Hoe doe je dat.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee hoowr, ik stuur dr privé-berichten [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry boi.quote:
Hij heeft het laatst uitgelegd maar ben het vergeten.quote:
Niet zo roddelen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hé dat topic over griekje was niet 4 real tok.
Jij houdt echt van me hè?quote:
NOU EN.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:14 schreef phpmystyle het volgende:
Goedemiddag, intake vavo geregeld, maandag gesprek![]()
Nou dat lijkt mij toch wel een leuk wetenswaardigheidje, aangezien jullie straks geen (MBOquote:
Dan posten ze wel HBOquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou dat lijkt mij toch wel een leuk wetenswaardigheidje, aangezien jullie straks geen (MBO) meer kunnen posten naar mij toe
![]()
Maar ik heb nog intake, ben nog niet toegelaten.
Voortgezet algemeen volwassenen onderwijs. TL(voorheen mavo) Havo en VWO kan je daar halen. Ik ga voor de TL of Havo, even kijken wat mijn mogelijkheden zijn.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:46 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dan posten ze wel HBO![]()
Wtf is vavo dan?
Aha, oké dan. Waarom wil je nu havo gaan doen als je naar hbo kan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Voortgezet algemeen volwassenen onderwijs. TL(voorheen mavo) Havo en VWO kan je daar halen. Ik ga voor de TL of Havo, even kijken wat mijn mogelijkheden zijn.
Alleen bausses kunnen dat.quote:
Ik HBO?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:49 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Aha, oké dan. Waarom wil je nu havo gaan doen als je naar hbo kan?
Nee.quote:
Ontkenningsfase.quote:
Als je mbo hebt gedaan kan dat weet ik veel wat je precies hebt uitgespookt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik HBO?Heb me hele schooltijd er met de pet na gegooid, nu zit ik op een ROC (ja ik weet
!) maar nu wil ik gaan leren, en dan is de vavo het opstapje naar het HBO.
Niet veel dus, maar het MBO was de cue om me aan het leren te zettenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:52 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Als je mbo hebt gedaan kan dat weet ik veel wat je precies hebt uitgespookt.
Oke niet afgemaakt dus.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet veel dus, maar het MBO was de cue om me aan het leren te zettenIk kan misschien voor de kerst zelfs naar de vavo, ho the fuck get out of here mentaliteit heb ik nu
Hoe eerder weg bij het mbo hoe beter
Daar doen bazen niet aan.quote:
Mensen die er inzitten zijn er ook echt zelf van op de hoogte hè?quote:
Hmm wat?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:02 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mensen die er inzitten zijn er ook echt zelf van op de hoogte hè?
En heb jij me dagboek al gelezen? The moment is coming.quote:
me = mijn.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En heb jij me dagboek al gelezen? The moment is coming.
Het komt erop neer dat je wel degelijk van me houdt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |