Zonder de Ice theequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:32 schreef D. het volgende:
Ik overweeg nog snel ff een fles whisky te gaan halen....
Direct uitzetten, accu eruit, adapter eruit en gewoon laten drogenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:00 schreef Marrije het volgende:
E de laptop late droge, dat advies kreeg ik ook i DIG, maar hij droogt toh seller als ik m aa he? ivm de warmte?
Das toch top.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:23 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, ze zijn erg leuk en lief samen![]()
Donequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Doe jij dat maar....een vrijdagavond zonder drank is als een.....
Nee joh, gekkie. De warmte van de accu doet het sneller opdrogenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Direct uitzetten, accu eruit, adapter eruit en gewoon laten drogen
Bij warme krijg je vocht die overal tussenkomtquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee joh, gekkie. De warmte van de accu doet het sneller opdrogen
Ik heb toch gezegd dat ze moest gaan drogen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bij warme krijg je vocht die overal tussenkomt
(nee, geen kutvocht)
Als het er niet tussen MAG komen is het k*tvochtquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bij warme krijg je vocht die overal tussenkomt
(nee, geen kutvocht)
Dat zeg jij tegen alle vrouwenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb toch gezegd dat ze moest gaan drogen?
Ze leek zelfs te luisteren
Jij moet je adult language filter nog uitzettenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:51 schreef D. het volgende:
[..]
Als het er niet tussen MAG komen is het k*tvocht
Ik ben heel lief voor meisjes, vraag maar aan Heleenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat zeg jij tegen alle vrouwen![]()
en wassen, strijken, koken
Ik snap dat hele Fok nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij moet je adult language filter nog uitzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |