Ik twijfel tussen homo en neger.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:26 schreef Lakitu het volgende:
Ik luister al 3 Beyonce-nummers achter elkaar. What has become of me?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:26 schreef Lakitu het volgende:
Ik luister al 3 Beyonce-nummers achter elkaar. What has become of me?
Je moet eerst tl doen, geloof me maarquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het zit je wel in de maag he? Je moet eens opletten dat dat kan. Eerst TL waarschijnlijk en dan havo, maar misschien kan het ook wel in een keer.
Daarvoor krijg ik een intake.
Ik verwacht van wel maar ik kijk als ik het kan overslaan. Maar anders begin ik gewoon op TL is ook geen ramp.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je moet eerst tl doen, geloof me maar
Kut nou eens op met je opleidingengezeurquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het zit je wel in de maag he? Je moet eens opletten dat dat kan. Eerst TL waarschijnlijk en dan havo, maar misschien kan het ook wel in een keer.
Daarvoor krijg ik een intake.
Je begint op tl, ik zit op vavo dus geloof me maarquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik verwacht van wel maar ik kijk als ik het kan overslaan. Maar anders begin ik gewoon op TL is ook geen ramp.
quote:
Maar ik heb gelijk, zeg het zequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kut nou eens op met je opleidingengezeurJullie allemaal..
of* niet als. Dit is pas de honderdste keer dat je deze fout maaktquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik verwacht van wel maar ik kijk als ik het kan overslaan. Maar anders begin ik gewoon op TL is ook geen ramp.
5 VAASJES?!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:31 schreef Japsnars het volgende:
Paar uur school -> 3 uur wachten -> op een, zo goed als, lege maag 5 vaasjes drinken --> broodje eten --> 10km naar huis fietsen --> moe zijn en willen slapen
Ok.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kut nou eens op met je opleidingengezeurJullie allemaal..
Het kan technisch gezien wel omdat je gewoon op ieder niveau VAVO mag doen. In de praktijk, echter, zie ik het niet gebeuren dat PHP ineens in 1 jaar havo haaltquote:
Je kunt niet van niveau 2 naar havo :pquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het kan technisch gezien wel omdat je gewoon op ieder niveau VAVO mag doen. In de praktijk, echter, zie ik het niet gebeuren dat PHP ineens in 1 jaar havo haalt
verdomme, op een lege maag in minder dan anderhalf uur jaquote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:31 schreef Japsnars het volgende:
Paar uur school -> 3 uur wachten -> op een, zo goed als, lege maag 5 vaasjes drinken --> broodje eten --> 10km naar huis fietsen --> moe zijn en willen slapen
Nee Crackquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je kunt niet van niveau 2 naar havo :p
Daar zit nog kader / tl tussen
Quit the spam mate.quote:
quote:
Je mag er 2 jaar over doen. Maar ik verwacht dat ik op TL moet beginnen maar als ik op havo kan beginnen ga ik dat zeker doen. Ik neem aan dat je wel een aantal tests krijgt toch?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het kan technisch gezien wel omdat je gewoon op ieder niveau VAVO mag doen. In de praktijk, echter, zie ik het niet gebeuren dat PHP ineens in 1 jaar havo haalt
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Quit the spam mate. [ afbeelding ]
Lolwutquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:35 schreef Breathtaking het volgende:
Hihi ik ging net winkelen met hoge hakken aantrek ik net m'n maillot uit, OVERAL bloed
![]()
maar het deed helemaal geen pijn
!
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Quit the spam mate. [ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:35 schreef Breathtaking het volgende:
Hihi ik ging net winkelen met hoge hakken aantrek ik net m'n maillot uit, OVERAL bloed
![]()
maar het deed helemaal geen pijn
!
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
verdomme, op een lege maag in minder dan anderhalf uur jaVerdomt dat je het dan voelt
Maar, maar....quote:
Wat was er gebeurd dan? Of bloed je vaker zomaar?quote:
Sta stil dan.quote:
Ja weet ik nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat was er gebeurd dan? Of bloed je vaker zomaar?
Wat let je om te gaan slapen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar, maar....
Maar ik ben gewoon moe, vannacht ook maar 5 uur geslapen. Ik ben echt kapot
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:42 schreef Skylark. het volgende:
Ey G's, binnenkort SSBM toernooi bij Lakitu thuis, daarna clubben.
Nu nog de host overhalen.
Dat maakt echt wél uit, je denkt toch niet dat ze iedereen maar toelaten waar diegene wil gaan zitten?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee Crack
Dit maakt bij VAVO, of in ieder geval staatsexamen, niet uit. Dan mag je gewoon elk niveau dat je wilt doen
En dan blijven slapen zeker?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:42 schreef Skylark. het volgende:
Ey G's, binnenkort SSBM toernooi bij Lakitu thuis, daarna clubben.
Nu nog de host overhalen.
Als het goed is slapen we niet bij jou. Maar in principe wel.quote:
Ah dus jij hebt havo ook niet gehaald in het reguliere onderwijs?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat maakt echt wél uit, je denkt toch niet dat ze iedereen maar toelaten waar diegene wil gaan zitten?
GELOOF ME NOU TYFUS, IK ZIT OP DE VAVO
NEE VERDOMME, LAAT ME GEWOON RUSTIG SLAPENquote:
Offf, dat ik ben geslaagd met 8en op het vmbo dus meteen naar havo 5 mocht?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ah dus jij hebt havo ook niet gehaald in het reguliere onderwijs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |