1e kill 0% damagequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, tot zover ik het kan volgen met die camkwaliteit![]()
En inderdaad, die handbewegingen van ganondorf
Wat een kenkerquality.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:34 schreef Skylark. het volgende:
Lakitu + C_N, ik heb even een 2-levens match tegen lvl 9 Ganondorf opgenomen met m'n webcam. Kunnen jullie m'n skills zien jatoch. Wel onduidelijk beeld.
In het eindscherm lijkt het alsof Ganondorf aan het fappen is.
http://tinypic.com/player.php?v=nvywk1&s=4
Nee, sorry. Dat bedoelde ik niet met mijn postquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Blijf je zeggen dat je net gedronken hebt?
Die Ganondorf en ik?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
Nee wel props. Denk wel dat jullie beiden van me zouden winnen.
Ik doe altijd 1vs3 met 9 sterren. Nee dat zou ik verliezen denk ik.quote:
Ik zal je vertellen allerliefste Jasper, ik dronk woensdagmiddag een Corona en ik voelde mee een beetje licht in m'n hoofd. Dat is dus één biertjequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, sorry. Dat bedoelde ik niet met mijn post
Ik heb toch echt bijna niks gedronken
Ik bedoelde meer dat ik gewoon kkmisselijk ben
DOLLETJES MAN.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:40 schreef Crack_ het volgende:
Ik krijg net telefoontje van Martijn dat hij nu al klaar is met werken
WIE?!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:40 schreef Crack_ het volgende:
Ik krijg net telefoontje van Martijn dat hij nu al klaar is met werken
Dat kabelbaan levelquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:41 schreef Japsnars het volgende:
Ik wil trouwens nog even verzoeken om bij lakitu een tweede beeldscherm en gamecube te plaatsen waarop wij nightfire kunnen spelen
Oke tof, dan ben ik dus toch niet de enigequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zal je vertellen allerliefste Jasper, ik dronk woensdagmiddag een Corona en ik voelde mee een beetje licht in m'n hoofd. Dat is dus één biertjedus het mag
!
Ik denk dat het komt omdat je dan nog geen avondeten enzo hebt gehad.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oke tof, dan ben ik dus toch niet de enige
Kabelbaanquote:
Tegen computer is wel heel anders dan tegen echte mensenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:45 schreef Maisnon het volgende:
Hehe Skylark heb ook even gekekenje speelt wel aardig
'wel aardig' daar heb je wat aan
We zullen zien, maar het zou me niets verbazen als ik er gewoon 1 jaar over doe. Zoals ik lees mag je wel je eigen vakkenpakket samenstellen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Als jij, zoals jij zelf zegt, HAVO aan kan. Dan ja, dan kan je zeker in een half jaar TL doen. Zoveel moeilijker dan KB of BB is het nou ook weer niet.
TL is trouwens echt kankermakkelijk weet ik van de examens
Ja inderdaad, ik had ook niet ontbeten en gelunchedquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt omdat je dan nog geen avondeten enzo hebt gehad.
Jij bent zo'n harde faalkneus zonder vriendenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |