Op zich is het best raar eigenlijk.... zo'n bed met hoge zijkantenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Goeie paint, het herkennen van 't bed was anders zeker een probleem geweest.
Nmns is L&B toch gewoon tegen het voeteneind aan het 'douwen'?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:29 schreef Leandra het volgende:
Op zich is het best raar eigenlijk.... zo'n bed met hoge zijkanten
[ afbeelding ]
Juist, geen kangoeroequote:
We weten niet hoe vaak en hoe snel.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan, maar daar word je toch niet koevoet-op-auto-loslatend-kwaad van?
Nah, als ie alleen maar snel kan dan is dat toch medicinaal te verhelpen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
We weten niet hoe vaak en hoe snel.
Misschien ging het zo snel juist omdat ze niet sloegquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, als ie alleen maar snel kan dan is dat toch medicinaal te verhelpen?![]()
Daar ga je niet om slaan....
Alleen het lekkerste vleesquote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Misschien ging het zo snel juist omdat ze niet sloeg![]()
![]()
![]()
![]()
Of niet dan!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:19 schreef Noek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Prachtige gooi. Respect!
GHDquote:
Hoezo, je kan niet hier de ruige boy uithangen en dan niet accepteren dat mensen dat vertalen naar hun seksleven, Gert.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:46 schreef Gert het volgende:
De asociatie bed/nmss + gert vind ik trouwens erg onprettig, ian
[ afbeelding ]
Mijn deel wel, maar buuf komt vast zo nog! En misschien zelfs Caro nog wel met wéér een nieuw GroundHogDay-plaatje.quote:
Vooral die persoonlijke Gert even op het einde.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoezo, je kan niet hier de ruige boy uithangen en dan niet accepteren dat mensen dat vertalen naar hun seksleven, Gert.
"De ruige boy uithangen"?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoezo, je kan niet hier de ruige boy uithangen en dan niet accepteren dat mensen dat vertalen naar hun seksleven, Gert.
Wie?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:59 schreef Gert het volgende:
[..]
"De ruige boy uithangen"?
Maar wat wil je nou beweren, dat nsmn behoefte heeft aan ruige boys?
Kun je die PM's hier even plaatsen?
Da's traditie.![]()
De groeten aan de kerstman!quote:
Wéét je het nog niet?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar nu ben ik er hoor. Heb ik nog wat gemist?
Da's wel alert ja, na 4163 keer lukraak snel op wat s-en, n-en en m-en roffelen totdat er vier letter staan.quote:
Ze heeft de Party nietquote:
OMFG! ik ben éven weg en gelijk mis ik het.quote:
Bummer!quote:
nee, en lang haar.quote:
spatie na je tekst.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Bummer!![]()
Waar is hondjes met de samenvatting? Of is ze al naar casa Espana?
Ik blijf dus maar weer dat smiley-probleem houden hè.![]()
Ooit is dat vanzelf overgegaan maar dit duurt en duurt maar.
Mag ik?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:59 schreef Gert het volgende:
Maar wat wil je nou beweren, dat nsmn behoefte heeft aan ruige boys?
Kun je die PM's hier even plaatsen?
Da's traditie.![]()
Dat vergeet ik steeds en dan zit ik weer vloekend tegen een wit reageerscherm te schreeuwen.quote:
smiley-probleemquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Bummer!![]()
Waar is hondjes met de samenvatting? Of is ze al naar casa Espana?
Ik blijf dus maar weer dat smiley-probleem houden hè.![]()
Ooit is dat vanzelf overgegaan maar dit duurt en duurt maar.
voor maandag moet ik een 25 aanleveren. omdat een van de juffen 25 jaar in dienst is. En dan voor de zakelijke ouderavond, die ik zelf ook nog moet voorzitten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat vergeet ik steeds en dan zit ik weer vloekend tegen een wit reageerscherm te schreeuwen.
God, wat irritant. Hoe is het in de cake-industrie?
Meid, moeder van drie is een full time baan, laat je niets wijsmaken door die mannenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
voor maandag moet ik een 25 aanleveren. omdat een van de juffen 25 jaar in dienst is. En dan voor de zakelijke ouderavond, die ik zelf ook nog moet voorzitten.Volgens mij ben ik de enige zonder baan hier in het dorp.
Wat nou geen baan? Mens, je bent hartstikke druk.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
voor maandag moet ik een 25 aanleveren. omdat een van de juffen 25 jaar in dienst is. En dan voor de zakelijke ouderavond, die ik zelf ook nog moet voorzitten.Volgens mij ben ik de enige zonder baan hier in het dorp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |