Als hij dat bij jou vertelt terwijl zijn auto in de buurt staat dan is hij sowieso te dom voor woorden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou ... Als hij net een Dirty Sanchez heeft uitgehaald die hij afsluit met de mededeling dat ie hetzelfde een uur terug bij je moeder heeft uitgehaald ...
Je weet wat dat is!?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou ... Als hij net een Dirty Sanchez heeft uitgehaald die hij afsluit met de mededeling dat ie hetzelfde een uur terug bij je moeder heeft uitgehaald ...
Gelukkig niet uit ervaring.quote:
Maar daar kan die auto toch niets aan doen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als hij dat bij jou vertelt terwijl zijn auto in de buurt staat dan is hij sowieso te dom voor woorden.
Good riddance dus
Ik weet dat dat voor jou een beetje moeilijk te bevatten is, maar als je zijn auto mishandelt dan voelt zijn auto er minder van dan hij.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:55 schreef D. het volgende:
[..]
Maar daar kan die auto toch niets aan doen?
Maar als je hem schopt voelt hij er nog meer van, en dan is het geen vandalismequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet dat dat voor jou een beetje moeilijk te bevatten is, maar als je zijn auto mishandelt dan voelt zijn auto er minder van dan hij.
Echt waar
Maar het is toch de bedoeling dat hij het voeltquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet dat dat voor jou een beetje moeilijk te bevatten is, maar als je zijn auto mishandelt dan voelt zijn auto er minder van dan hij.
Echt waar
Nee, dan is het fysiek geweld.... en de droeftoeter doet dan waarschijnlijk nog aangifte ook.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:57 schreef D. het volgende:
[..]
Maar als je hem schopt voelt hij er nog meer van, en dan is het geen vandalisme
Een auto is tot het verlengstuk van een man zijn penis?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar het is toch de bedoeling dat hij het voelt
Ja, en hij voelt het toch ook....... ze zijn op voorhand al bang, zelfs NMNS checkt al een week dagelijks zijn autoquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar het is toch de bedoeling dat hij het voelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |