Nog 2 weken, maar vrij dyslectisch (heb ik dan weer, als taalnaziquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die gast moet onderhand zo'n beetje 18 zijn dus die kan nooit nog ZO schrijven
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Laysa wordt mishandelt door D.
Verbaal geweld is ook geweld!
HEEFT HIJ EEN VRIENDINNETJE!?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nog 2 weken, maar vrij dyslectisch (heb ik dan weer, als taalnazi)
Alleen een beetje lullig dat ik pas op MSN vroeg of z'n vriendin soms zat te typen, want hij schreef foutloos.
Ik moet zeggen dat het tegenwoordig dus een stuk beter gaat....
Ik zou niet durvenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar....hij deed het vast niet expres hoor....nee toch D.tje??? en dit was pas de 1e keer
Ja joh, al meer dan een jaar, en echt een hele leuke meidquote:
Ik ga friturenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Neen!!! Spinazie met aardappelpuree en een stukje kip
quote:...zelf gemaakt
quote:door moeders
Zonder de Ice theequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:32 schreef D. het volgende:
Ik overweeg nog snel ff een fles whisky te gaan halen....
Direct uitzetten, accu eruit, adapter eruit en gewoon laten drogenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:00 schreef Marrije het volgende:
E de laptop late droge, dat advies kreeg ik ook i DIG, maar hij droogt toh seller als ik m aa he? ivm de warmte?
Das toch top.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:23 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, ze zijn erg leuk en lief samen![]()
Donequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Doe jij dat maar....een vrijdagavond zonder drank is als een.....
Nee joh, gekkie. De warmte van de accu doet het sneller opdrogenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Direct uitzetten, accu eruit, adapter eruit en gewoon laten drogen
Bij warme krijg je vocht die overal tussenkomtquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee joh, gekkie. De warmte van de accu doet het sneller opdrogen
Ik heb toch gezegd dat ze moest gaan drogen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bij warme krijg je vocht die overal tussenkomt
(nee, geen kutvocht)
Als het er niet tussen MAG komen is het k*tvochtquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bij warme krijg je vocht die overal tussenkomt
(nee, geen kutvocht)
Dat zeg jij tegen alle vrouwenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb toch gezegd dat ze moest gaan drogen?
Ze leek zelfs te luisteren
Jij moet je adult language filter nog uitzettenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:51 schreef D. het volgende:
[..]
Als het er niet tussen MAG komen is het k*tvocht
Ik ben heel lief voor meisjes, vraag maar aan Heleenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat zeg jij tegen alle vrouwen![]()
en wassen, strijken, koken
Ik snap dat hele Fok nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij moet je adult language filter nog uitzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |