Ben je gek.quote:
Dankjewel voor de wijze les. Maar ben je niet blij voor me? Nu wordt domme php misschien wel een stuk slimmer.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
me = mijn.
En "The moment is near." is mooier.
Het komt erop neer dat ik je ongelooflijk kut vind. En al ben je lekker, dat boeit niks.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:11 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het komt erop neer dat je wel degelijk van me houdt.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het komt erop neer dat ik je ongelooflijk kut vind. En al ben je lekker, dat boeit niks.Alsof ik alle lekkere smatjes te vriend heb.
!
Tyf opquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:16 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat je niet zo makkelijk hapt dan.
Goed nummer.quote:
Nee.quote:
Vandaar de post.quote:
AH DAT FLUITJE.quote:
Mijn matties willen met de taxi op stap.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:19 schreef Lakitu het volgende:
Net zo een vriend van me: hey, zullen we naar Dirty Dutch? Dus ik zeg: ik kijk wel, lijkt me wel lachen.Is de entree fucking 48 euro
![]()
! Wtf
![]()
Graag gedaan.quote:
Ik wil altijd nog eens naar DD. Altijd te laat en dan zijn die kaartjes 70 euro ofzoquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:19 schreef Lakitu het volgende:
Net zo een vriend van me: hey, zullen we naar Dirty Dutch? Dus ik zeg: ik kijk wel, lijkt me wel lachen.Is de entree fucking 48 euro
![]()
! Wtf
![]()
Wtfquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijn matties willen met de taxi op stap.Ik ben poor.
Wees een gelukkig man.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
WtfWij zijn echt nooit met de taxi geweest
![]()
Wel jammer, want het leek me wel leukquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik wil altijd nog eens naar DD. Altijd te laat en dan zijn die kaartjes 70 euro ofzo![]()
Echte mannen hebben de beste clubs op fietsafstand.quote:
Echte mannen gebruiken hun internetmatties die hun huis hebben op fietsafstand van clubs.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Echte mannen hebben de beste clubs op fietsafstand.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Echte mannen gebruiken hun internetmatties die hun huis hebben op fietsafstand van clubs.
Het zit je wel in de maag he? Je moet eens opletten dat dat kan. Eerst TL waarschijnlijk en dan havo, maar misschien kan het ook wel in een keer.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:22 schreef Crack_ het volgende:
JE KUNT NIET VAN NIVEAU FUCKING 2 NAAR HAVO OMGGGGGGGGGGGGG
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |