En de Persil ookquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hertog Jan in de aanbieding bij de AH.
Het is 2 jaar geleden bedacht, Heineke wilde het in de clubs introduceren en op die manier een hype creeëren. Maar dat is geflopt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat is toch dat homo drankje met die drie bodybuilders in beeld die appels lopen te plukken en daar op geilen?!
Nee het is appelcider voor vrouwen, geen bier. Het is niet een grote flop geworden maar het is ook geen succes. Het wordt veel gedronken door tienermeisjes.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:59 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Het is 2 jaar geleden bedacht, Heineke wilde het in de clubs introduceren en op die manier een hype creeëren. Maar dat is geflopt.
Het is oorspronkelijk bedoelt als bier, voor de vrouw. Maar volgens mij proberen ze nu NOG een doelgroep aan te spreken
okquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee het is appelcider voor vrouwen, geen bier. Het is niet een grote flop geworden maar het is ook geen succes. Het wordt veel gedronken door tienermeisjes.
Lul je er maar uit, het is dat breezerdrankje met die appels. Als jij je daarmee verbonden voelt, feel free to drinkquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:59 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Het is 2 jaar geleden bedacht, Heineke wilde het in de clubs introduceren en op die manier een hype creeëren. Maar dat is geflopt.
Het is oorspronkelijk bedoelt als bier, voor de vrouw. Maar volgens mij proberen ze nu NOG een doelgroep aan te spreken
Ohneee.. Ik waag me er niet aan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Lul je er maar uit, het is dat breezerdrankje met die appels. Als jij je daarmee verbonden voelt, feel free to drink
Hoiquote:
Wat voor wiskunde doe je?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:02 schreef Chai het volgende:
Wow, net zo dood hier. Ik heb echt een 9 ofzo voor wiskunde.
kinderrrrcolaaaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:29 schreef Breathtaking het volgende:
Hela hola!
Kan niet, aanwezig zijn hoort bij mijn competenties. Nog een half jaar en dan bieze pakken en wegwezenquote:
En hoor jij nu niet in een HAVO les te zitten?quote:
Vakantie?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En hoor jij nu niet in een HAVO les te zitten?
Mijn welgemeende excuses voor deze aantijging.quote:
Praat is normaalquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mijn welgemeende excuses voor deze aantijging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |