Ik denk dat ze betaalde baan bedoeldquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Meid, moeder van drie is een full time baan, laat je niets wijsmaken door die mannen
Moeder van drie zijn word in liefde betaaldquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat ze betaalde baan bedoeld
Zie jequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:19 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat nou geen baan? Mens, je bent hartstikke druk.
Ook nog die taarten en alle schooldingen. Daar kan menig arbeider een puntje aan zuigen.
ja nee, i know. Maar de rest doe ik er dus ook bij (gister de hele school luizen gezocht (én gevondenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Meid, moeder van drie is een full time baan, laat je niets wijsmaken door die mannen
Mijn ex zegt dat liefde geen brood op de plank brengtquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moeder van drie zijn word in liefde betaald
Oh ja, als ik een smiley gebruik na mijn tekst en dat doe ik vrij vaak, is opeens al mijn tekst weg.quote:
Ja en straks zit jij met een burn out thuis en wie let er dan op dat de middelste geen meisjes in de fik steekt? Juist. Een beetje voor jezelf kiezen af en toe, buufjequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja nee, i know. Maar de rest doe ik er dus ook bij (gister de hele school luizen gezocht (én gevonden![]()
) vanochtend van half negen tot kwart voor 12 die kasten, gisterochtend een gesprek over zoonlief, maandag die fucking zakelijke ouderavond want de rest "moet werken" zo sta ik dus regelmatig ballonnen te blazen, slingers op te hangen, over te steken, op te ruimen, schoon te maken, weet ik veel watten.
Ik moet gewoon nee leren zeggen.Maar dat vind ik dan weer zielig.
![]()
En lekker muziekje BTW beetje Marlyn Manson meets Soundgarden.
Dan moet ze een relatie zoeken met een bakkerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mijn ex zegt dat liefde geen brood op de plak brengt
Oh ieks!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja nee, i know. Maar de rest doe ik er dus ook bij (gister de hele school luizen gezocht (én gevonden![]()
)
Vaagquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh ja, als ik een smiley gebruik na mijn tekst en dat doe ik vrij vaak, is opeens al mijn tekst weg.
Dat heb ik al eens eerder gehad maar nu lijkt het toch chronisch te worden.
Gebruik ik een spatie en dan pas een smiley, is er niks aan de hand. Maar zeg nou zelf, Hidi. Dat zou toch niet moeten mogen!!!
Ja puick hè? Hun oude albums zijn van die obscure metal dingetjes maar deze viel ineens opquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:21 schreef debuurvrouw het volgende:
En lekker muziekje BTW beetje Marlyn Manson meets Soundgarden.
Nee. Same old IE. Ik wil ook geen andere hoor want die snap ik toch niet. Ik spatie wel.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vaag![]()
Gebruik je een andere browser?
bij de weekendapotheek. Kan best hoor. en goed kammenkammenkammen. Elke dag, met haarverzachter. Een kennis heeft haar jongens met de tondeuse kort gemaakt, behandeld met lotion en is drie dagen op vakantie gegaan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:25 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh ieks!Jij bent van de kriegelbrigade. Handen in de lucht en snel een beetje.
![]()
Ik zat er laatst nog aan te denken hè, zal ik gewoon standaard luizenshit in huis halen. Stel dat je ze op zaterdagavond 18.30 uur ziet. Alles dicht! Maar dan moet ik spul halen en toch voelt dat niet prettig want dan denken zij dat wij..
In december in GC, bij de FOK!awards die nu voorbereid wordenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil graag ThunderBitch nomineren voor beste usert van 2009, waar doe ik dat?
Het kan écht!?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:54 schreef remlof het volgende:
[..]
In december in GC, bij de FOK!awards die nu voorbereid worden
Maakt niet uitquote:
Ik was serieus, ik zou op je stemmenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maakt niet uit![]()
Wie moet ik daarvoor pijpen?
Yvonne hè?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maakt niet uit![]()
yvonnequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maakt niet uit![]()
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik was serieus, ik zou op je stemmen
Denk je zelf dat dat een goed idee is?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Dus jij bent nu mijn campagneleider?
mmm, bestaat die categorie ?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:58 schreef Noek het volgende:
[..]
yvonne
maar de meest geile stem-award goes to.....
rapapapa
Hidi!
mwa, als je d'r toch aan het pijpen bentquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Denk je zelf dat dat een goed idee is?
Weet je nog wat er gebeurde toen ik om roze vroeg?
Beddengoed in de vriezerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
bij de weekendapotheek. Kan best hoor. en goed kammenkammenkammen. Elke dag, met haarverzachter. Een kennis heeft haar jongens met de tondeuse kort gemaakt, behandeld met lotion en is drie dagen op vakantie gegaan.Dan hoef je neit heel je huis enzo te doen, want dan zijn alle eventueel loslopende luizen wel dood. Wel briljant idee.
Wil je niet?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
mwa, als je d'r toch aan het pijpen bent
Gelukkig geen beestjes in mijn huis.quote:
In december wel. Iedereen zet z'n kloon ook weer in de strijd. Die heb je alvast in tha pocket jongen.quote:
Dat is het niet, ik dacht 2 vliegen in 1 klap orgasmequote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:03 schreef Noek het volgende:
[..]
In december wel. Iedereen zet z'n kloon ook weer in de strijd. Die heb je alvast in tha pocket jongen.
Bij mij gelukkig ook niet, want geen ruimte in de vriezerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Gelukkig geen beestjes in mijn huis.
Welke kloon is het liefste?quote:
Dus daarom is-ie altijd zo aan het zuigen.quote:
Zeg maar gewoon dat ik inderdaad de liefste Ian ben en dan is het goed.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus daarom is-ie altijd zo aan het zuigen.![]()
En het gaat hier veel te hard. Ik moet ondertussen ook nog werken ja, ik zit éven een half uurtje wat te bellen en mailen en hóp, weer 40 posts. Ze zouden het UWV moeten sluiten.
Pompen of verzuipenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Waar is Heleen, verdomme.
Johan verzuipt en Cc en ik moeten een telefoonboom maken en Heleen is gewoon nergens te bekennen.
DE FOTOS KOMEN ERAAAAAANquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Pompen of verzuipen.
Pompen dan maar?
O, en ik gisteren nog netjes xxxx schrijven.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Waar is Heleen, verdomme.
Johan verzuipt en Cc en ik moeten een telefoonboom maken en Heleen is gewoon nergens te bekennen.
Mera! Die Soa-dinges met Vitiligo.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:22 schreef debuurvrouw het volgende:
WIE IS HELEEN!!!!![]()
*in paniek heen en weer rent*
OMG the suspense![]()
Ah! meravitilligosoaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Mera! Die Soa-dinges met Vitiligo.
Die kan ons vast meer vertellen omdat Cc te lui is om de fiets te pakken.
Die heeft Kees weer aan de praat gekregen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:29 schreef HiDiHo het volgende:
Hoe staat het met de kachel van Liesje?
Nu heeft ie ook al een naam?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Die heeft Kees weer aan de praat gekregen.
Maar dit is breaking news!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:30 schreef Copycat het volgende:
Ik ben niet te lui!
Ik zou zo op mijn Kronan stappen voor jullie. Ware het niet dat ik op mijn werk zit (en zop zeg ik het precies goed) en zo moet borrelen.
Kees Kankerkachel!quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Kees Kankerkachel!Ken uw klassiekers
Ja, maar niet commercieel en dan kan ik het hier niet verkopenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar dit is breaking news!![]()
En wel lief natuurlijk. Dat dan weer wel. Is je fiets oranje?
ja, hállo, nou doe je of ik het bedacht heb zeg!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
http://www.kankerverziektjetaal.nl/
Ik had er nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, hállo, nou doe je of ik het bedacht heb zeg!
Ik denk dat Johan dat eerste anders ziet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar niet commercieel en dan kan ik het hier niet verkopen.
Mijn fiets is zwart. 'Uiteraard' zou Gert zeggen.
ikweettog.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:43 schreef HiDiHo het volgende:
Ik liep je maar te pesten hoor buuf, ik weet dat jij dat nooit zou zeggen
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:23 schreef Gert het volgende:
[..]
O, en ik gisteren nog netjes xxxx schrijven.![]()
Maar Heleen is dus al bekend begrijp ik, liefste Ian!
WAT?!!111!?!!?!1quote:
Maar ik weet nu wie Kees is hoor, zal me niet weer gebeuren dat ik mijn klassieker niet weetquote:
Heel de bunkert kapodt!quote:
Wutquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heel de bunkert kapodt!![]()
Je bouwt die dingen toch met nucleaire aanvallen in gedachten...
Niet water...
Net op tijdquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dubbel F5'en op het moment, godzijdank heb ik die nieuwe van Lea.
Niet geschoten, kogels in de zak. Ofzoquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb een heel leuk idee voor een topique, maar ik denk dat Noekje 'm dicht gaat gooien
Ik denk het niet want ik ga mijn leven wagen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb een heel leuk idee voor een topique, maar ik denk dat Noekje 'm dicht gaat gooien
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik denk het niet want ik ga mijn leven wagen.
Nee, nou maak ik me zorgen om jequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit.
Nou daaaag! Open dan!
Heidi toch..... ken je Kees niet?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit van gehoord![]()
Ligt Kees bij deze onder de zoden
quote:
Anytime dearquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dubbel F5'en op het moment, godzijdank heb ik die nieuwe van Lea.
Dat was nauwelijks antwoord op mijn vraag.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:08 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Hier in Brabant zeggen ze dat wel vaak: ik ben dan en dan afgewerkt.
Sorryquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat was nauwelijks antwoord op mijn vraag.
Doet Kees het met Heleen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:09 schreef Copycat het volgende:
Kees zegt ook vast en zeker: 'Ik ben om vier uur afgewerkt en dan ga ik die gruwelijk natte Spaanse in d'r reet neuken."
Wat zeg ik nou.
Holy fuckquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:09 schreef Copycat het volgende:
Kees zegt ook vast en zeker: 'Ik ben om vier uur afgewerkt en dan ga ik die gruwelijk natte Spaanse in d'r reet neuken."
Wat zeg ik nou.
Heb je haar echt gevraagd? Ik lees niet terug, das voor homo's.quote:
Ik geloof het welquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je haar echt gevraagd? Ik lees niet terug, das voor homo's.
Zover durf ik niet te gaan.quote:
Alles wat vier posts geleden gezegd is zonder tegenbewering kan als waarheid aangenomen worden.quote:
Ah, je was dronken. Het is je vergeven. Hou het maar bij stalkendequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik geloof het wel
Nou heb ik Nachtzuster, Buufje en Leandra ook gevraagd maar die zeiden niet zo leuk: "Jahoor"
Als ik wist dat je het meende dan had ik....quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik geloof het wel
Nou heb ik Nachtzuster, Buufje en Leandra ook gevraagd maar die zeiden niet zo leuk: "Jahoor"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |