Geen idee, ik heb geen verlengstukquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een auto is tot het verlengstuk van een man zijn penis?
Dus.....
En voor een vrouw een apparaat om ergens snel te komen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus.....
quote:
Ik heb niet eens een rijbewijsquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus.....
Dan heeft die echt wel wat uitgestukt anders zou die niet bang zijn. Waar rook is, is een kachel! Ik zeg het julliequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en hij voelt het toch ook....... ze zijn op voorhand al bang, zelfs NMNS checkt al een week dagelijks zijn auto
Waar staat dat ie het niet nodig heeft?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn, dat je geen verlengstuk nodig hebt
Maar NMNS zou nooit vreemd gaan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Dan heeft die echt wel wat uitgestukt anders zou die niet bang zijn. Waar rook is, is een kachel! Ik zeg het jullie
Ja niet hoor. Die trap was volledig terecht tegen die paardenpijpende wifebeater hoor.quote:
En toch kom ik overalquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:02 schreef D. het volgende:
[..]
Waar staat dat ie het niet nodig heeft?
Volgens mij checkt hij vooral omdat L&B hem verteld had de auto van een ex met een koevoet bewerkt te hebben....quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Dan heeft die echt wel wat uitgestukt anders zou die niet bang zijn. Waar rook is, is een kachel! Ik zeg het jullie
Ja, al sla je mijn auto dood! Ik weet het niet maar het is niet pluis.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar NMNS zou nooit vreemd gaan.
Dus wat heeft hij wél gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |