Hmm, daarom heb ik ook intake.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Pics?
[..]
Nee, je kan niet volgend jaar kerst klaar zijn cono. De examens zijn alleen in mei
Alleen met vwo experimenteren ze op sommige locatie's met examens in januari.
Internet datingquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Misschien dat e-Matching in je 'hoger opgeleid' trapt met slechts een havo-diploma.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Misschien dat e-Matching in je 'hoger opgeleid' trapt met slechts een havo-diploma.
Maak ik zo wel!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Pics?
[..]
Nee, je kan niet volgend jaar kerst klaar zijn cono. De examens zijn alleen in mei
Alleen met vwo experimenteren ze op sommige locatie's met examens in januari.
dat heeft toch geen drol te maken met wat ik net zegquote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Internet dating![]()
Hoewel de gemiddelde FOK!ker![]()
quote:
Topquote:
Alsof ik alwetend ben. Gvd zeg, wat een afgunst hier. Lijkt wel alsof ze bang zijn voor concurrentie.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
dat heeft toch geen drol te maken met wat ik net zeg
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:18 schreef Maisnon het volgende:
Ik had pijn aan m'n kaken net van het pratenvandaag kwamen er dus wel veel mensen langs bij m'n presentatie
Veel enthousiaste reacties en feedback, ging dus super
Nee, jij zegt dat jij volgend jaar met kerst je diploma wilt hebben. Tegelijkertijd zeg je ook dat je het niet in een half jaar gaat redden, er zijn echter geen examens tussen juli en kerstquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Alsof ik alwetend ben. Gvd zeg, wat een afgunst hier. Lijkt wel alsof ze bang zijn voor concurrentie.
Ook zo relevantquote:
En dat laatste wist ik dus niet. Acht jij het mogelijk TL in een half jaar te doen? Nee he..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, jij zegt dat jij volgend jaar met kerst je diploma wilt hebben. Tegelijkertijd zeg je ook dat je het niet in een half jaar gaat redden, er zijn echter geen examens tussen juli en kerst
Het is mijn Bachelor afstudeerprojectquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Krijg je er verder nog een cijfer of iets dergelijks voor?
Waar ging je presentatie eigenlijk over?
Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:24 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Het is mijn Bachelor afstudeerprojectdus uiteindelijk krijg ik er een diploma voor, haha
Maar dit was de tussenpresentatie nog maar
Het ging over mijn project, onderwerpen binnen digitale sociale netwerken op een interessante manier weergeven
Ik mag er niet te veel uitleg over geven, maar de twee interessantere concepten gaan over het visualiseren in een soort textiel, en een soort huid voor bioscopen etc.
Wat een bullshitquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ook zo relevantIk haal mijn potentiėle vriendin echt niet van het internet af, hetzelfde als fappen op filmpjes
Als jij, zoals jij zelf zegt, HAVO aan kan. Dan ja, dan kan je zeker in een half jaar TL doen. Zoveel moeilijker dan KB of BB is het nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En dat laatste wist ik dus niet. Acht jij het mogelijk TL in een half jaar te doen? Nee he..
Tot zover ik het begrijp klinkt het erg interessantquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:24 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Het is mijn Bachelor afstudeerprojectdus uiteindelijk krijg ik er een diploma voor, haha
Maar dit was de tussenpresentatie nog maar
Het ging over mijn project, onderwerpen binnen digitale sociale netwerken op een interessante manier weergeven
Ik mag er niet te veel uitleg over geven, maar de twee interessantere concepten gaan over het visualiseren in een soort textiel, en een soort huid voor bioscopen etc.
Hehe oke.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou 4 topfoto's gemaaktze zijn aan het uploaden.
Ik had ook een gamecube met SSBM, ja?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:34 schreef Skylark. het volgende:
Lakitu + C_N, ik heb even een 2-levens match tegen lvl 9 Ganondorf opgenomen met m'n webcam. Kunnen jullie m'n skills zien jatoch. Wel onduidelijk beeld.
In het eindscherm lijkt het alsof Ganondorf aan het fappen is.
http://tinypic.com/player.php?v=nvywk1&s=4
Kijk m'n skills dan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik had ook een gamecube met SSBM, ja?
Ziet er goed uit, tot zover ik het kan volgen met die camkwaliteitquote:
Blijf je zeggen dat je net gedronken hebt?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:35 schreef Japsnars het volgende:
Koop trouwens nooit 300 gram schepsnoep en eet het al helemaal niet in 1 keer op als je net hebt gedronken en broodjes hebt gegeten
Ik heb echt enorme buikpuin nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |