Speculeer hier wat NMNS heeft gedaan waardoor iemand met Borderline die eigenlijk nooit wat fout zou doen ineens zijn auto heeft gesloopt en zijn bungalow in de fik stak!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, al sla je mijn auto dood! Ik weet het niet maar het is niet pluis.
Stinky Hitler.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Dirty Sanchez:
Dirty Sanchez is the act of smearing fecal matter or felch on the upper lip of a partner during (or following) various types of anal sex[1][2] Some experts claim an equivalent term Stinky Hitler or Frosty Mustache.[3]
Dat is hetquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Misschien is ze er wel achter gekomen dat NMNS op hele rare seks geylt![]()
Via zijn internet geschiedenis ofzo... Iets met panda's en bamboe misschien
Ik bedoelde het toch lief?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja mooi is dat...... zit ik m'n best te doen om een verse te openen![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ik weet het schatjequote:
Ja wat, deze was eerstquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:07 schreef D. het volgende:
[RLS SC # 340] Met en zonder verlengstukken.
Ja hou eens op met dat gekleuter. Of ga je het straks ook weer de hele tijd # 666 noemen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Iemand heeft mijn TT aan zitten passen
Dit was een DGK SC![]()
Het is een schande, ik zeg het je!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:09 schreef Noek het volgende:
Gert, het was mijn eerste slotje. Ik zat helemaal klaar, broek op de enkels..
Damned fuck!
*paint, paintquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik weet het schatje
Dan gaan we hier verder, maar ik verwacht wel een kekke paint in de OP
Altijd het laagste topic nummerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vroeg gisteren nog wat 'de regels' hier waren. Kennelijk zijn die alweer aangepast?
# 999quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja hou eens op met dat gekleuter. Of ga je het straks ook weer de hele tijd # 666 noemen.![]()
Dat was dus niet wat mij vertelt was, maar ik vind het best hoor. Dan houd ik daar rekening meequote:
D. bedoelt dat de lapo de nieuwe opent. Klopt eigenlijk wel, en leandra is nu op weg naar ians auto, maar verder is het in de minne geschikt zo.quote:
Voor een SC maakt het geloof ik niet zo veel uit.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:12 schreef D. het volgende:
[..]
Dat was dus niet wat mij vertelt was, maar ik vind het best hoor. Dan houd ik daar rekening mee
Jou wel kennelijkquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Voor een SC maakt het geloof ik niet zo veel uit.
Oh, de laatste...maar die regel is voor als er nog geen topic isquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:13 schreef Gert het volgende:
[..]
D. bedoelt dat de lapo de nieuwe opent. Klopt eigenlijk wel, en leandra is nu op weg naar ians auto, maar verder is het in de minne geschikt zo.
We deden dat nooit, klopt, maar in GC deed men het wel en nu laten we het maar zo. Of zo. God jezus, korfbal.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Voor een SC maakt het geloof ik niet zo veel uit.
Ik snap het hele gejankt sowieso niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:15 schreef Gert het volgende:
[..]
We deden dat nooit, klopt, maar in GC deed men het wel en nu laten we het maar zo. Of zo. God jezus, korfbal.
jaja, dat kenne wequote:
Die regel is er eigenlijk zodat niet iedereen topics gaat openenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh, de laatste...maar die regel is voor als er nog geen topic is
Nah, toevallig heb ik een zwak voor Ian, dus als hij zich een beetje gedraagt met diequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:13 schreef Gert het volgende:
[..]
D. bedoelt dat de lapo de nieuwe opent. Klopt eigenlijk wel, en leandra is nu op weg naar ians auto, maar verder is het in de minne geschikt zo.
Juist, maar met Ian heeft dat weinig zinquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:17 schreef D. het volgende:
[..]
Die regel is er eigenlijk zodat niet iedereen topics gaat openen
Dat had ik gisteren al gezien, vandaar dat ik naar de regels vroegquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Juist, maar met Ian heeft dat weinig zin
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:15 schreef Gert het volgende:
[..]
We deden dat nooit, klopt, maar in GC deed men het wel en nu laten we het maar zo. Of zo. God jezus, korfbal.
Eej... dat is niet bewezenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Kunnen we het nu gewoon over NMNS' ranzige praktijken hebben?
Stond hij niet gedekt? Of was het een meisje?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:19 schreef Noek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Prachtige gooi. Respect!
Komen er koeien in voor ?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mag ik mijn Opaint aanvoeren als bewijsmateriaal?
[heilig boontje modus]quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Kunnen we het nu gewoon over NMNS' ranzige praktijken hebben?
Nee, in je liefdeslevenquote:
Op zich is het best raar eigenlijk.... zo'n bed met hoge zijkantenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Goeie paint, het herkennen van 't bed was anders zeker een probleem geweest.
Nmns is L&B toch gewoon tegen het voeteneind aan het 'douwen'?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:29 schreef Leandra het volgende:
Op zich is het best raar eigenlijk.... zo'n bed met hoge zijkanten
[ afbeelding ]
Juist, geen kangoeroequote:
We weten niet hoe vaak en hoe snel.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan, maar daar word je toch niet koevoet-op-auto-loslatend-kwaad van?
Nah, als ie alleen maar snel kan dan is dat toch medicinaal te verhelpen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
We weten niet hoe vaak en hoe snel.
Misschien ging het zo snel juist omdat ze niet sloegquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, als ie alleen maar snel kan dan is dat toch medicinaal te verhelpen?![]()
Daar ga je niet om slaan....
Alleen het lekkerste vleesquote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Misschien ging het zo snel juist omdat ze niet sloeg![]()
![]()
![]()
![]()
Of niet dan!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:19 schreef Noek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Prachtige gooi. Respect!
GHDquote:
Hoezo, je kan niet hier de ruige boy uithangen en dan niet accepteren dat mensen dat vertalen naar hun seksleven, Gert.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:46 schreef Gert het volgende:
De asociatie bed/nmss + gert vind ik trouwens erg onprettig, ian
[ afbeelding ]
Mijn deel wel, maar buuf komt vast zo nog! En misschien zelfs Caro nog wel met wéér een nieuw GroundHogDay-plaatje.quote:
Vooral die persoonlijke Gert even op het einde.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoezo, je kan niet hier de ruige boy uithangen en dan niet accepteren dat mensen dat vertalen naar hun seksleven, Gert.
"De ruige boy uithangen"?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoezo, je kan niet hier de ruige boy uithangen en dan niet accepteren dat mensen dat vertalen naar hun seksleven, Gert.
Wie?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:59 schreef Gert het volgende:
[..]
"De ruige boy uithangen"?
Maar wat wil je nou beweren, dat nsmn behoefte heeft aan ruige boys?
Kun je die PM's hier even plaatsen?
Da's traditie.![]()
De groeten aan de kerstman!quote:
Wéét je het nog niet?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar nu ben ik er hoor. Heb ik nog wat gemist?
Da's wel alert ja, na 4163 keer lukraak snel op wat s-en, n-en en m-en roffelen totdat er vier letter staan.quote:
Ze heeft de Party nietquote:
OMFG! ik ben éven weg en gelijk mis ik het.quote:
Bummer!quote:
nee, en lang haar.quote:
spatie na je tekst.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Bummer!![]()
Waar is hondjes met de samenvatting? Of is ze al naar casa Espana?
Ik blijf dus maar weer dat smiley-probleem houden hè.![]()
Ooit is dat vanzelf overgegaan maar dit duurt en duurt maar.
Mag ik?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:59 schreef Gert het volgende:
Maar wat wil je nou beweren, dat nsmn behoefte heeft aan ruige boys?
Kun je die PM's hier even plaatsen?
Da's traditie.![]()
Dat vergeet ik steeds en dan zit ik weer vloekend tegen een wit reageerscherm te schreeuwen.quote:
smiley-probleemquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Bummer!![]()
Waar is hondjes met de samenvatting? Of is ze al naar casa Espana?
Ik blijf dus maar weer dat smiley-probleem houden hè.![]()
Ooit is dat vanzelf overgegaan maar dit duurt en duurt maar.
voor maandag moet ik een 25 aanleveren. omdat een van de juffen 25 jaar in dienst is. En dan voor de zakelijke ouderavond, die ik zelf ook nog moet voorzitten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat vergeet ik steeds en dan zit ik weer vloekend tegen een wit reageerscherm te schreeuwen.
God, wat irritant. Hoe is het in de cake-industrie?
Meid, moeder van drie is een full time baan, laat je niets wijsmaken door die mannenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
voor maandag moet ik een 25 aanleveren. omdat een van de juffen 25 jaar in dienst is. En dan voor de zakelijke ouderavond, die ik zelf ook nog moet voorzitten.Volgens mij ben ik de enige zonder baan hier in het dorp.
Wat nou geen baan? Mens, je bent hartstikke druk.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
voor maandag moet ik een 25 aanleveren. omdat een van de juffen 25 jaar in dienst is. En dan voor de zakelijke ouderavond, die ik zelf ook nog moet voorzitten.Volgens mij ben ik de enige zonder baan hier in het dorp.
Ik denk dat ze betaalde baan bedoeldquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Meid, moeder van drie is een full time baan, laat je niets wijsmaken door die mannen
Moeder van drie zijn word in liefde betaaldquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat ze betaalde baan bedoeld
Zie jequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:19 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat nou geen baan? Mens, je bent hartstikke druk.
Ook nog die taarten en alle schooldingen. Daar kan menig arbeider een puntje aan zuigen.
ja nee, i know. Maar de rest doe ik er dus ook bij (gister de hele school luizen gezocht (én gevondenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Meid, moeder van drie is een full time baan, laat je niets wijsmaken door die mannen
Mijn ex zegt dat liefde geen brood op de plank brengtquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moeder van drie zijn word in liefde betaald
Oh ja, als ik een smiley gebruik na mijn tekst en dat doe ik vrij vaak, is opeens al mijn tekst weg.quote:
Ja en straks zit jij met een burn out thuis en wie let er dan op dat de middelste geen meisjes in de fik steekt? Juist. Een beetje voor jezelf kiezen af en toe, buufjequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja nee, i know. Maar de rest doe ik er dus ook bij (gister de hele school luizen gezocht (én gevonden![]()
) vanochtend van half negen tot kwart voor 12 die kasten, gisterochtend een gesprek over zoonlief, maandag die fucking zakelijke ouderavond want de rest "moet werken" zo sta ik dus regelmatig ballonnen te blazen, slingers op te hangen, over te steken, op te ruimen, schoon te maken, weet ik veel watten.
Ik moet gewoon nee leren zeggen.Maar dat vind ik dan weer zielig.
![]()
En lekker muziekje BTW beetje Marlyn Manson meets Soundgarden.
Dan moet ze een relatie zoeken met een bakkerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mijn ex zegt dat liefde geen brood op de plak brengt
Oh ieks!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja nee, i know. Maar de rest doe ik er dus ook bij (gister de hele school luizen gezocht (én gevonden![]()
)
Vaagquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh ja, als ik een smiley gebruik na mijn tekst en dat doe ik vrij vaak, is opeens al mijn tekst weg.
Dat heb ik al eens eerder gehad maar nu lijkt het toch chronisch te worden.
Gebruik ik een spatie en dan pas een smiley, is er niks aan de hand. Maar zeg nou zelf, Hidi. Dat zou toch niet moeten mogen!!!
Ja puick hè? Hun oude albums zijn van die obscure metal dingetjes maar deze viel ineens opquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:21 schreef debuurvrouw het volgende:
En lekker muziekje BTW beetje Marlyn Manson meets Soundgarden.
Nee. Same old IE. Ik wil ook geen andere hoor want die snap ik toch niet. Ik spatie wel.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vaag![]()
Gebruik je een andere browser?
bij de weekendapotheek. Kan best hoor. en goed kammenkammenkammen. Elke dag, met haarverzachter. Een kennis heeft haar jongens met de tondeuse kort gemaakt, behandeld met lotion en is drie dagen op vakantie gegaan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:25 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh ieks!Jij bent van de kriegelbrigade. Handen in de lucht en snel een beetje.
![]()
Ik zat er laatst nog aan te denken hè, zal ik gewoon standaard luizenshit in huis halen. Stel dat je ze op zaterdagavond 18.30 uur ziet. Alles dicht! Maar dan moet ik spul halen en toch voelt dat niet prettig want dan denken zij dat wij..
In december in GC, bij de FOK!awards die nu voorbereid wordenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil graag ThunderBitch nomineren voor beste usert van 2009, waar doe ik dat?
Het kan écht!?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:54 schreef remlof het volgende:
[..]
In december in GC, bij de FOK!awards die nu voorbereid worden
Maakt niet uitquote:
Ik was serieus, ik zou op je stemmenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maakt niet uit![]()
Wie moet ik daarvoor pijpen?
Yvonne hè?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maakt niet uit![]()
yvonnequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maakt niet uit![]()
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik was serieus, ik zou op je stemmen
Denk je zelf dat dat een goed idee is?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Dus jij bent nu mijn campagneleider?
mmm, bestaat die categorie ?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:58 schreef Noek het volgende:
[..]
yvonne
maar de meest geile stem-award goes to.....
rapapapa
Hidi!
mwa, als je d'r toch aan het pijpen bentquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Denk je zelf dat dat een goed idee is?
Weet je nog wat er gebeurde toen ik om roze vroeg?
Beddengoed in de vriezerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
bij de weekendapotheek. Kan best hoor. en goed kammenkammenkammen. Elke dag, met haarverzachter. Een kennis heeft haar jongens met de tondeuse kort gemaakt, behandeld met lotion en is drie dagen op vakantie gegaan.Dan hoef je neit heel je huis enzo te doen, want dan zijn alle eventueel loslopende luizen wel dood. Wel briljant idee.
Wil je niet?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
mwa, als je d'r toch aan het pijpen bent
Gelukkig geen beestjes in mijn huis.quote:
In december wel. Iedereen zet z'n kloon ook weer in de strijd. Die heb je alvast in tha pocket jongen.quote:
Dat is het niet, ik dacht 2 vliegen in 1 klap orgasmequote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:03 schreef Noek het volgende:
[..]
In december wel. Iedereen zet z'n kloon ook weer in de strijd. Die heb je alvast in tha pocket jongen.
Bij mij gelukkig ook niet, want geen ruimte in de vriezerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Gelukkig geen beestjes in mijn huis.
Welke kloon is het liefste?quote:
Dus daarom is-ie altijd zo aan het zuigen.quote:
Zeg maar gewoon dat ik inderdaad de liefste Ian ben en dan is het goed.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus daarom is-ie altijd zo aan het zuigen.![]()
En het gaat hier veel te hard. Ik moet ondertussen ook nog werken ja, ik zit éven een half uurtje wat te bellen en mailen en hóp, weer 40 posts. Ze zouden het UWV moeten sluiten.
Pompen of verzuipenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Waar is Heleen, verdomme.
Johan verzuipt en Cc en ik moeten een telefoonboom maken en Heleen is gewoon nergens te bekennen.
DE FOTOS KOMEN ERAAAAAANquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Pompen of verzuipen.
Pompen dan maar?
O, en ik gisteren nog netjes xxxx schrijven.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Waar is Heleen, verdomme.
Johan verzuipt en Cc en ik moeten een telefoonboom maken en Heleen is gewoon nergens te bekennen.
Mera! Die Soa-dinges met Vitiligo.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:22 schreef debuurvrouw het volgende:
WIE IS HELEEN!!!!![]()
*in paniek heen en weer rent*
OMG the suspense![]()
Ah! meravitilligosoaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Mera! Die Soa-dinges met Vitiligo.
Die kan ons vast meer vertellen omdat Cc te lui is om de fiets te pakken.
Die heeft Kees weer aan de praat gekregen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:29 schreef HiDiHo het volgende:
Hoe staat het met de kachel van Liesje?
Nu heeft ie ook al een naam?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Die heeft Kees weer aan de praat gekregen.
Maar dit is breaking news!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:30 schreef Copycat het volgende:
Ik ben niet te lui!
Ik zou zo op mijn Kronan stappen voor jullie. Ware het niet dat ik op mijn werk zit (en zop zeg ik het precies goed) en zo moet borrelen.
Kees Kankerkachel!quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Kees Kankerkachel!Ken uw klassiekers
Ja, maar niet commercieel en dan kan ik het hier niet verkopenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar dit is breaking news!![]()
En wel lief natuurlijk. Dat dan weer wel. Is je fiets oranje?
ja, hállo, nou doe je of ik het bedacht heb zeg!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
http://www.kankerverziektjetaal.nl/
Ik had er nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, hállo, nou doe je of ik het bedacht heb zeg!
Ik denk dat Johan dat eerste anders ziet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar niet commercieel en dan kan ik het hier niet verkopen.
Mijn fiets is zwart. 'Uiteraard' zou Gert zeggen.
ikweettog.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:43 schreef HiDiHo het volgende:
Ik liep je maar te pesten hoor buuf, ik weet dat jij dat nooit zou zeggen
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:23 schreef Gert het volgende:
[..]
O, en ik gisteren nog netjes xxxx schrijven.![]()
Maar Heleen is dus al bekend begrijp ik, liefste Ian!
WAT?!!111!?!!?!1quote:
Maar ik weet nu wie Kees is hoor, zal me niet weer gebeuren dat ik mijn klassieker niet weetquote:
Heel de bunkert kapodt!quote:
Wutquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heel de bunkert kapodt!![]()
Je bouwt die dingen toch met nucleaire aanvallen in gedachten...
Niet water...
Net op tijdquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dubbel F5'en op het moment, godzijdank heb ik die nieuwe van Lea.
Niet geschoten, kogels in de zak. Ofzoquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb een heel leuk idee voor een topique, maar ik denk dat Noekje 'm dicht gaat gooien
Ik denk het niet want ik ga mijn leven wagen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb een heel leuk idee voor een topique, maar ik denk dat Noekje 'm dicht gaat gooien
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik denk het niet want ik ga mijn leven wagen.
Nee, nou maak ik me zorgen om jequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit.
Nou daaaag! Open dan!
Heidi toch..... ken je Kees niet?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit van gehoord![]()
Ligt Kees bij deze onder de zoden
quote:
Anytime dearquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dubbel F5'en op het moment, godzijdank heb ik die nieuwe van Lea.
Dat was nauwelijks antwoord op mijn vraag.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:08 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Hier in Brabant zeggen ze dat wel vaak: ik ben dan en dan afgewerkt.
Sorryquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat was nauwelijks antwoord op mijn vraag.
Doet Kees het met Heleen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:09 schreef Copycat het volgende:
Kees zegt ook vast en zeker: 'Ik ben om vier uur afgewerkt en dan ga ik die gruwelijk natte Spaanse in d'r reet neuken."
Wat zeg ik nou.
Holy fuckquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:09 schreef Copycat het volgende:
Kees zegt ook vast en zeker: 'Ik ben om vier uur afgewerkt en dan ga ik die gruwelijk natte Spaanse in d'r reet neuken."
Wat zeg ik nou.
Heb je haar echt gevraagd? Ik lees niet terug, das voor homo's.quote:
Ik geloof het welquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je haar echt gevraagd? Ik lees niet terug, das voor homo's.
Zover durf ik niet te gaan.quote:
Alles wat vier posts geleden gezegd is zonder tegenbewering kan als waarheid aangenomen worden.quote:
Ah, je was dronken. Het is je vergeven. Hou het maar bij stalkendequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik geloof het wel
Nou heb ik Nachtzuster, Buufje en Leandra ook gevraagd maar die zeiden niet zo leuk: "Jahoor"
Als ik wist dat je het meende dan had ik....quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik geloof het wel
Nou heb ik Nachtzuster, Buufje en Leandra ook gevraagd maar die zeiden niet zo leuk: "Jahoor"
ja hèquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat ben je heerlijk hysterisch vandaag trouwens
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik geloof het wel
Alles ken stukquote:
Jij bent de enige die met 4 mag trouwen?quote:
OMG... is de Sharia al in werking getreden in NL?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jij bent de enige die met 4 mag trouwen?![]()
*gordijn om drappeert bij gebrek aan beter*quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... is de Sharia al in werking getreden in NL?![]()
![]()
Ik zit gewoon thuis, dan hoeft het toch niet?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
*gordijn om drappeert bij gebrek aan beter*
*gordijn weer terughangt*quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zit gewoon thuis, dan hoeft het toch niet?
Je weet nooit wie er aanbelt hè? Het blijft link.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:31 schreef Leandra het volgende:
Ik zit gewoon thuis, dan hoeft het toch niet?
Ja, duh, je denkt toch niet dat ik open doe als er aangebeld wordt?!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je weet nooit wie er aanbelt hè? Het blijft link.
Vergeet ik toch bijna buuv te complimenteren met haar harde werk op school en zulks.ja, ik lees soms terug. En haarluis is echt een verschrikking, maar gelukkig ligt dat ver achter me.
![]()
Nee.... en als je aanbelt laat ik je gewoon voor de deur staanquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Dames, braaf het gordijntje om alstublieft.
We willen geen gezeik.
Ies koeltoer?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee.... en als je aanbelt laat ik je gewoon voor de deur staan
Volgens mij is tot nu toe vandaag ongeveer de enige dag dat ik nog niet over vrouwen heb lopen kwijlen met "neuken?" en weet ik hetquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Waar je al niet op let, en vervolgens concludeert!![]()
is het een beetje slow in the sexdepartment? het is nogal een issue voor u vandaag!![]()
nee, dat niet. Maar wel over Gert!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij is tot nu toe vandaag ongeveer de enige dag dat ik nog niet over vrouwen heb lopen kwijlen met "neuken?" en weet ik het
Hij deed me een oneerbaar voorstel via de PM dus ik ben hitsig nuquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, dat niet. Maar wel over Gert!
OMG..... geen wonder dat Meraweetikveelnogwat geen tijd had om te postenquote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:52 schreef Ian_Nick het volgende:
DE BUUF HEEFT MET HAAR STOF OP DE LAMP DE FP GEHAALD!
Letters eruit rukken (serieus dit hè) afnemen en toetsenbord OMGEKEERD op een handdoek laten opdrogen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:53 schreef Marrije het volgende:
Mij ootje heeft thee over m toetseord gegooid e u doe ee paar letters het iet meer
Ik gok met je meequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG..... geen wonder dat Meraweetikveelnogwat geen tijd had om te posten![]()
Maar ik gok zomaar dat het uitstellen van de lancering van TVlemmix wel blijft staan, ongeacht of die waterschade wel of geen hoax is?
Grootje?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:53 schreef Marrije het volgende:
Mij ootje heeft thee over m toetseord gegooid e u doe ee paar letters het iet meer
Daar was ik mee egoe, maar ij de e am ie ook dat plastie digetje mee e ee zuigop, toe ik dat terugproeerde te drukke drukte ik dat ijzertje plat, ko ik eerst dat fixequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Letters eruit rukken (serieus dit hè) afnemen en toetsenbord OMGEKEERD op een handdoek laten opdrogen.
Als je ze voorzichtig eruit wipt met een mesje ofzo kan het geen kwaad, even rekening houden met het feit dat sommige zo'n ijzertje er aan hebbenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Daar was ik mee egoe, maar ij de e am ie ook dat plastie digetje mee e ee zuigop, toe ik dat terugproeerde te drukke drukte ik dat ijzertje plat, ko ik eerst dat fixea ee kwartier zit dat dig er weer op e waarahtig, mij eeeeeeeee doet het weer, maar die rehts va de x dus iet, die twee rehts va de v dus ook iet, erg lastig!! Ik durf u dus iet meer die adere letters er af te hale, ag dat ik weer dat plastie3 dig mee ruk.
Oeh, ik ka hier sleht tege
Ja, en water bij je elektrische shit helpt ookquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:00 schreef Marrije het volgende:
E de laptop late droge, dat advies kreeg ik ook i DIG, maar hij droogt toh seller als ik m aa he? ivm de warmte?
Eitje, gewoon net doen alsof ze dronken is.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:00 schreef Leandra het volgende:
Oh darn Marrije.... ik ben normaal redelijk goed in het ontcijferen van kapotte tobo teksten, maar je maakt het ons niet makkelijk
Of Nootjequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
De B ontbreekt iig, dus ik gok op Bootje
ok, ik waag zo og ee pogig, he et i deze laptop geivesteerd, ieuwe adapter.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je ze voorzichtig eruit wipt met een mesje ofzo kan het geen kwaad, even rekening houden met het feit dat sommige zo'n ijzertje er aan hebben
En anders als een malloot richting mediamarkt
Als je zo blijft tiepen denkt iedereen dat je een drankprobleem hebtquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
ok, ik waag zo og ee pogig, he et i deze laptop geivesteerd, ieuwe adapter.
verkoudenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eitje, gewoon net doen alsof ze dronken is.
ok ok, ik doe m al uitquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, en water bij je elektrische shit helpt ook
Ik ben van Marrije niet gewend dat ze dronken is, godzijdank post ze wel altijd in foutloos NL, dus dan is het wat makkelijker naar woorden zoeken..... ik bedoel.... stel dat er nou een user zou posten waarvan je zou denken "JEEtjuh, wat bedoelt ze nou eigenlijk?" dan wordt het helemaal onleesbaar met een kapot tobo.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eitje, gewoon net doen alsof ze dronken is.
Dat heeft ze ook, want het plaktquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je zo blijft tiepen denkt iedereen dat je een drankprobleem hebt
Subtiele beledigingen altijd +1quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben van Marrije niet gewend dat ze dronken is, godzijdank post ze wel altijd in foutloos NL, dus dan is het wat makkelijker naar woorden zoeken..... ik bedoel.... stel dat er nou een user zou posten waarvan je zou denken "JEEtjuh, wat bedoelt ze nou eigenlijk?" dan wordt het helemaal onleesbaar met een kapot tobo.
Misschien moet ik zelf een paar biertjes nemen, dat ik het dan wel in 1 keer snap
Welk moment wel?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
meer kan ik niet typen op dit moment....
Je leeft nogquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:10 schreef Noek het volgende:
Ik lees het gewoon of er niks aan de hand is. Zou ik stiekem dyslectisch zijn?
Oh, zou dat het zijn, zal ik je eens wat schrijfsels van mijn zoon sturen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:10 schreef Noek het volgende:
Ik lees het gewoon of er niks aan de hand is. Zou ik stiekem dyslectisch zijn?
Die gast moet onderhand zo'n beetje 18 zijn dus die kan nooit nog ZO schrijvenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, zou dat het zijn, zal ik je eens wat schrijfsels van mijn zoon sturen?
Misschien dat je die even voor me kunt vertalen
Ja, het gaat altijd nét goed.quote:
Ik heb speciaal met mijn topique gewacht zodat jij 'm dicht kan gooien maar nu is het niet meer grappigquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, het gaat altijd nét goed.Maar bijna één bejaarde geraakt maar dat was mijn schuld. Uiteraard zou Gert zeggen.
Ohquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde aanbieden op je te waCHTEN, MAAR LAAT MAAR ZITTEN HOORW
![]()
Kut!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb speciaal met mijn topique gewacht zodat jij 'm dicht kan gooien maar nu is het niet meer grappig
Nog 2 weken, maar vrij dyslectisch (heb ik dan weer, als taalnaziquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die gast moet onderhand zo'n beetje 18 zijn dus die kan nooit nog ZO schrijven
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Laysa wordt mishandelt door D.
Verbaal geweld is ook geweld!
HEEFT HIJ EEN VRIENDINNETJE!?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nog 2 weken, maar vrij dyslectisch (heb ik dan weer, als taalnazi)
Alleen een beetje lullig dat ik pas op MSN vroeg of z'n vriendin soms zat te typen, want hij schreef foutloos.
Ik moet zeggen dat het tegenwoordig dus een stuk beter gaat....
Ik zou niet durvenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar....hij deed het vast niet expres hoor....nee toch D.tje??? en dit was pas de 1e keer
Ja joh, al meer dan een jaar, en echt een hele leuke meidquote:
Ik ga friturenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Neen!!! Spinazie met aardappelpuree en een stukje kip
quote:...zelf gemaakt
quote:door moeders
Zonder de Ice theequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:32 schreef D. het volgende:
Ik overweeg nog snel ff een fles whisky te gaan halen....
Direct uitzetten, accu eruit, adapter eruit en gewoon laten drogenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:00 schreef Marrije het volgende:
E de laptop late droge, dat advies kreeg ik ook i DIG, maar hij droogt toh seller als ik m aa he? ivm de warmte?
Das toch top.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:23 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, ze zijn erg leuk en lief samen![]()
Donequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Doe jij dat maar....een vrijdagavond zonder drank is als een.....
Nee joh, gekkie. De warmte van de accu doet het sneller opdrogenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Direct uitzetten, accu eruit, adapter eruit en gewoon laten drogen
Bij warme krijg je vocht die overal tussenkomtquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee joh, gekkie. De warmte van de accu doet het sneller opdrogen
Ik heb toch gezegd dat ze moest gaan drogen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bij warme krijg je vocht die overal tussenkomt
(nee, geen kutvocht)
Als het er niet tussen MAG komen is het k*tvochtquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bij warme krijg je vocht die overal tussenkomt
(nee, geen kutvocht)
Dat zeg jij tegen alle vrouwenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb toch gezegd dat ze moest gaan drogen?
Ze leek zelfs te luisteren
Jij moet je adult language filter nog uitzettenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:51 schreef D. het volgende:
[..]
Als het er niet tussen MAG komen is het k*tvocht
Ik ben heel lief voor meisjes, vraag maar aan Heleenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat zeg jij tegen alle vrouwen![]()
en wassen, strijken, koken
Ik snap dat hele Fok nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij moet je adult language filter nog uitzetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |