quote:
Praat ik Spaans ofzo?quote:
Omdat ik mijn excuus aan je aanbiedt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snap niet waardoor ik gevleid zou moeten zijn.. ?
Ahja, dat zijn volgens mij gewoon hele normale dingen ..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat ik mijn excuus aan je aanbiedt.
Op FOK! niet hoorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahja, dat zijn volgens mij gewoon hele normale dingen ..
Het zijn ook mijn normen hoor.quote:
Ik zal het even op jou niveau communiceren.quote:
Je weet ook al niet wat normaal is?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zal het even op jou niveau communiceren.
Ewa allsch goet smatje?
Ik ben het spoor helemaal bijster.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je weet ook al niet wat normaal is?
Je ziet hier toch niemand zoals jou praten of wel soms?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben het spoor helemaal bijster.
Moet ik mij dan conformeren aan iedereen dan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je ziet hier toch niemand zoals jou praten of wel soms?
Je komt echt als een mongool overquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Moet ik mij dan conformeren aan iedereen dan?
Je snapt het niet helemaal he?quote:
Ik praat sense en nog snap je niet wat ik bedoel. Dat is geen MBO of VMBO meer, maar speciaal onderwijs niveau wat jij hier tentoonspreidt.quote:
Ohmijngod, doe even normaalquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik praat sense en nog snap je niet wat ik bedoel. Dat is geen MBO of VMBO meer, maar speciaal onderwijs niveau wat jij hier tentoonspreidt.
Ik ben totaal ontwetend, je hebt weer is helemaal gelijk.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohmijngod, doe even normaal
Jij weet ook niet wat speciaal onderwijs inhoudt is het wel?
Laat me je troostenquote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Laat me je troostenEen gesprek naar je hand toe zetten is niet makkelijk nee, gewoon blijven oefenen!
Ik ben heel erg aardig, maar dan moeten mensen ook aardig tegen mij zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |