Oh, de laatste...maar die regel is voor als er nog geen topic isquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:13 schreef Gert het volgende:
[..]
D. bedoelt dat de lapo de nieuwe opent. Klopt eigenlijk wel, en leandra is nu op weg naar ians auto, maar verder is het in de minne geschikt zo.
We deden dat nooit, klopt, maar in GC deed men het wel en nu laten we het maar zo. Of zo. God jezus, korfbal.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Voor een SC maakt het geloof ik niet zo veel uit.
Ik snap het hele gejankt sowieso niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:15 schreef Gert het volgende:
[..]
We deden dat nooit, klopt, maar in GC deed men het wel en nu laten we het maar zo. Of zo. God jezus, korfbal.
jaja, dat kenne wequote:
Die regel is er eigenlijk zodat niet iedereen topics gaat openenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh, de laatste...maar die regel is voor als er nog geen topic is
Nah, toevallig heb ik een zwak voor Ian, dus als hij zich een beetje gedraagt met diequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:13 schreef Gert het volgende:
[..]
D. bedoelt dat de lapo de nieuwe opent. Klopt eigenlijk wel, en leandra is nu op weg naar ians auto, maar verder is het in de minne geschikt zo.
Juist, maar met Ian heeft dat weinig zinquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:17 schreef D. het volgende:
[..]
Die regel is er eigenlijk zodat niet iedereen topics gaat openen
Dat had ik gisteren al gezien, vandaar dat ik naar de regels vroegquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Juist, maar met Ian heeft dat weinig zin
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:15 schreef Gert het volgende:
[..]
We deden dat nooit, klopt, maar in GC deed men het wel en nu laten we het maar zo. Of zo. God jezus, korfbal.
Eej... dat is niet bewezenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Kunnen we het nu gewoon over NMNS' ranzige praktijken hebben?
Stond hij niet gedekt? Of was het een meisje?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:19 schreef Noek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Prachtige gooi. Respect!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |