Volgens mij niet, broederquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hé dat topic over griekje was niet 4 real tok.
Mensen die verslagen worden door hun broertjes.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:56 schreef Skylark. het volgende:
Godverdomme, net m'n ass gewhiped door m'n broertje op SSBM. Kankersheik, dat is de enige waarmee hij van me kan winnen.
![]()
![]()
Ait, waarom is er geen deel 3 dan.quote:
Sheik is zo fuckin' snel, sneller dan Falco. En we deden random dus kregen we dat kankerlavalevelquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mensen die verslagen worden door hun broertjes.!
Sheikquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:56 schreef Skylark. het volgende:
Godverdomme, net m'n ass gewhiped door m'n broertje op SSBM. Kankersheik, dat is de enige waarmee hij van me kan winnen.
![]()
![]()
Ik gun dr de aandacht nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ait, waarom is er geen deel 3 dan.
Mijn broertje is heel goed maar net iets slechter dan ik. Dus hij heeft lang zitten te zoeken naar m'n zwakte (Sheik) dus en nu whiped hij zo m'n ass.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Sheik. Mijn broertje is een smerige B basher
.
Smart thinkingquote:
Mijn broertje en ik speelden altijd tegen elkaar, en dus hebben we ongeveer hetzelfde niveau met alle spellen. Met Mariokart is hij ook bijna net zo goed als ik. En met de Marioparty minigames ook. En Fifa ook.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:59 schreef Lakitu het volgende:
Broertjes horen niet goed te kunnen spelen.Zelfs m'n zusje beat m'n broertje, en die gast is bijna 15.
En je zusje?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:59 schreef Lakitu het volgende:
Broertjes horen niet goed te kunnen spelen.Zelfs m'n zusje beat m'n broertje, en die gast is bijna 15.
Vroeger hadden we altijd hetzelfde niveau. Maar tegenwoordig exceed ik hem by far.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijn broertje en ik speelden altijd tegen elkaar, en dus hebben we ongeveer hetzelfde niveau met alle spellen. Met Mariokart is hij ook bijna net zo goed als ik. En met de Marioparty minigames ook. En Fifa ook.
Net 13.quote:
Nee, bij ons echt niet. Hij is de beste tegenstander die ik kan hebben.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Vroeger hadden we altijd hetzelfde niveau. Maar tegenwoordig exceed ik hem by far.
Too old.quote:
Fifa is ook gewoon het enige spel waar de mijne tegen mij een kans maaktquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijn broertje en ik speelden altijd tegen elkaar, en dus hebben we ongeveer hetzelfde niveau met alle spellen. Met Mariokart is hij ook bijna net zo goed als ik. En met de Marioparty minigames ook. En Fifa ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |