat ik ''hoger opgeleid ben''
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als jij ooit de HAVO haalt dan knal ik m'n hoofd eraf.
Pics?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:05 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb nieuw ondergoed gekochten een heel snoezig jurkje waar ik helemaal niets mee kan.
Nee, je kan niet volgend jaar kerst klaar zijn cono. De examens zijn alleen in meiquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik haal TL toch sowieso niet in een half jaar? Als ik het goed doe ben ik volgend jaar kerst klaar. Maar het wordt zo langzamerhand wel heel erg hypothetisch zo, dat als als.
Misschien dat e-Matching in je 'hoger opgeleid' trapt met slechts een havo-diploma.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Naar de kunst academie nou goed?
Nee lopen pronken op FOK! dat ik ''hoger opgeleid ben''
Hmm, daarom heb ik ook intake.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Pics?
[..]
Nee, je kan niet volgend jaar kerst klaar zijn cono. De examens zijn alleen in mei
Alleen met vwo experimenteren ze op sommige locatie's met examens in januari.
Internet datingquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Misschien dat e-Matching in je 'hoger opgeleid' trapt met slechts een havo-diploma.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Misschien dat e-Matching in je 'hoger opgeleid' trapt met slechts een havo-diploma.
Maak ik zo wel!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Pics?
[..]
Nee, je kan niet volgend jaar kerst klaar zijn cono. De examens zijn alleen in mei
Alleen met vwo experimenteren ze op sommige locatie's met examens in januari.
dat heeft toch geen drol te maken met wat ik net zegquote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Internet dating![]()
Hoewel de gemiddelde FOK!ker![]()
quote:
Topquote:
Alsof ik alwetend ben. Gvd zeg, wat een afgunst hier. Lijkt wel alsof ze bang zijn voor concurrentie.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
dat heeft toch geen drol te maken met wat ik net zeg
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:18 schreef Maisnon het volgende:
Ik had pijn aan m'n kaken net van het pratenvandaag kwamen er dus wel veel mensen langs bij m'n presentatie
Veel enthousiaste reacties en feedback, ging dus super
Nee, jij zegt dat jij volgend jaar met kerst je diploma wilt hebben. Tegelijkertijd zeg je ook dat je het niet in een half jaar gaat redden, er zijn echter geen examens tussen juli en kerstquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Alsof ik alwetend ben. Gvd zeg, wat een afgunst hier. Lijkt wel alsof ze bang zijn voor concurrentie.
Ook zo relevantquote:
En dat laatste wist ik dus niet. Acht jij het mogelijk TL in een half jaar te doen? Nee he..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, jij zegt dat jij volgend jaar met kerst je diploma wilt hebben. Tegelijkertijd zeg je ook dat je het niet in een half jaar gaat redden, er zijn echter geen examens tussen juli en kerst
Het is mijn Bachelor afstudeerprojectquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Krijg je er verder nog een cijfer of iets dergelijks voor?
Waar ging je presentatie eigenlijk over?
Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:24 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Het is mijn Bachelor afstudeerprojectdus uiteindelijk krijg ik er een diploma voor, haha
Maar dit was de tussenpresentatie nog maar
Het ging over mijn project, onderwerpen binnen digitale sociale netwerken op een interessante manier weergeven
Ik mag er niet te veel uitleg over geven, maar de twee interessantere concepten gaan over het visualiseren in een soort textiel, en een soort huid voor bioscopen etc.
Wat een bullshitquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ook zo relevantIk haal mijn potentiële vriendin echt niet van het internet af, hetzelfde als fappen op filmpjes
Als jij, zoals jij zelf zegt, HAVO aan kan. Dan ja, dan kan je zeker in een half jaar TL doen. Zoveel moeilijker dan KB of BB is het nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En dat laatste wist ik dus niet. Acht jij het mogelijk TL in een half jaar te doen? Nee he..
Tot zover ik het begrijp klinkt het erg interessantquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:24 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Het is mijn Bachelor afstudeerprojectdus uiteindelijk krijg ik er een diploma voor, haha
Maar dit was de tussenpresentatie nog maar
Het ging over mijn project, onderwerpen binnen digitale sociale netwerken op een interessante manier weergeven
Ik mag er niet te veel uitleg over geven, maar de twee interessantere concepten gaan over het visualiseren in een soort textiel, en een soort huid voor bioscopen etc.
Hehe oke.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou 4 topfoto's gemaaktze zijn aan het uploaden.
Ik had ook een gamecube met SSBM, ja?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:34 schreef Skylark. het volgende:
Lakitu + C_N, ik heb even een 2-levens match tegen lvl 9 Ganondorf opgenomen met m'n webcam. Kunnen jullie m'n skills zien jatoch. Wel onduidelijk beeld.
In het eindscherm lijkt het alsof Ganondorf aan het fappen is.
http://tinypic.com/player.php?v=nvywk1&s=4
Kijk m'n skills dan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik had ook een gamecube met SSBM, ja?
Ziet er goed uit, tot zover ik het kan volgen met die camkwaliteitquote:
Blijf je zeggen dat je net gedronken hebt?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:35 schreef Japsnars het volgende:
Koop trouwens nooit 300 gram schepsnoep en eet het al helemaal niet in 1 keer op als je net hebt gedronken en broodjes hebt gegeten
Ik heb echt enorme buikpuin nu
1e kill 0% damagequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, tot zover ik het kan volgen met die camkwaliteit![]()
En inderdaad, die handbewegingen van ganondorf
Wat een kenkerquality.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:34 schreef Skylark. het volgende:
Lakitu + C_N, ik heb even een 2-levens match tegen lvl 9 Ganondorf opgenomen met m'n webcam. Kunnen jullie m'n skills zien jatoch. Wel onduidelijk beeld.
In het eindscherm lijkt het alsof Ganondorf aan het fappen is.
http://tinypic.com/player.php?v=nvywk1&s=4
Nee, sorry. Dat bedoelde ik niet met mijn postquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Blijf je zeggen dat je net gedronken hebt?
Die Ganondorf en ik?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
Nee wel props. Denk wel dat jullie beiden van me zouden winnen.
Ik doe altijd 1vs3 met 9 sterren. Nee dat zou ik verliezen denk ik.quote:
Ik zal je vertellen allerliefste Jasper, ik dronk woensdagmiddag een Corona en ik voelde mee een beetje licht in m'n hoofd. Dat is dus één biertjequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, sorry. Dat bedoelde ik niet met mijn post
Ik heb toch echt bijna niks gedronken
Ik bedoelde meer dat ik gewoon kkmisselijk ben
DOLLETJES MAN.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:40 schreef Crack_ het volgende:
Ik krijg net telefoontje van Martijn dat hij nu al klaar is met werken
WIE?!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:40 schreef Crack_ het volgende:
Ik krijg net telefoontje van Martijn dat hij nu al klaar is met werken
Dat kabelbaan levelquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:41 schreef Japsnars het volgende:
Ik wil trouwens nog even verzoeken om bij lakitu een tweede beeldscherm en gamecube te plaatsen waarop wij nightfire kunnen spelen
Oke tof, dan ben ik dus toch niet de enigequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zal je vertellen allerliefste Jasper, ik dronk woensdagmiddag een Corona en ik voelde mee een beetje licht in m'n hoofd. Dat is dus één biertjedus het mag
!
Ik denk dat het komt omdat je dan nog geen avondeten enzo hebt gehad.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oke tof, dan ben ik dus toch niet de enige
Kabelbaanquote:
Tegen computer is wel heel anders dan tegen echte mensenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:45 schreef Maisnon het volgende:
Hehe Skylark heb ook even gekekenje speelt wel aardig
'wel aardig' daar heb je wat aan
We zullen zien, maar het zou me niets verbazen als ik er gewoon 1 jaar over doe. Zoals ik lees mag je wel je eigen vakkenpakket samenstellen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Als jij, zoals jij zelf zegt, HAVO aan kan. Dan ja, dan kan je zeker in een half jaar TL doen. Zoveel moeilijker dan KB of BB is het nou ook weer niet.
TL is trouwens echt kankermakkelijk weet ik van de examens
Ja inderdaad, ik had ook niet ontbeten en gelunchedquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt omdat je dan nog geen avondeten enzo hebt gehad.
Jij bent zo'n harde faalkneus zonder vriendenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |