Speculeer hier wat NMNS heeft gedaan waardoor iemand met Borderline die eigenlijk nooit wat fout zou doen ineens zijn auto heeft gesloopt en zijn bungalow in de fik stak!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, al sla je mijn auto dood! Ik weet het niet maar het is niet pluis.
Stinky Hitler.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Dirty Sanchez:
Dirty Sanchez is the act of smearing fecal matter or felch on the upper lip of a partner during (or following) various types of anal sex[1][2] Some experts claim an equivalent term Stinky Hitler or Frosty Mustache.[3]
Dat is hetquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Misschien is ze er wel achter gekomen dat NMNS op hele rare seks geylt![]()
Via zijn internet geschiedenis ofzo... Iets met panda's en bamboe misschien
Ik bedoelde het toch lief?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja mooi is dat...... zit ik m'n best te doen om een verse te openen![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ik weet het schatjequote:
Ja wat, deze was eerstquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:07 schreef D. het volgende:
[RLS SC # 340] Met en zonder verlengstukken.
Ja hou eens op met dat gekleuter. Of ga je het straks ook weer de hele tijd # 666 noemen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Iemand heeft mijn TT aan zitten passen
Dit was een DGK SC![]()
Het is een schande, ik zeg het je!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:09 schreef Noek het volgende:
Gert, het was mijn eerste slotje. Ik zat helemaal klaar, broek op de enkels..
Damned fuck!
*paint, paintquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik weet het schatje
Dan gaan we hier verder, maar ik verwacht wel een kekke paint in de OP
Altijd het laagste topic nummerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vroeg gisteren nog wat 'de regels' hier waren. Kennelijk zijn die alweer aangepast?
# 999quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja hou eens op met dat gekleuter. Of ga je het straks ook weer de hele tijd # 666 noemen.![]()
Dat was dus niet wat mij vertelt was, maar ik vind het best hoor. Dan houd ik daar rekening meequote:
D. bedoelt dat de lapo de nieuwe opent. Klopt eigenlijk wel, en leandra is nu op weg naar ians auto, maar verder is het in de minne geschikt zo.quote:
Voor een SC maakt het geloof ik niet zo veel uit.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:12 schreef D. het volgende:
[..]
Dat was dus niet wat mij vertelt was, maar ik vind het best hoor. Dan houd ik daar rekening mee
Jou wel kennelijkquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Voor een SC maakt het geloof ik niet zo veel uit.
Oh, de laatste...maar die regel is voor als er nog geen topic isquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:13 schreef Gert het volgende:
[..]
D. bedoelt dat de lapo de nieuwe opent. Klopt eigenlijk wel, en leandra is nu op weg naar ians auto, maar verder is het in de minne geschikt zo.
We deden dat nooit, klopt, maar in GC deed men het wel en nu laten we het maar zo. Of zo. God jezus, korfbal.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Voor een SC maakt het geloof ik niet zo veel uit.
Ik snap het hele gejankt sowieso niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:15 schreef Gert het volgende:
[..]
We deden dat nooit, klopt, maar in GC deed men het wel en nu laten we het maar zo. Of zo. God jezus, korfbal.
jaja, dat kenne wequote:
Die regel is er eigenlijk zodat niet iedereen topics gaat openenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh, de laatste...maar die regel is voor als er nog geen topic is
Nah, toevallig heb ik een zwak voor Ian, dus als hij zich een beetje gedraagt met diequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:13 schreef Gert het volgende:
[..]
D. bedoelt dat de lapo de nieuwe opent. Klopt eigenlijk wel, en leandra is nu op weg naar ians auto, maar verder is het in de minne geschikt zo.
Juist, maar met Ian heeft dat weinig zinquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:17 schreef D. het volgende:
[..]
Die regel is er eigenlijk zodat niet iedereen topics gaat openen
Dat had ik gisteren al gezien, vandaar dat ik naar de regels vroegquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Juist, maar met Ian heeft dat weinig zin
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:15 schreef Gert het volgende:
[..]
We deden dat nooit, klopt, maar in GC deed men het wel en nu laten we het maar zo. Of zo. God jezus, korfbal.
Eej... dat is niet bewezenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Kunnen we het nu gewoon over NMNS' ranzige praktijken hebben?
Stond hij niet gedekt? Of was het een meisje?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:19 schreef Noek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Prachtige gooi. Respect!
Komen er koeien in voor ?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mag ik mijn Opaint aanvoeren als bewijsmateriaal?
[heilig boontje modus]quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Kunnen we het nu gewoon over NMNS' ranzige praktijken hebben?
Nee, in je liefdeslevenquote:
Op zich is het best raar eigenlijk.... zo'n bed met hoge zijkantenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Goeie paint, het herkennen van 't bed was anders zeker een probleem geweest.
Nmns is L&B toch gewoon tegen het voeteneind aan het 'douwen'?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:29 schreef Leandra het volgende:
Op zich is het best raar eigenlijk.... zo'n bed met hoge zijkanten
[ afbeelding ]
Juist, geen kangoeroequote:
We weten niet hoe vaak en hoe snel.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan, maar daar word je toch niet koevoet-op-auto-loslatend-kwaad van?
Nah, als ie alleen maar snel kan dan is dat toch medicinaal te verhelpen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
We weten niet hoe vaak en hoe snel.
Misschien ging het zo snel juist omdat ze niet sloegquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, als ie alleen maar snel kan dan is dat toch medicinaal te verhelpen?![]()
Daar ga je niet om slaan....
Alleen het lekkerste vleesquote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Misschien ging het zo snel juist omdat ze niet sloeg![]()
![]()
![]()
![]()
Of niet dan!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:19 schreef Noek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Prachtige gooi. Respect!
GHDquote:
Hoezo, je kan niet hier de ruige boy uithangen en dan niet accepteren dat mensen dat vertalen naar hun seksleven, Gert.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:46 schreef Gert het volgende:
De asociatie bed/nmss + gert vind ik trouwens erg onprettig, ian
[ afbeelding ]
Mijn deel wel, maar buuf komt vast zo nog! En misschien zelfs Caro nog wel met wéér een nieuw GroundHogDay-plaatje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |