En waarom deed je dan VMBO als je zo goed bent?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Offf, dat ik ben geslaagd met 8en op het vmbo dus meteen naar havo 5 mocht?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:42 schreef Skylark. het volgende:
Ey G's, binnenkort SSBM toernooi bij Lakitu thuis, daarna clubben.
Nu nog de host overhalen.
Omdat het een tijdje heel slecht met mij ging, daaromquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En waarom deed je dan VMBO als je zo goed bent?
Wat denk je wel niet, dat ik iets anders wil dan slapenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
NEE VERDOMME, LAAT ME GEWOON RUSTIG SLAPEN
Strakjes eten en ik wil niet dat ik straks ineens morgenochtend wakker wordtquote:
Oke, dan moet je op de VAVO dus wel TL hebben gedaan. Staatsexamen kan hij echter wel gaan doenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat maakt echt wél uit, je denkt toch niet dat ze iedereen maar toelaten waar diegene wil gaan zitten?
GELOOF ME NOU TYFUS, IK ZIT OP DE VAVO
In principe wel, wachten tot de treinen weer rijden is ook niet alles.quote:
Maar nu is alles weer goed, he?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat het een tijdje heel slecht met mij ging, daarom
Dat schijnt de universele smoes te zijn van tegenwoordig. Maar goed het kan, maar lach mij dan ook niet telkens uit om mijn MBO, ik probeer het tenminste.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat het een tijdje heel slecht met mij ging, daarom
Ik mag hopen van nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat denk je wel niet, dat ik iets anders wil dan slapen?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat schijnt de universele smoes te zijn van tegenwoordig. Maar goed het kan, maar lach mij dan ook niet telkens uit om mijn MBO, ik probeer het tenminste.
En uiteindelijk ga ik ook havo doen, wordt het niet dit jaar dan volgend jaar, het zal gebeuren.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom een smoes? Ik ben toch geslaagd met 8en, of het nou een smoes was of niet, uit eindelijk zit ik alsnog in havo 5
Bewijs dat eerst eens voordat je gaat zeggen dat je zeker zou weten dat je dat gaatdoen..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En uiteindelijk ga ik ook havo doen, wordt het niet dit jaar dan volgend jaar, het zal gebeuren.
Van welke?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:54 schreef Japsnars het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd naar jouw eindlijst, php.
Gewoon van afgelopen jaar, VMBO kb/bb dus.quote:
Hoe moet ik dat bewijzen dan?? Ik wil wel foto maken van de toelatings bewijzen hoor. Maar zoals ik al zei, volgende week maandag heb ik afspraak/intake, dan wordt het bekeken als ik er wel capabel voor ben, en dan word ik denk ik geplaatst voor Tl of havo ik denk TL.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bewijs dat eerst eens voordat je gaat zeggen dat je zeker zou weten dat je dat gaatdoen..
Misschien wachten totdat je daadwerkelijk havo doet?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat bewijzen dan?? Ik wil wel foto maken van de toelatings bewijzen hoor. Maar zoals ik al zei, volgende week maandag heb ik afspraak/intake, dan wordt het bekeken als ik er wel capabel voor ben, en dan word ik denk ik geplaatst voor Tl of havo ik denk TL.
Hmmz, ik heb geen idee waar die is eigenlijkquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gewoon van afgelopen jaar, VMBO kb/bb dus.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:58 schreef LudoSanders het volgende:
Ik denk dat de toekomstige Einstein in KLB SC post.
Je weet het toch wel uit je hoofd? Zoveel vakken had je nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hmmz, ik heb geen idee waar die is eigenlijkVond het niet iets om te bewaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |